De traumeelgel en het singelbontje is zojuist door mijn moeder op kantoor afgeleverd.....reuze handig zo'n moeder!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
marieketencate schreef:Leuk beestje Anja! Lijkt wel een beetje op een zwarte volbloed die ik heb gehad..
De traumeelgel en het singelbontje is zojuist door mijn moeder op kantoor afgeleverd.....reuze handig zo'n moeder!
minnie_muis schreef:RT --> Wat hester al zegt hier zit het echt heel snel vol!! Niet normaal meer! Sonnega heeft niet eens een binneninrij bak maar de wedstrijd van december zit al vol en de wachtlijst is nu al langer dan ze heeft kunnen plaatsen!! Niet normaal meer! Wat ik trouwens een beetje raar vindt is dat het springen in Roden €5,- kost en in Haskerhorne kost het €8,- waarom dit verschil?? Beetje raar! Ik heb trouwens ook geen benul meer van kosten bij springwedstrijden zo lang heb ik die niet gereden!
Ow en wij hebben alleen maar zo'n groot aparaat met wel kleine mesjes zeg maar maar hoe doe je het hoofd dan? Ik wou de oren niet doen. Ok benen doe ik wel!