Gefeliciteerd vief!
Ik geloof alleen dat de nivea hempjes maar 1 maat zijn; maar olifant

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
reeskees schreef:
Talida, ik zag jou ook op de lijst staan voor zondag
Wordt bijna een echt bokt meeting![]()
.
marieketencate schreef:ik zou willen dat ik nog 4 jaar mocht studeren!! dan maar wat minder geld, ik heb het tijdens mijn studie overigens nooit krap gehad, omdat ik ernaast gewoon werkte en nog thuis woonde.
AnneMieKe_89 schreef:Gefeliciteerd vief!
Ik geloof alleen dat de nivea hempjes maar 1 maat zijn; maar olifant
Talida schreef:Wordt aardig warm zondag, ik denk dat ik alleen maar waterbak aan de bak ga!
Vieva schreef:Ik mailde gisteren voor 3 paardjes en voor de 1 vriegen ze 7.000 de andere 7.500 en de andere 10.500 nou zit ik te kijken op een verkoop site en staatdat die van 7500 4000-6000 vragen dus minder en die van 10.500 vragen ze inde advertentie 6.000 tot 8.000 daar ga ik wel even terug mailen!
Of wat zou ik doen?
miss_jumpy schreef:Talida schreef:Wordt aardig warm zondag, ik denk dat ik alleen maar waterbak aan de bak ga!
ik vind dat een prima plan!
Talida schreef:Ok zie ik je daar in je badpak![]()
Heb er echt zin in, hoop dat ons licht dat we met de laatste les opdeden, nog steeds schijnt!
Scum schreef:Da's balen JJHoeveel paadjes hebben jullie nu op het moment, 3 of tel ik nou verkeerd?
Biertabje schreef:kijk je uit dat je geen museum begint JJ?
ben net uit leeuwarden...ligt er een briefje hier dat mijn ma naar het ziekenhuis is, mijn pa wordt geopereerd. verder weet ik dus niks....
best irritant als je moeder anti mobiel is....