jenga_8 schreef:of ben je ervan geschrokken Nath?....
Beide
. Undercover werd toen gereden door een Canadees en door een Oostenrijks teamlid. Beide landen rijden fijn maar de oostenrijkse dames zitten echt fijn op een paard en rijden erg goed. Wij hadden nog een paard bij ons, dat door amerikanen en door het nederlandse team werd gereden. De amerikanen mochten eerst proefrijden. Het paard komt van de auto, een teamlid stijgt op en hup men rijdt zonder enig losrijden een galopwissel.
Gelukkig waren we erbij en is er wat van gezegd. Maar echt onder de indruk van hun rijstijl waren wij niet. Ach, en als je je paard zelf goed voor elkaar hebt rijdt een ander er dat in een uurtje echt niet uit.
goeiemiddag
. Waaide bijna van mijn fiets af.

vind ik echt jammer.
Op het moment loopt ze echt superfijn, komt volgens mij echt door het zadel.
.
Pfff.. ze kan dus echt zó onwijs niet normaal debiel doen!! Dus ik ga stappen met haar, vanwege haar opgelopen pees van vandeweek, begint ze zo enorm te springen, te bokken, te steigeren, van die heftige ninja-kick achtige sprongen er uit te gooien, dat ze onderuit gaat, ik stap haar al met bit-maar ik merk dat ze daar alleen maar feller van wordt. Ze glijdt weg met haar linkerachterbeen, zit daar een hele schaafwond op haar linkerachter-kogel, aan de zijkant. In eerste instantie leek het gewoon oppervlakkig. Ik ging het afspoelen en toen zag ik dat ik zo mn vinger er een soort van in kon doen, was halve cm diep, bloedde wat.
.
Daarnaast zit ie niet heel fijn.. Maat 36/38 leek me toch wel voldoende met mijn maatje.. Maar schijnbaar heb ik toch echt een grote maat nodig voor mijn lengte. Lekkere miskoop dus