Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
reddytobias schreef:ja maar omdat ik me net heb aangemeld bij de vereniging duurt het wat langer, want het gaat allemaal via de vereniging, die moet de startkaart aanvragen,en ik denk dat de vereniging toch eerst contact verder met mij moet hebben voordat ze dat werkelijk doet
reddytobias schreef:ja maar omdat ik me net heb aangemeld bij de vereniging duurt het wat langer, want het gaat allemaal via de vereniging, die moet de startkaart aanvragen,en ik denk dat de vereniging toch eerst contact verder met mij moet hebben voordat ze dat werkelijk doet
Lielle schreef:hm, klinkt vreemd. Geen drukking?
Lielle schreef:dan denk ik toch aan drukkingen mariekeTraumeel erop werkt goed.
marieketencate schreef:Hmm...vreemd zeg.. rijd nu wel met een ander zadel, een leenzadel van Hulsebos...zou het wel heel gek vinden dat ik dat dan niet heb gezien bij het afzadelen..
viefdepief schreef:Ghehe Anja raak je verslaafd aan het foto's maken??
Jouw Ro lijkt wel een beetje op die wildebras van Reddy
@ Marieke; ik trek nu bij Sam zijn beentjes voordat ik echt goed aansingel nog even omhoog, zo komt de drukking iets onder de singel vandaan. Ik smeerde er trouwens van die VSM (homeopatische) zalf op, tegen kneuzingen en verstuikingen..
Hielp ook goedKun je gewoon bij de Drogist kopen..