Hahah..
Ik heb me rijjasje op gehaald bij de stomerij

En metme deken terug geweest is gewoon gescheurd terwijl er niks uitsteekt in de trailer, en zat hele scheur in, nou gaat die vent moeilijk doen
! Echt dom, mja, nu heb ik geen hals deken
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

! Echt dom, mja, nu heb ik geen hals deken
Waarschijnlijk is hij echt wel ergens aan blijven hangen Vieva..

Scum schreef:Dat huis soppen moet bij ons ook nodig gebeuren. Even voor de duidelijkheid: daar heb ik dus GEEN zin in.
Hilde_ schreef:Kheb zondag mn eerste indoor springwedstrijd.
Ben benieuwd
zou wel leuk zijn..
Hilde_ schreef:Nee denk t niet.. Mja zal wel zien.
?
Hoelaat moet je ? ..

.. Je vraagt gewoon netjes op het mag en niet van : Kim slaapt hier morgen!
grrrrrgrrrrr miss_jumpy schreef:Het is trouwens een jaar geleden dat er in nederland sneeuw viel waardoor mensen tot 6 uur 's ochtends in
de file stonden!!! Kan je je nu ook niet echt voorstellen met 15 graden

Was maar in het weiland gaan stappen omdat de bak veels te nat was. Ondanks dat hij nogal druk was was hij verder wel lief. Maar het voelde allemaal goed. Best wel raar want in de wei op een volte zie je er niks aan, het is nu echt puur en alleen nog maar op het harde. Heb trouwens voor volgende week donderdag een afspraak bij de fysio gemaakt. Misschien dat daar nog wat uitkomt. Verder gaan we binnenkort ook weer naar de DA. Dan wil ik gewoon dat ze naar zijn achterbeentje gaan kijken. Elke keer kon het niet omdat hij niet goed liep. Maar het is nog steeds dik en ik wil nou gewoon dat ze daarnaar gaan kijken
We zijn nog geen stap verder gekomen. 
(als de proefrit goed gaat
)