[SGW] [HK] Slap ouwehoeren tussen de cross tutjes (m/v)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

SGWuppie

Re: [HK] Slap ouwehoeren tussen de cross tutjes (m/v)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 17:55

Leuk beestje Anja! Lijkt wel een beetje op een zwarte volbloed die ik heb gehad..

De traumeelgel en het singelbontje is zojuist door mijn moeder op kantoor afgeleverd.....reuze handig zo'n moeder!

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 18:26

Haha, die moeders toch ook

Iemand vroeg hier ergens wie de Vive la Vie cup heeft gewonnen, daar ben ik ook wel benieuwd naar!

Vanmiddag even heerlijk gereden, ook nog even gesprongen. Gisteren in de les was ze behoorlijk rustig met springen, maar thuis is ze altijd veel brutaler. Ik doe dan altijd maar alsof ik me er niets van aantrek, wordt ze vanzelf wel weer wat rustiger

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 18:47

Whaha ik vind foto's wel leuk hoor Anja
Maar ik heb net een samenvatting gemaakt van mijn geschiedenis, ben helemaal happy inplaats van 3 hoofdstukken hoef ik nu nog maar 4 A4'tjes samenvatting te leren, ziet er al een stuk rooskleuriger uit

Zo maar even omkleden, vanavond les, wel gemeen heb ik alweer dressuurles..
Vorige week geen les maar wel een even week.. dus tsja weer dressuren..
Ohw ik heb echt honger, ben de hele dag al in een vreetbui

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 18:50

marieketencate schreef:
Leuk beestje Anja! Lijkt wel een beetje op een zwarte volbloed die ik heb gehad..

De traumeelgel en het singelbontje is zojuist door mijn moeder op kantoor afgeleverd.....reuze handig zo'n moeder!

Nou flink smeren dan maar en hopen dat het snel beter wordt
Sam heeft bij zijn vzh zadel ook al heel lang zo'n schapenvachtje voor om de singel

Ga je nu trouwens ook een week zonder zadel rijden??

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 18:57

Ik heb volgende week toetsweek maar aangezien ik het hele weekend weer eens volgepland heb moet ik nu al beginnen Ben echt zo'n uitsteller dus dit is erg moeilijk voor mij haha. Maar heb al anderhalf hoofdstuk van economie geleerd+samengevat!

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 19:00

Volgende week ben ik op vakantie, dus ik hoop dat het weer goed is als ik terug kom...

maar zonder zadel....op Chico deed ik dat heel vaak, maar ik ben bang dat Rexje me eraf bokt

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 19:11

hoi! wat doen jullie tegen staartschuren? Ik was die van mij dus aan het scheren en het viel me ineens op dat in het midden van haar staart een hele kale plek zit! Gister had ze het nog niet of iig een stuk minder! Bestaat hier een middel tegen ofzo?

Scum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 19:22

Minnie, ik op dit moment kan ik helaas de Bucasdeken niet opdoen omdat die te koud is. Dus als hij nu schuurt doe ik er Sweet Itch op.
Controleer ook even of ie geen last van wormen heeft.

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 19:28

sweet itch?? Dat is gewoon bij de paardenwinkel te krijgen??

AntheaV

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 19:39

minnie_muis schreef:
RT --> Wat hester al zegt hier zit het echt heel snel vol!! Niet normaal meer! Sonnega heeft niet eens een binneninrij bak maar de wedstrijd van december zit al vol en de wachtlijst is nu al langer dan ze heeft kunnen plaatsen!! Niet normaal meer! Wat ik trouwens een beetje raar vindt is dat het springen in Roden €5,- kost en in Haskerhorne kost het €8,- waarom dit verschil?? Beetje raar! Ik heb trouwens ook geen benul meer van kosten bij springwedstrijden zo lang heb ik die niet gereden!

Ow en wij hebben alleen maar zo'n groot aparaat met wel kleine mesjes zeg maar maar hoe doe je het hoofd dan? Ik wou de oren niet doen. Ok benen doe ik wel!

roden is zo goedkoop omdat hun bak maar 20x40 m is. Had ik in januari ook wedstrijd en toen zeiden ze dat, was 1 of andere regel met een categorie waarin de wedstrijd viel ofzo. maar 8 euro voor de B is wel normaal.

ik had voor scheren ook zo'n groot ding, heb daar de wangen wel mee gedaan maar heb de rest van het hooft niet geschoren aangezien mijn pony dat niet zo grappig zou vinden. benen heb ik daar ook gewoon mee gedaan.

@ anja: leuke foto's hoor, mooi paardje

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 19:40

weet eigelijk niet of je b springt

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 19:59

nou heb me dagje wel weer gehad, stom gezeur op school
vanmiddag even Twinny (ik verzin om de dag wel een andere naam ) in de stapmolen gezet, ze was zo aan het stuiteren dat ik haar naar 10 min. maar in de bak heb gegooid, denk dat kan ze mooi even rollen enz, maar neehoor, die idioot bleefje maar langs het hek dollen, net een arabier, staart omhoog(die halve staart bestaat uit de wortel ) en knorren als een gek! mooi om te zien hoor, maar ze was zich zo aan het uitsloven en liep met 2 dunnen dekentjes op, ZEIKNAT!! en ze wilde ook echt niet stoppen, knorknor daarna weer kleine 15 min in de stapmolen, maar inmiddels leipen er al weer 2 in de bak en dat vond ze zo geweldig dat ze in de stapmolen rondjes ging draaien en hupsen dat ik haar maar een andere zweetdeken heb opgedaan en een stukje ben gaan stappen met haar..klein stukje langs de weg, ze was helemaal niet bang, alleen maar nieuwsgierig! (dus dat komt wle goed Hesterv )

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 20:02

Anthea--> Ja begin weer zaterdag 1e wedstrijd! Heb er wel zin in maar was maandag zo zenuwachtig op oefenparcours dat ik haast geen kracht meer had!

Maar ze is geschoren! Tussen haar benen voor krijgen we niet beter maar zie je bijna niet. Verder alles gelukt alleen moet het driehoekje boven haar staart nog wat mooier maken!

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 20:05

Minnie_muis: ik heb er ook Sweet Itch opgesmeerd, was na een paar dagen weer weg

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 20:13

Ok zal eens even kijken! Bedankt iig!!

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 20:26

Blegh, ik moet een betoog schrijven over het literatuuronderwijs in de Tweede Fase...

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 20:30

ow ja ik zie het dat divoza dat ook heeft! Nou maar even langs de winkel! Een kale staart is ook niet zo mooi!

Ils_K

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 20:58

in roden hebben ze ook een 20 bij 60 bak, ik dacht dat daar het parcour kwam te staan, maarja we zien het vanzelf doe ook voor de eerste keer mee met springen, is voor mij een thuis wedstrijd.

wij hebben ook een groot scheerapparaat met ook groe messen en heb het hoofd daar gewoon mee gedaan.
het hele hoofd van neus tot oren.
als ik eenmaal scheer wil ik alles anders staat het zo raar als je het hoofd wel doet en de oren bijv. niet.

een kale staart is lelijk minnie_muis haha

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 21:00

Nee inderdaad! Maar nu vallen de haren aan de zijkant er nog over! Maar ik heb ook alles geschoren! behalve de staart die wordt vanzelf kaal!

Ils_K

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 21:05

haha ja idd, nou hopen dat het vanzelf ook weer aangroeit haha:D
mij staart is ook niet mooi hoor, we gingen hem scheren en dat meisje die er eerder opreed zal de staart wel ff doen ja uitgeschoten vette hak boven in de staart, maarja groeit wel weer aan

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 21:09

Haha, heb ik ook al eens gehad, een hak in de staart

Sjaan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 23:08

Gaaf beestje Anja!
Ik heb helaas nu geen tijd om alles bij te lezen, hoop dat dat snel nog gaat gebeuren.. damn kheb een beetje weinig tijd..
Om nog even te klagen.. ze zeggen wel is dat vrouwen zo apart doen over hun gevoelens, nou mannen kunnen dr ook wat van! Denk je iemand gevonden te hebben die je helemaal te gek vindt, krijg je een telefoongesprek met diegene waarin ie zegt dat ie het allemaal niet zo goed weet. Vindt mij een hele leuk meid, maar..... En een half uur later zit je met zijn vriend te praten en dan hoor je ineens dat ie mij wel errug leuk vindt...??? Snappen jullie dat??

Zo genoeg gezeurd...

Mijn paardjes gaan goed!!! Lucky heb ik maandag een peesscan mee gemaakt en dat zag er goed uit. Ze mag weer volop aan de dressuur en vanaf half december weer springen!!!

Scum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 23:17

Minnie, volgens mij kun je dat wel in de paardensportzaak krijgen ja.

Chantal, play hard to get.....................

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 00:53

toch nog super nieuws chantal...!!

en dat is algemeen bekend hoor dat jongens vaag kunnen zijn
het ligt niet aan jou!!

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 08:38

Chantal: dat lijkt een beetje op mijn verhaal, hij heeft vast ook bindingsangst Laat hem maar even, hij komt er echt nog wel achter dat hij je hartstikke leuk vind!
Je hebt dus ook niet gelezen dat ik nog wat foto's van Muriël heb, ik stuur ze wel even op. Wil je dan je adres even PB-en, mailen sms-en ofzo?
Super trouwens van Lucky!!! Kan je dan in het voorjaar al weer crossen?