Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Helaas heb ik al een jonkie thuis staan waar ik straks mee aan de slag ga.
? kimdepim schreef:Mooi paardje PB. Helaas heb ik al een jonkie thuis staan waar ik straks mee aan de slag ga.
Vief: Weetje al hoe je hier vrijdag komt? trein of autootjee?

kimdepim schreef:Ik ben net terug van de Friese Kampioenschappen! Het begon lekker. Een half uur later dan gepland, en ipv 2 manches zouden ze 1 parcours doen en dan barrage op stijl. En uiteindelijk werd het 1 parcours direct op stijl
. Vond ik erg jammer. Maargoed ik mag niet zeuren. We waren foutloos met 54 voor stijl, en dit bleek goed genoeg te zijn om kampioen te worden
![]()
!
![]()
![]()
Ben echt super trots op mijn kleine Sofietjee. Stond een mooi maar wel pittig parcours.
Ze gaan hier in Overijssel nog liever door tot in het donker, dan het over 1 parcours te doen.
. Dacht dat het een nadeel voor mij zou zijn aangezien ze het eerste parcours wel een hoog wil springen. Het tweede rondje niet meer. Maar ze sprong super
! Heb nu ook echt wel zin om volgende week L te gaan springen. Ze heeft nu eerst een weekendje geen wedstrijd
.
. Daar wacht ik eigenlijk op want heb wel zin in iets
. Tussendemiddag niet zoveel gehad. En straks om 6 uur weer druk bezig
. 

Jij was mooi kampioen! Echt goed hoor! Wel een hele goeie afsluiting van het al zo'n goeie seizoen. Had je niet gedressuurd?

Net de ovenschotel de oven in geschoven en nu is het wachten totdat ie eruit komt.. Begin al trek te krijgen

?
met lange teugel was meneer erg braaf, daarna lekker rondje buiten gestapt