Crossbeschermers, (grijze) leren rijlaarzen, wedstrijdjasje (kun je zelf ontwerpen, kost alleen wel 395 euro ) Nog een extra crossset voor Yoer. Nog veel meer
Oh als je het zo gaat bekijken! Ik wil graag nieuwe hoofdstel (moet trouwens ook want er is één stuk). Maar ik wil voor de andere 2 ook wel een nieuw hoofdstel. Dan wil ik voor alle drie cross beschermers en voor alle drie een ander cross setje inclusief me eigen kleren. Nou ik kan wel even doorgaan.... Ik denk dat de meesten dat wel kunnen
Haha, daar staan inderdaad hele mooie mutsen in! Ik wil een scapa dekje bij mijn scapa muts voor Frits. Ik denk dat dat wel een leuk setje wordt voor Frits
ik wilde oorspronkelijk ook nog een oornetje. Het dekje kostte me al meer dan 75 euro. Oornetje kwam op meer dan 60 Dus laat ik dat oornetje maar voor wat ie is
Goed speuren, dan vind je vanzelf iets Kim Ik kon/kan ook geen oornetje bij mijn huidige springdekje ( hoeveel heb ik er wel niet voor wedstrijd) vinden, maar goed zoeken en nu heb ik een mogelijke gevonden