In groningen is een paar jaar geleden een student bij het ontgroenen overleden. Student moest in een keer 6 liter water opdrinken en het bleek dat je lichaam dat niet aankan. Beetje domme studenten volgens mij
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Tijd voor een lekker maaltje 

) maar helaas past het gewoon echt niet in mijn drukke schema. Lijkt me verder super gezellig en voor een deel kun je het ook wel zo gek maken als je zelf wilt natuurlijk
Het programma heb ik trouwens niet gezien.. Is het leuk?
wow die donkerblauwe zijn ook erg mooi! Past precies bij mijn crosssetje. 

)
Meteen eraf gesprongen en hij ging er direct voor staan. Tijdens uitstappen aan de hand nog een enorme plas. Zielig hoor
Ga hem vrijdag of zaterdag wel scheren want hij was zeiknat!

.
).. Maar wel fijn aan het lopen
.
. Morgen is hij nog een dagje vrij. Ik moet weer naar Leeuwarden voor praktijk en ben dan 5 uur thuis. Mijn broertje is jarig morgen dus geen tijd om even met de paarden naar een binnenbak te gaan. Maar zo kan zijn bekkie ook eerst goed genezen
. 

. Hetje zat ik te lang op en kachelde behoorlijk in, maar hij deed gewoon niks fout. Was gewoon gelijkmatig en constant. Was ook te zien aan de punten 2 5ven en verder alleen 6'en en 7vens