Nee ANW is voor VWO op mijn school . Gym & maatschappijleer
Sim
Geplaatst: 26-05-10 13:50
Nessah schreef:
Ik zit in de laatste groep zaterdag Alleen het wordt wss geen mooi weer.. Balen want ik wilde wel even een zwempartijtje doen.
Leuk Agnes en welkom terug. Zie je zaterdag want we zitten in dezelfde groep.
Snoekiej
Geplaatst: 26-05-10 14:15
Ik heb mijn tentamen waarschijnlijk net niet gehaald De 'normale' norm ligt meestal rond de 13 fout, en ik heb er 15 fout Ik hoop dat ze nog iets met de normering doen, een 5,5 zou heel fijn zijn Anders moet ik hem over 3 weken herkansen, ook geen ramp. Vorstin ging echt onwijs lekker net met de les! Ze was een beetje druk, dus liep lekker te showen en ze voelde ook echt groot en sterk onder me. Moet van Lilian maar weer dressuurwedstrijdjes gaan rijden. Wie weet schrijf ik me toch nog in voor de kringkampioenschappen. Dat is toch vlakbij.
Heleen, leuk dat je gaat jureren! Ik moet toevallig a.s zondag Pas de deux van Bixies en B combinaties jureren op mijn oude vereniging!
Jammer dat je niet fijn gereden hebt Mootje Hopelijk gaat het in een keer goed met dekken Vief! Lekker dat je fijn gereden hebt Corien Mooi dat je strafrecht gehaald hebt PB! Welkom terug Agnes. Ik sta op een fokstal in Hazerswoude-Rijndijk, vlak bij jouw paard dus. Ben ook wel regelmatig op Groenewoude om voor te lezen o.i.d Wat gaat het snel inderdaad Kim! Geniet er nog lekker van! Succes met CKV Mirthe. Ik had ook van die nutteloze vakken: Kunstbeschouwing, CKV 2 en 3, ANW, Maatschappijleer. Hoort er allemaal bij helaas
_Noor
Geplaatst: 26-05-10 14:21
Heeft iemand de klok stilgezet ofzo?
@ Snoek: fijn dat de les zo lekker ging!!! @ Mirthe: succes nog even op school. @ WL: succes met autorijles. Hoe ging je gesprek?
caro29
Geplaatst: 26-05-10 15:01
@ Kim mooi dat de situatie nog te doen. Klinkt leuk de jungle @ snoekiej hopelijk heb je het toch gehaald. Misschien passen zij wat aan of is er een vraag dat wordt geschrapt @ Nessah Welkom. Leuk paard heb je....
Mijn M1 debuut met mijn ruin is afgelast want de wedstrijd is afgelast . Meneer vanmorgen maar even gelongeerd. Dubbele longe werd niet gewaardeerd dus uiteindelijk touwtje eraan gehangen. UZB belde dat ik nog even een competentietest van 188 vragen voor soll gesprek moet invullen. Alleen heb ik die nog niet ontvangen. Zij schijnt hem al 3x verzonden te hebben
Vreemd dat je die test dan niet hebt ontvangen Caro!
WolinLotte
Geplaatst: 26-05-10 16:28
Gesprek ging goed .. verhelderend . Maar die man legt soms zoveel druk erop.. en heeft dus een boze mail gekregen van mijn werkgever.. merk dat ie wel wat rustiger is geworden ..
Autorijles was wat wisselend .. Sinds ze mij 'talent achter het stuur' heeft genoemd gaat het voor geen meter meer .. Ik wil te snel en zit soms zelfs grommend achter het stuur.. eigenlijk gaat het erg goed, dat zegt zij zelf ook, maarja...
@Nessah: Ik kom ook zeer regelmatig op Groenewoude en ik zie je wel eens bij de benzinepomp .. Ik groom Alixia regelmatig. @Noor: De klok stilgezet?
Ik moet nog even boodschappen doen, wat shoppen bij de HEMA en dan lekker met Wolinnekind aan de slag ..
Wat raar dat je de lijst niet hebt ontvangen Caroline!
Mijn zusje kwam net met mijn crosshorloge aanzetten . Die is al dik 2 maanden weg.
jipje_niekje
Geplaatst: 26-05-10 17:22
Goeie middag! Ik ben gelukkig ook weer thuis Typen gaat wat lastig met 1 hand, maar ok. Heb wel bijgelezen en zag onder andere dat Woll op date is, bij Caroline de date van de merrie is geslaagd en dat Noor goed nieuws heeft gekregen op haar werk
Ik ben gisteren pas helemaal aan het eind van de dag geholpen, er kwam een spoedgeval tussen. Eenmaal op de uitslaapkamer was ik al flink beroerd van de narcose en de pijn en dat werdt niet echt beter. Mocht dus gisteravond ook niet naar huis van de arts en moest een nachtje blijven. Gelukkig vannacht wel aardig opgeknapt en vanmorgen om 11 uur mocht ik dan naar huis Vanmiddag nog een hele poos geslapen en nu begin ik toch weer wat wakkerder te worden gelukkig.
Nou, net weer eens ontzettend prut gereden met Jer. Geen land mee te bezeilen. Alleen maar haast maken. Daar kunnen ik en mijn korte lontje erg slecht tegen.. Nog eens afgestapt om te kijken of S&T misschien niet goed zat, maar kon niks vinden. Uiteindelijk maar flink rond ingesteld, een half uurtje (bijna ) gegaloppeerd en uitgestapt. Ik moet echt even een ander 'schema' bedenken. Nu heeft hij regelmatig 2 rustige dagen (dag vrij en een dag longeren), deze week zelfs 3 (zondag stappen, maandag vrij, gisteren longeren) en daar heeft hij denk ik gewoon tekort aan. Ik merk gewoon dat ie na zulke dagen alleen maar wil galopperen... Zucht.
AntheaV
Geplaatst: 26-05-10 20:38
Benthe: Fijn dat je weer thuis bent! Noor: Balen dat Jer niet zo goed wou. Het zou idd kunnen dat hij wat meer werk nodig heeft.
Ik heb net ook gereden, allebei eerst wat dressuurmatig en daarna nog een stuk door het bos gegaloppeerd
jipje_niekje
Geplaatst: 26-05-10 20:41
@Noor: Balen dat Jer niet helemaal fijn wou meewerken, hopelijk gaat hij morgen weer fijner! @Simmie: Ik had wel aangegeven dat ik waarschijnlijk wel misselijk zou worden en hier ook wat voor gekregen, maar alsnog was ik er flink beroerd van en dat in combinatie met sterke pijnstillers was niet erg handig. Maar gelukkig nu weer aardig erboven op. @Anthea: Lekker door het bos heen!! Fijn dat de paardjes braaf waren.
_Noor
Geplaatst: 26-05-10 21:06
Ik merk dat ie dit vaker heeft na wat minder intensieve dagen en later in de week is ie weer gewoon braaf en fijn te rijden!
JN: Gelukkig dat alles goed is verlopen. Die misselijkheid is idd heel naar. Noor: Trakkie heeft dit ook heel erg. Vaak ga ik met hem dan ook eerst een 20/25 minuten galopperen en dan pas echt rijden. Je zit er wel wat langer op, maar paard heeft dat gewoon nodig.
Snoekiej
Geplaatst: 26-05-10 22:09
Pff, ik heb nog niks aan mijn tentamen gedaan vandaag Gelukkig is ie morgen pas om 1 uur, kan ik daarvoor nog leren. Heb net Sex and the City gekeken met een pizza en bak ijs
Fijn dat de operatie goed is gegaan Benthe. Lijkt me best eng, zo'n operatie. Balen dat Jer niet lekker ging Noor. Toch maar meer aan het werk zetten dus? Lekker ff het bos in Anthea!
JN, Fijn dat je weer thuis bent! Mijn vriend is twee volle weken niet goed geweest van de narcose. Noor, Dit probleem had ik vorige week dus ook Snoekiej, Balen van je tentamen en fijn dat je les zo goed ging.
Mijn instructeur was blij met mij vandaag! Hij zag dat ik aan de aanleuning, paslengte en galop had gewerkt Ik had het wel even zwaar met springen, want er stond een parcours met aardig stuurwerk (hindernissen net na de wending van een rechtsomkeert in elke hoek). Hij liep uiteindelijk super!
Ik zit eraan te denken om ORUN te gaan doen, want ik mis 'school' een beetje. Hier in Vlaardingen geeft Michiel de cursus.
Mijn instructeur vind het erg leuk, mits Michiel akkoord gaat bij mijn volgende training bij Michiel (20 juni). Ik hoor namelijk nog al verhalen dat paarden (zelfs L2 geklasseerd) worden afgekeurd voor de cursus!
Volgens mij gaat het vooral om dat er een goed paard meekomt naar het examen en maakt het tussendoor niet veel uit (was bij ons zo). Als jouw paard niet geschikt is kan je altijd een van mij lenen voor het examen hoor. Michiel kent die van mij wel en heb ook wel gereden als examenruiter bij mensen die de cursus bij hem deden.
Ik wil de fase 2 met eigen rijden doen, dus ik moet mijn paard mee nemen en hier gaan dan anderen op!
Anders was jouw oplossing een mooie
WolinLotte
Geplaatst: 26-05-10 22:39
Avond !!
@Benthe: Knuf voor jou .. Die misselijkheid van de narcose is inderdaad erg vervelend!! @Snoekiej: Oh oh oh .. Ik ga zo hetzelfde doen, heb hier nog Ben & Jerry's staan ..
Heb vanavond met Wolin, sinds een jaar, weer in de bak gereden! Ze stond stil voor de bak, dus ik dacht; even kijken wat ze doet. Ze liep zelf zo de bak in, briesend en wel, oortjes erop.. hebben daar heerlijk een kleine 20 minuten lekker over de rug in draf rond getuft, ze was heel braaf en ontspannen!! Toen ze een beetje begon te tandenknarsen heb ik haar lange teugel gegeven en beloont.. maar ben zo blij dat ze zo braaf was en heerlijk aanvoelde!! Wolinnekind .. het blijft een bijzonder dier . Waar anderen helemaal blij zijn als ze met hun paard normaal naar buiten kunnen zonder dat hun paard gekkigheden uithaalt, ben ik erg blij als ik mijn paard fijn ontspannen in de bak rond willen huppelen ..