Ik vind het ook walgelijk, maar ja kom uit een behoorlijk corporale familie. Ik geloof dat wij de eerste generatie in onze familie zijn sinds de oprichting van minerva in Leiden die er geen lid is...
Karen: Ligt aan het geld natuurlijk. MOmenteel kun je al hele fijne 3 jarige rijpaarden kopen voor nog geen 3000,- euro. Wel moeilijk hoor. Dan moet je toch echt zoeken naar mensen die recreatief bosrijden. Kan wel eens rondvragen.
ik ken ze al een tijdje en ik vind ze echt snoeilelijk Ze zullen best lekker zitten, maar niets voor mij. Studentenleven heb ik ook niet echt aan gedaan, te veel paard gereden
Ik vind juist die lichtblauwe wel mooi omdat dan de witte randjes veel subtieler zijn Ik wacht gewoon even af of bvw ze nog voor mij op de kop kan tikken en dan zaterdag even passen.
Ik heb me net voor zondag afgemeld met Zetje in het L2. T is na de sluitingsdatum dus ben ik startgeld verschuldigd. Echter wordt mijn plek opgevuld door iemand van de wachtlijst. Ze vangen dus 2x startgeld voor 1 startplek. Ben ik nou de enige die dat eigenlijk belachelijk vind?
Ik vind ze wel leuk Dorien! Helaas heb ik ze al aangehad en lijkt het net alsof ik enorme olifantenpoten heb in die laarzen. ( heb nogal dikke kuiten). Anders waren ze er bij mij allang geweest in het donkerblauw.