[SGW] [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

billy1

Re: [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 13:03

Het is idd raar Rowo, maar zo zijn nou eenmaal de regels.
Als ik bij onze SGW kijk vind ik het ook wel normaal, het is echt belachelijk veel werk al die afmeldingen en wijzigingen, mag de club best iets extra's aan overhouden ;)
Gelukkig vind jij ze leuk Jantine, gaan marielle en jij met z'n tweeen richting a*dam de 20e? En hebben jullie al een slaapplaats? Wij gaan waarschijnlijk met z'n drieen, anders kunnen we misschien wel samen gaan? Al willen wij wel op zaterdag al gaan shoppen ;)

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 13:07

Mandy, ik krijg ook nog steeds telefoontjes van mensen die zich opgegeven hebben en betaald voor de tripalon. Die graag hun geld terug willen. De een heeft nog een zieliger verhaal dan de andere, tja het spijt me zeer, maar inderdaad zijn het de regels. Al denken die mensen dat ik de regels zelf maak volgens mij.

Voor Marielle´s paard zijn er mensen uit Diepenheim geweest. Dus hopelijk word dat wat, dan zouden we hem ook nog weerzien.

Dorien, ja Marielle en ik gaan met zn tweeen, nog geen slaapplaats. Met wie ga jij? Moet even kijken of ik de zaterdag al vrij kan krijgen op het werk. Dan vinden wij shoppen ook wel leuk!

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 13:32

Hey ...waarom kan ik die laarzen op de site niet terug vinden dan ?? zoek op epple jack, maar onder laarzen staan ze niet... :D

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 13:42

Goeiemiddag!
Ik heb Vorstin gereden, die was wel weer een beetje drammerig. Donderdag heb ik als het goed is weer les, dus dan gaan we haar maar weer ff lekker aanpakken.
Ga nu naar college en daarna frituren met een dispuut. Ik ben trouwens officieel ook een Feut, maar we worden vaker Sjaars genoemd ;) Wij hebben trouwens geen ontgroening, en geen vervelende dingen enzo.

Prima hoor Noor! Vrijdag&Zaterdag zijn allebei prima voor mij. Ik hoor het wel als je plannen hebt :D
Aparte laarzen Bvw :D

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 14:50

Leuk al die studentenverhalen :D Wat dat betreft ben ik maar een saaie student, maar dat vind ik helemaal niet erg. Zou echt niets voor mij zijn in zo'n vereniging.

Bianca: Leuke laarzen.
Rowo: Dat is inderdaad belachelijk, maar helaas zijn het de regels.

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 15:15

Jantine, ik heb je even een pb gestuurd, leek mij makkelijker ;)
Net even de paardjes gereden, het is hier wel wat miezerig maar echt nat wordt het daar gelukkig niet van! Ga mams maar eens even lief aankijken of ze myth er ook nog in kan plannen voor zondag (er zijn nu toch plekjes vrij ;))

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 15:21

Ik ben ook nooit lid geworden van een studentenvereniging, daar was ik in mijn eerste jaar veel te schijterig voor :+. Afgelopen jaar heb ik best veel meegekregen van het studentikoze gebeuren, als toch vrij studentikoze studievereniging, maar eigenlijk ben ik er de lol wel van gaan inzien!
Heel veel dingen zijn ook gewoon maar een grote grap en toneelstuk, maar als je daar de lol van gaat inzien is het erg hilarisch. Maar ik ben het met Laura eens dat sommige dingen te ver gaan (zoals dat wat ze noemde, of sleutelbenen breken bij het brassen, of door bakken met ingewanden waden bij onze zuiderburen..) Er is natuurlijk een grens!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 15:27

floor01 schreef:
Maar ik ben het met Laura eens dat sommige dingen te ver gaan (zoals dat wat ze noemde, of sleutelbenen breken bij het brassen, of door bakken met ingewanden waden bij onze zuiderburen..) Er is natuurlijk een grens!

:oo
Sleutelbenen breken?!

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 15:43

sleutelbeen breken is wel heel erg heftig. Ik heb door mijn sleutelbeenbreuk toch behoorlijk lang in de lappenmand gezeten destijds.

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 15:58

Leuk om van iedereen de studentenverhalen te lezen :D Ik ben maar een hele saaie student die af en toe eens gezellig met wat vriendinnen op stap gaat, maar daar blijft het ook bij :o
En sleutelbeen breken dat gaat me echt te ver.... dat is bij mij inmiddels ruim 8 jaar geleden en nog heb ik er een beperking in....

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 16:02

@ BVW die laarzen heb ik ook alleen dan in het bruin :D

heb ze nu 2 jaar en ze zijn echt super fijn.

hahaha ik ben ook een redelijk saaie student hoor, woon dan ook 1,5 uur van groningen, zit niet op kamers ivm paarden en kan niet zo heel vaak uit ivm wedstrijden :P

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 16:04

@ bianca het klopt dat ze niet op de site staan, stonden ze ook al niet toen ik ze wou kopen hahaha :P

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 16:16

Evony schreef:
hahaha ik ben ook een redelijk saaie student hoor, woon dan ook 1,5 uur van groningen, zit niet op kamers ivm paarden en kan niet zo heel vaak uit ivm wedstrijden :P

Same here. Af en toe een leuk feestje in A'dam en verder gewoon lekker in de buurt uit. En inderdaad niet op kamers i.v.m. (toen nog alleen) Nudine.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 16:21

Middag :wave:

Ben wel lid (geweest) van een studentenvereniging, maar dan niet van het corps. Ik vond het leuk voor een jaar, maar de lol ging er bij mij snel af. Het is eigenlijk elk jaar hetzelfde en ik doe geen gekke dingen die ik zelf niet wil… Dat is geen goede combinatie met een studentenvereniging. Vind een keer stappen ook wel leuk, maar niet elke avond. ;)
Ik vind het niet zulke mooie laarzen BVW, maar ze lijken mij wel heerlijk zitten idd. :j
Ik kan het me wel voorstellen dat ze dat als secretariaat doen Rowo. Als ze het niet doen dan heb je ook grote kans dat veel zich op het laatste moment zonder reden afmelden. Al baalde ik wel toen ik alles moest afzeggen en het me nog flinke duit koste. Ik dacht dat de regel er was dat als je dierenartsverklaring had je geen startgeld hoeft te betalen. Maar dat is dus een regeling van clubs zelf.

Tentamen denk ik wel gehaald! Nu zo in de regen longeren.. Bleh.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 16:38

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 16:40

Dat las ik net Noor... echt onbegrijpelijk :?

Ik wil straks voor de kerk Zetje ook nog ff longeren. Hopelijk lukt dat nog.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 16:40

Leuk om al die studentenverhalen te lezen, ik wil ook graag bij een studentenvereniging, als ik broerlief, voorzitter van de Bar-commissie van zijn vereniging, mag geloven wil ik dat niet missen!
Sann: Fijn dat je je tentamen waarschijnlijk gehaald hebt!
Floor: Die dingen gaan wel heel ver zeg :oo .
Snoek: Veel plezier op het dispuut.
bvw: In het zwart vind ik ze erg leuk :D .

Vandaag tentamen biologie gehad, ging eigenlijk wel, we hadden veel tijd dus heb heel rustig de vragen ingevuld, bleek na een uur en 20 minuten ineens dat we maar 1,5 uur hadden voor het tentamen :oo (ipv 2 uur en een kwartier wat op het rooster stond _-:( ). We hebben ter compensatie nog een kwartier extra gekregen dus heb het wel afgekregen, maar echt weer top geregeld op onze school... :7

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 16:41

_Noor schreef:
floor01 schreef:
Maar ik ben het met Laura eens dat sommige dingen te ver gaan (zoals dat wat ze noemde, of sleutelbenen breken bij het brassen, of door bakken met ingewanden waden bij onze zuiderburen..) Er is natuurlijk een grens!

:oo
Sleutelbenen breken?!

Owja, dat schijnt nogal eens te gebeuren bij de meest corporale verenigingen. Vanwege het brassen en naar ik heb gehoord slaan op de schouders.. Maar dat weet ik ook alleen van horen zeggen, en als je het recht aan iemand zou vragen zouden ze het nooit toegeven volgens mij ;).

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 16:42

Das toch ook eigenlijk van de gekke, dat sleutelbenen breken? Dat je jezelf zoiets aan laat doen. Geen haar op mijn hoofd die daar maar 1 seconde aan denkt.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 16:42

Studentenvereniging is ook heel leuk Eef, maar het moet wel wat voor jou zijn! :) Klopt idd echt met sleutenbenen breken, heb nog wel ergere verhalen gehoord. Gebeuren genoeg gekke dingen daar.
Ik las het ook al net Noor.. Echt belachelijk.
Dat is wel belachelijk van je school dan, gelukkig dat hij wel goed ging en dat je hem afgekregen hebt Eef!

Het is hier bijna droog.. Ga dus zo maar longeren. Met rijden vind ik het altijd minder erg, maar longeren is al zo koud. :+

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 16:43

Ben ik helemaal met je eens Rowo! Ik vond mijn sleutelbeen breken door paardrijden al erg genoeg! Ik kan nu net mijn arm pas weer bewegen na 6 weken, duurt veels te lang!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 16:45

Maar sowieso vind ik sommige handelingen, bijv. bij ontgroening, echt te ver gaan. OF ben ik er gewoon te braaf voor :+

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 16:46

Nee, hoor. Ik vind het ook te ver gaan. Ben dan ook te braaf. :D

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 16:48

Dorien ik heb de laarzen voor je! :D
Ga straks even bijlezen, ga nu eerst even met de stallen bezig

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 17:00

Ik vind dat ook allemaal veel te ver gaan hoor :j

Ik ga zo de stallen uitmesten, vanavond dressuurles en ik wil Yentil eigenlijk ook nog even rijden maar dat moet voor het donker aangezien het licht in de bak het niet meer doet. Even kijken of dat gaat lukken