Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
weule schreef:nee hoor, Maandag is de huldiging in Enschede hoordaar gaat het om.. zondag is gewoon een formaliteit... even plichtmatig onze 'niet verliezen' status tegen groningen, az, feyenoord, psv en ado uitbreiden met ajax. oftewel de hele top 6....
Mootje schreef:Ik ga bij de technische dienst werken als 'department engineer'. De Technische dienst zorgt voor onderhoud en certificering van de schepen. Ik bied ondersteuning op gebied van certificering, regelgeving en andere scheepsbouwkundige zaken
Moet alleen nog even geduld hebben, want niemand weet het nog, contract moet worden aangepast, er moet een werkplek worden gecreeërd en ik krijg een laptop en blackberry
_Noor schreef:muts_marijke schreef:@ Weule vorig jaar stonden wij met Ludger in de file van de Twente supporters... Kwamen weer uit Castenray. Mag hopen dat het dit jaar niet hetzelfde wordt want dit keer komen wij vanuit Hernen over dezelfde A1 ...![]()
Ik denk dat je daar geen zorgen over hoeft te maken hoor, MM