maar die zal dan zelf nog wel reageren
ik heb enkel eentje van equiline dacht ik. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Ze heeft ook nog een Bucas oogcap gehad maar dat was ook niet goed. Ze deed toen al 10 jaar zonder vliegendeken, ze kon wel verder zonder dan, ze komt meer ambetant van die dekens (terwijl ze echt geen deken vernieler is voor haar winterdekens ofzo) dan van de vliegen zelf. Gelukkig vallen de dazen hier mee.
. En ze staan soms wel eens buiten als het regent. Ze is wel niet van suiker gemaakt maar heb ze toch liever dekentje.
Ze staat echt vol beter en is strontirritant door die beesten. Vorig jaar ging het met deken heel goed, maar was iets te klein dus dat wil ik niet meer op.
. De oogkap was van bucas maar daar stond ze dan altijd mee te wrijven voor af te krijgen en dan deukte die vorm zo wat in en zat het tegen haar oog. Dan werd dat een natte plek aan haar oog van de tranen en dan zaten de vliegen op de natte plek. Dus dat was nog vuiler. Die slingertjes werken nog het best. Antonius schreef:Springen na cross ok, dat snap ik nog, maar waarom een uur ertussen? Is dan toch makkelijker met 20 min ertussen? Kunnen ze even uitblazen, maar je moet niet nog eens losrijden, je zit er nog op, dus tijdswinst...
Ik sluit me eigenlijk wel aan bij advies voor kliniek, tenzij het een DA betreft die zelf ook veel in huis heeft?
Vind het zoooo moeilijk!
Lag op een paard wat erg graag rolt en daarbij de rug even schuurt over de grond. Tegen einde zomer was het *krak* en de hele rug was kapot gescheurd langs de naad bovenaan.
Ik denk dat ik de QHP eens probeer. Het is geen sloper dus ben benieuwd
Inderdaad ik heb 2 bucas zebra dekens. De 2e is in goeie staat voor 40 euro aan mij verkocht. Ik ben er best tevreden van! Maar de nek idd wat te kort maar gelukkig nu nog niet zo belangrijk voor Luxor.
Ik duim dat het toch niet die diagnose is!
Meneertje is gelukkig dat hij weer op de wei mag haha
Varekaj schreef:Ziet iedereen het nog zitten voor morgen in Minderhout?
Ik heb de timing voor dinsdag gezien. Proef begint om 11u24 en duurt tot 16u06. Er zitten maar liefst 41 inschrijvingen in de niv. 1![]()
Ik moet om 14u starten, prijsuitreiking is om 16u30 ongeveer. Aangezien St-Niklaas niet zo ver is ga ik Icaro tussendoor gewoon terug op de weide doppen en de trailer afzetten ipv daar weer 2u30 te zitten niksen. Jury is G. R*ogge... Heb nu alvast medelijden, dat wordt een hele lange zit