Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
De 'normale' norm ligt meestal rond de 13 fout, en ik heb er 15 fout
Ik hoop dat ze nog iets met de normering doen, een 5,5 zou heel fijn zijn
Anders moet ik hem over 3 weken herkansen, ook geen ramp.
. Meneer vanmorgen maar even gelongeerd. Dubbele longe werd niet gewaardeerd dus uiteindelijk touwtje eraan gehangen.
.. verhelderend
. Maar die man legt soms zoveel druk erop.. en heeft dus een boze mail gekregen van mijn werkgever.. merk dat ie wel wat rustiger is geworden
..
.. Sinds ze mij 'talent achter het stuur' heeft genoemd gaat het voor geen meter meer
.. Ik wil te snel en zit soms zelfs grommend achter het stuur.. eigenlijk gaat het erg goed, dat zegt zij zelf ook, maarja...
.. Ik groom Alixia regelmatig.
..
. Die is al dik 2 maanden weg.
Typen gaat wat lastig met 1 hand, maar ok. Heb wel bijgelezen en zag onder andere dat Woll op date is, bij Caroline de date van de merrie is geslaagd en dat Noor goed nieuws heeft gekregen op haar werk
Vanmiddag nog een hele poos geslapen en nu begin ik toch weer wat wakkerder te worden gelukkig.
) gegaloppeerd en uitgestapt. Ik moet echt even een ander 'schema' bedenken. Nu heeft hij regelmatig 2 rustige dagen (dag vrij en een dag longeren), deze week zelfs 3 (zondag stappen, maandag vrij, gisteren longeren) en daar heeft hij denk ik gewoon tekort aan.
Gelukkig is ie morgen pas om 1 uur, kan ik daarvoor nog leren.

Ik had het wel even zwaar met springen, want er stond een parcours met aardig stuurwerk (hindernissen net na de wending van een rechtsomkeert in elke hoek). Hij liep uiteindelijk super!
!!
.. Die misselijkheid van de narcose is inderdaad erg vervelend!!
.. Ik ga zo hetzelfde doen, heb hier nog Ben & Jerry's staan
..
Heb vanavond met Wolin, sinds een jaar, weer in de bak gereden! Ze stond stil voor de bak, dus ik dacht; even kijken wat ze doet. Ze liep zelf zo de bak in, briesend en wel, oortjes erop.. hebben daar heerlijk een kleine 20 minuten lekker over de rug in draf rond getuft, ze was heel braaf en ontspannen!! Toen ze een beetje begon te tandenknarsen heb ik haar lange teugel gegeven en beloont.. maar ben zo blij dat ze zo braaf was en heerlijk aanvoelde!! Wolinnekind
.. het blijft een bijzonder dier
.
..