Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
SGWOllie schreef:SGWuppie: Volgens mij zit er toch niet zo heel veel verschil tussen een trainingsrondje in de B en voor je prijsje rijden. Het tempo ligt toch al niet hoog in de B. Als je dus voor je prijsje moet gaan "jagen" ben je er nog niet helemaal klaar voor denk ik (ik bedoel dus niet jij maar in het algemeen hè)... Aangezien ik ook nog maar net kom kijken probeer ik eerlijk gezegd elke cross als een trainingsrondje te zien. Doe ik trouwens met dressuur ook en dat lijkt toch aardig te werken...
![]()
SGWuppie schreef:SGWOllie schreef:SGWuppie: Volgens mij zit er toch niet zo heel veel verschil tussen een trainingsrondje in de B en voor je prijsje rijden. Het tempo ligt toch al niet hoog in de B. Als je dus voor je prijsje moet gaan "jagen" ben je er nog niet helemaal klaar voor denk ik (ik bedoel dus niet jij maar in het algemeen hè)... Aangezien ik ook nog maar net kom kijken probeer ik eerlijk gezegd elke cross als een trainingsrondje te zien. Doe ik trouwens met dressuur ook en dat lijkt toch aardig te werken...
![]()
Was als reactie bedoeld op iemand die zei dat ie dan toch op het horloge zou kijken en de tijd zou proberen te halen. Maar idd is het in de B niet zo'n probleem, in de L red je het niet in een handgalopje.
jenga_8 schreef:Hey Anthea, in dit soort tijden denk ik dan: wat kan het leven toch oneerlijk zijn! Ik kan er altijd heel boos over worden. Want er zit totaal geen nut in! En je blijft maar denken, waarom nou?!
Ik hoop dat hij idd zo sterk is, dat hij weer kan revalideren. Héél veel sterkte!
Loes_Joery schreef:Jan zijn sponsor & La Cru kwijt