zou vorig jaar idd starten maarja uiteindelijk zo goed als al mijn punten weer kwijt geworden. ga het dit jaar wel proberen om alsnog de M te halen (zodra ik de punten heb ga ik ook over) Weet niet of ol dat volgend jaar nog leuk vind hij wordt dan al 17 maar misschien wel wat makkelijke crossjes maar lang niet zo als nu overal heen.
ja gezien jeroen. Ik wil ook maar even kijken of ik in juli/sept kan
Sannnn
Geplaatst: 17-03-12 21:16
Hoelaat moet jij dressuur starten Mendy? Zal je vast nu wel spreken i.p.v. alleen maar zien. Hopen dat Bay het dan over kan nemen van Ol.
Laatst bijgewerkt door Sannnn op 17-03-12 21:16, in het totaal 1 keer bewerkt
Leuk dat de eerste oefencross zo veel animo had Weule.\ Welkom Percy. Fijn dat de dienst mooi was Mendy. Hier ook alles klaar, alleen nog brood maken. Heb zin in morgen en ben heel benieuwd naar de cross!!!
ik moet om 11u dressuren 3u springen san. hoelaat moet jij? bay kan het qua hindernissen wel maarja het alleen weg gaan. dus nu maar wat trainingen afspreken in me uppie dat hij het leert
Lief zijn Marijke :p en ga eens wat eten, je hapt zo snel :p
xxitsmexx
Geplaatst door de TopicStarter: 17-03-12 21:36
jeroen dat zijn hormonen srry marijke
viefdepief
Geplaatst: 17-03-12 21:49
Het gaat hier alweer de goeie kant op lees ik
Annetje: nog gefeliciteerd PL: Welkom ! Mistid: Oops Lelie: Hahaha Giga lacht jullie nog net niet uit met zo'n huppel
Nou onze dag begon goed met het verkeerde adres waardoor we bij Jeroen thuis uitkwamen ipv bij de oefencross Maar even rond gereden daar en toen mijn moeder de weg maar ging vragen kwam onze redder in nood aanrijden op zijn tractor om ons te redden
Woll vond het crossen wel weer zo verschrikkelijk spannend. Uiteindelijk kwam de ontspanning wel wat en heeft ze wel braaf wat gesprongen en vond ze het water ook erg leuk Over 12 dagen naar Alice, gaan we gewoon weer verder waar we gebleven zijn. Merk wel dat het echt goed voor haar is. Ook al wordt het misschien nooit een echt crosspaard, ze leert er een hoop van en bij de trailer leek ze na afloop al 20 kilo lichter
bij het inrijden
Mijn ouders zijn op de terugweg nog even langs GG gereden en die was nog steeds even lief als altijd 1 mei mogen lekker 24/7 naar buiten, maar eens kijken of ik er dan bij kan zijn voor wat foto's!