[SGW] [HK] Slap ouwehoeren tussen de cross tutjes (m/v)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

pietpiraat

Re: [HK] Slap ouwehoeren tussen de cross tutjes (m/v)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 13:03

Gefeliciteerd met de prijzen & punten van afgelopen weekend!!

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 13:07

Jollyjoker: wat gaaf dat je paardje misschien naar het WK gaat! En hoogte zegt nix hoor, die van mij is ook maar 1.50 en die springt (sprong) gemakkelijk over zichzelf heen!

Minniemuis: Wat jammer dat hij nu in italie zit....kan me voorstelen dat je hem wel heel erg mist. Mijn pony zou 3 week geleden ook te koop zijn en dat vond ik ook verschrikkelijk maar nu kan ze toch nog blijven (hoewel ik toch liever had dat ze verkocht zou worden)
Ik heb de benen wel geschoren, ik vind het niet mooi om ze lang te laten

RT: als mijn moeder coupons besteld zijn ze altijd binnen een week bij ons binnen (bijna altijd soms gat er wat mis bij knhs)

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 13:08

wie heeft er nu eigenlijk de viva la vie cup gewonnen?????

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 13:09

ja maar omdat ik me net heb aangemeld bij de vereniging duurt het wat langer, want het gaat allemaal via de vereniging, die moet de startkaart aanvragen,en ik denk dat de vereniging toch eerst contact verder met mij moet hebben voordat ze dat werkelijk doet

hesterv

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 13:18

reddytobias schreef:
ja maar omdat ik me net heb aangemeld bij de vereniging duurt het wat langer, want het gaat allemaal via de vereniging, die moet de startkaart aanvragen,en ik denk dat de vereniging toch eerst contact verder met mij moet hebben voordat ze dat werkelijk doet

Ik zou je hier flink eind van te voren opgeven... Dressuurwedstrijden zitten hier echt stampvol! *stomme dressuurmutsen*

Ennuh, met Lars erbij moet je Twinkel wel beetje verkeersmak worden *hoop ik*

AntheaV

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 13:24

reddytobias schreef:

Mijn moeder doet ook wedstrijdsecreteriaat en meestal heb je startkaart wel binnen 2 weken binnen hoor en anders zeg je gewoon dat er haast bij is. Je kunt je wel gewoon opgeven voor wedstrijden. dan schrijf je opeen briefje dat je de coupon z.s.m stuurt als die binnenzijn

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 13:33

RT: je kunt ook wel alvast inschrijven en afspreken dat je de coupons opstuurt zodra je ze binnen hebt.

JJ: gaaf zeg dat het zo goed gaat tussen jouw paardje en Alice! Bij mij zou het toch wel snel gaan kriebelen om er zelf weer op te klimmen!

Rex heeft vreemde wondjes achter zijn rechtervoorbeen....ronde plekjes met daaronder wat verdikkingen en het is heel gevoelig...iemand enig idee wat dat kan zijn? Lijkt wel of ie zichzelf gebeten heeft..

wel balen dat ik niet kan rijden daardoor, want volgende week ben ik op vakantie en dat weekend erna staat weer een Z proefje op het programma

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-05 13:40

hm, klinkt vreemd. Geen drukking?

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 13:48

Ik ben weer terug, mijn biologie ging redelijk, niet echt geweldig, begin was nog wel makkelijk, maar daarna gingen ze zo'n 10 vragen stellen over kruisingen moest je schema's enzo maken, hier hadden we vorig jaar al een heel tentamen over gemaakt, dus ik had niet verwacht dat we er zoveel over zouden krijgen...
Had het eigenlijk ook niet geleerd
Maar er was *gelukkig* nog het een en ander blijven hangen er er waren veel keuzevragen. Denk dat ik toch nog wel een voldoende heb, hoop het maar

Verder ook nog Engels gehad, moest je twee essays schrijven van beide minimaal 250 woorden, in het begin ging het een beetje stroef, maar toen ik eenmaal bezig was lukte het wel..
Heb er eentje over homo's geschreven en eentje over kinderen die niet naar school gaan maar thuis les krijgen, ben benieuwd!!

@ JJ wat leuk zeg dat Spirit zoveel in zich lijkt te hebben, lijkt me echt leuk als je paardje door zo'n goeie amazone wordt gereden .
Onze Q is ook niet zo groot; 1.63 (met een grote schoft ) maar red zich ook prima tussen alle grote paarden.

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 13:55

dus moet me nu al inschrijven voor halverwege januari?

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 14:01

das nie zo leuk marieke

vief: FIjn dat je tentames wel goed gingen (denk dat die van mij volgende week nie zo goed gaan )

RT: dat zou ik wel doen..... beter te vroeg dan te laat

SGWuppie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 14:11

Lielle schreef:
hm, klinkt vreemd. Geen drukking?

Nee, denk van niet...rijd al jaren met dezelfde singel en de wondjes zijn ook echt open...zitten ook echt in die plooi bij het voorbeen.

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-05 14:17

dat waren bij ons dus (open) drukkingen, precies op die plek. Heb je al een ander zadel?

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 14:20

@ Marieke, ik denk net als Lielle dat het toch wel eens drukkingen kunnen zijn. Sambal had een paar weken geleden nog drukkingen, bij hem waren ze ook helemaal open gegaan
Het leek een beetje op een opengekrabde muggenbult.
Ik reed ook al een paar maanden met hetzelfde zadel + singel. Sam had wel eens een kaal plekje maar hier voor had hij ook nog nooit een drukking..

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 14:23

RT --> Wat hester al zegt hier zit het echt heel snel vol!! Niet normaal meer! Sonnega heeft niet eens een binneninrij bak maar de wedstrijd van december zit al vol en de wachtlijst is nu al langer dan ze heeft kunnen plaatsen!! Niet normaal meer! Wat ik trouwens een beetje raar vindt is dat het springen in Roden €5,- kost en in Haskerhorne kost het €8,- waarom dit verschil?? Beetje raar! Ik heb trouwens ook geen benul meer van kosten bij springwedstrijden zo lang heb ik die niet gereden!

Ow en wij hebben alleen maar zo'n groot aparaat met wel kleine mesjes zeg maar maar hoe doe je het hoofd dan? Ik wou de oren niet doen. Ok benen doe ik wel!

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 14:42

Hmm...vreemd zeg.. rijd nu wel met een ander zadel, een leenzadel van Hulsebos...zou het wel heel gek vinden dat ik dat dan niet heb gezien bij het afzadelen..

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-05 14:58

dan denk ik toch aan drukkingen marieke Traumeel erop werkt goed.

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 15:14

oh oke dan moet ik dus echt gaan plannen(niet bepaald mijn sterkte kant )

die prijzen zijn misschien zo verschillend omdat de grote van het concours misschien anders is, minder sponsoren, minder prijzengeld enz
kan van alles zijn!

SGWuppie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 15:15

Lielle schreef:
dan denk ik toch aan drukkingen marieke Traumeel erop werkt goed.

Kun je dat bij de DA krijgen?

en wat heb je gedan om die drukkingen te voorkomen toen je weer ging rijden?

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 15:17

Ah, heb het al gezien bij depaardendrogist...

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-05 15:17

Traumeel hebben ze bij de drogist wel eens (is nl ook voor mensen), verder heeft mijn ruitersportzaak het en verkoopt ook de paardendrogist het.
Ik meen een bontje erom, was toen door de voorsingel. En heel secuur zadel op zijn plek leggen.

/edit
idd

_Anja

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 16:36

Ik heb net Ro gereden..Hij begon al met klieren met opzadelen..Slaan naar de vliegjes en maar niet stil willen staan..
Toen wou ik opstijgen en meneer wou maar niet stilstaan..Ander meisje mij geholpen want een tik met de zweep had zelfs geen zin..Zat ik er eindelijk op..Reden we weg()vriendin reed mee met haar pony) en dribbelen het eerste stuk! net zo druk!
Maar ik vond het wel lekker..Had het gevoel alsof ik wel heel wat onder mn kont had
De rest van de buitenrit bleef hij druk..draven wou meneer niet..nee galop of anders niet..dus deed ik: draf of anders niet..Dat had ie al snel door en ging t wel steeds ietsje beter..
Ook nog weer 2 fototjes gemaakt..

Afbeelding

Na het rijden weer even op de wei gezet..En meneer bleef zich drukmaken

Afbeelding

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 16:45

marieketencate schreef:
Hmm...vreemd zeg.. rijd nu wel met een ander zadel, een leenzadel van Hulsebos...zou het wel heel gek vinden dat ik dat dan niet heb gezien bij het afzadelen..

Bij Sambal zag je er na het rijden ook niks van.
Schrok me ook rot toen ik de volgende dag niksvermoedend aan het borstelen was en opeens die grote bulten zag!

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 16:49

Ghehe Anja raak je verslaafd aan het foto's maken??
Jouw Ro lijkt wel een beetje op die wildebras van Reddy

@ Marieke; ik trek nu bij Sam zijn beentjes voordat ik echt goed aansingel nog even omhoog, zo komt de drukking iets onder de singel vandaan. Ik smeerde er trouwens van die VSM (homeopatische) zalf op, tegen kneuzingen en verstuikingen..
Hielp ook goed Kun je gewoon bij de Drogist kopen..

_Anja

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 17:00

viefdepief schreef:
Ghehe Anja raak je verslaafd aan het foto's maken??
Jouw Ro lijkt wel een beetje op die wildebras van Reddy

@ Marieke; ik trek nu bij Sam zijn beentjes voordat ik echt goed aansingel nog even omhoog, zo komt de drukking iets onder de singel vandaan. Ik smeerde er trouwens van die VSM (homeopatische) zalf op, tegen kneuzingen en verstuikingen..
Hielp ook goed Kun je gewoon bij de Drogist kopen..

hahah ik heb eindelijk een kabeltje waarmee ik foto's van mn mobiel afkan halen en op de pc kan zetten..Zeg t maar als t vervelend word..Dan zal ik me in gaan houden