[SGW] [HK] 4 jarige cross-toppers (in spe)!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Tiahastrona

Re: 4 jarige cross-toppers (in spe)!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 17:52

Vandaag eerste crosstraining gehad, was allemaal nog erg spannend, maar achter een ander aan maakte het stuk makkelijker :o
Verder braaf laden en op de trailer. Veel indrukken op gedaan, mag ze weer even over denken.

Ben tevreden en heb lekker gereden

madelein

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 18:11

Tiahastrona schreef:
Vandaag eerste crosstraining gehad, was allemaal nog erg spannend, maar achter een ander aan maakte het stuk makkelijker :o
Verder braaf laden en op de trailer. Veel indrukken op gedaan, mag ze weer even over denken.

Ben tevreden en heb lekker gereden

Was leuk hè?! Wij hebben het ook prima naar ons zin gehad!
Wel balen dat ed weer zo tegen het bit was. Deze fase hebben we al een keer gehad. Wijt het voor nu maar aan het feit dat hij bloed fanatiek werd!

Mettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 18:42

Nog even afwachten of mijn training doorgaat woensdag, ze voorspellen veel regen die dag..
Vandaag wel even fijn gereden, kan merken dat ie in zijn pubertijd zit maar daar lach ik nu wel om
aangezien ik zelf ook een puber ben dus hem helemaal begrijp. :D

Morgen longeer ik hem alleen even want hij heeft de afgelopen dagen super hard gewerkt.. Dinsdagavond pakken we een dressuurles mee op de manege waar ik eerder heb gereden en als woensdag niet doorgaat gaan we misschien zelf naar een cross terrein waar je vrij kan rijden..

madelein

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 19:09

o balen mette!
Maare, als het niet doorgaat omdat het te nat is, is het dan wel slim om wel zelf te gaan springen? Dan is het toch nog steeds te nat? ;)

madelein

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 19:21

Is er trouwens hier iemand die ervaring heeft met regiotrainingen? Is er verschil tussen het volgen van 'gewone' training zoals we vandaag hadden en regiotrainingen?
Zou wel mee willen doen met die regiotrainingen, maar is best ver weg een aantal keer. Als het verder weinig toegevoegde waarde heeft blijf ik net zo lief alleen de gewone trainingen volgen

Mettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 19:28

Nee dan niet woensdag maar later in de vakantie haha!

madelein

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 19:35

Mette1998 schreef:
Nee dan niet woensdag maar later in de vakantie haha!

o haha! Beter plan :P

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-14 23:47

Dat verschil weet ik niet. Wist niet eens dat er regio trainingen waren.

Omdat mijn man vandaag een concert moest geven konden we [naam] niet naar de lrv wedstrijd brengen en niemand had helaas plaats in trailer of veewagen.

In plaats daarvan is ze gaan springen in de rijbaan van een dorpsgenoot en heeft daar de hindernissen naar 1.30 gebouwd. Dat deed Daimler blijkbaar gemakkelijk maar blijkbaar heeft hij toch een probleempje in het lijf dus gaan we maar eens op zoek naar een goede osteopaat.

Mettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 14:25

Wauw, dat is hoog! Durf ik echt niet hoor haha!
Ik heb mijn record verbroken en thuis een keer 80 gesprongen, man wat was ik blij dat het lukte xD
Vanavond gaat het regenen maar als het goed is gaat morgen gewoon door, heb er echt zin in!

Irene2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 16:03

Hoi allemaal! sorry, heb me al een tijd niet gemeld. zal binnenkort wat bijlezen en op jullie leuke posts reageren. :j

Neesa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 17:01

Hoi Irene :wave:

Neesa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 17:15

@tia, klinkt goed!!! Fijn dat jullie hebben genoten.
@madeleine, fanatiek zal vast een rol gespeeld hebben. Maar wel genoten?
@percy, wauw wat hoog. Ik met mijn 30/50 cm is er niets bij.
@mette, in de vakantie lekker.

Ik heb ook zo zin in en crossles... momenteel even ziek thuis. Waardoor we voor nu weinig in de planning hebben staan. Maar we rijden wel in de bak hihi, dat kan ik niet laten.

madelein

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 17:25

Neesa schreef:
@madeleine, fanatiek zal vast een rol gespeeld hebben. Maar wel genoten?

Ik heb ook zo zin in en crossles... momenteel even ziek thuis. Waardoor we voor nu weinig in de planning hebben staan. Maar we rijden wel in de bak hihi, dat kan ik niet laten.

Ja zeker! Was echt super! Vandaag weer gereden en hij was wel wat botter rechts, maar was er gelukkig makkelijk weer uit te rijden. Het punt met die groepslessen is dat je achter elkaar aan rijdt. Das mijn paard niet gewend :+. Dus die denkt maar 1 ding: ERACHTERAAN!!!! }>

O balen dat je ziek thuis zit. Langdurig? Beterschap!

Mettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 17:35

Even iets heel anders maar ik moet deze vakantie echt een keuze maken welke opleiding ik wil doen.. Is echt lastig en heb echt geen idee wat ik wil doen.. Hoe hebben jullie dat gekozen? Het gaat om een mbo..

Ik ben wel altijd bang dat hij te lui is om zijn benen op te trekken en dat we dan struikelen, of dat ie iets even niet heeft gezien en dan struikelt en valt of iets.. Dus ben wel zenuwachtig haha..

madelein

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 17:40

Mette1998 schreef:
Even iets heel anders maar ik moet deze vakantie echt een keuze maken welke opleiding ik wil doen.. Is echt lastig en heb echt geen idee wat ik wil doen.. Hoe hebben jullie dat gekozen? Het gaat om een mbo..

Tja lastig! Ook geen idee welke kant je op wilt? Ben je al gaan kijken op open dagen enzo? Ik wilde destijds fysiotherapie gaan doen, omdat ik heel graag fysiotherapie voor paarden wilde gaan doen. Ik werd alleen uitgeloot voor die studie. Toen ben ik hbo-v gaan doen, en dat vond ik eigenlijk super leuk!

Mettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 17:44

In ieder geval níks met techniek, of iets heel creatiefs want dat ben ik absoluut niet. :')
Stewardess sprak mij aan, maar dan wel gewoon op het vliegveld en niet in de lucht maar ben helaas te klein voor die opleiding.. En verder, tja echt totaaaaal geen idee! :(

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 18:02

Hoi Irene!

Mooi dat het goed ging Madelein. Wat vervelend dat jullie achter elkaar aan moeten rijden in de groepslessen. Heb altijd een hekel gehad aan groepslessen maar in de verenigingslessen reden we eigenlijk wel altijd kris kras door elkaar.

Beterschap Neesa, ben ook nog steeds thuiszitter.

Veel plezier Mette morgen Mette. Hij trekt vast de benen wel op. Ik kan je echt niet adviseren wat betreft opleiding. Kan je niet zo'n test doen om te kijken waar je interesses liggen?

[naam] heeft een stuk meer lef dan haar moeder. Ik vond 1.10m. al vreselijk hoog. Met haar pony heeft ze ook al 1.30 gesprongen dus met Daimler leek het lager ;) Volgens haar spring hij juist fijner op die hoogte. Om haar diploma's te halen moet ze straks 1.40m. kunnen springen.

Ik heb zelf ooit een M oefencross gereden maar dat vond ik echt doodeng.

Mettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 18:19

Ik ga zo ook een groepsles mee pakken maar wij rijden gewoon voor ons zelf en als we hulp nodig hebben dan helpt de instructrice, of ze neemt je even apart op de volte.

Ik heb zoveel tests gedaan maar in de bibliotheek werken of als timmerman lijkt me nou niet bepaald wat hahaha!

madelein

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 18:42

Het was een cross training hè dames ;). Dus geen les in een bak of zo. Snap wel dat de instructeur ons achter elkaar aan liet gaan want anders zit er zoveel tijd tussen en staat de rest alleen maar te wachten.

@percy: nette hoogte hoor!

Mettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 18:47

Ooo dacht gewoon dressuur hahaha!

madelein

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 18:54

Mette1998 schreef:
Ooo dacht gewoon dressuur hahaha!

Dacht ik al ;)
Dressuur is altijd privé ;)

Mettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 18:56

O oke hahah ja ik heb ook prive dressuurles maar gaat heel vaak niet door ivm het weer, heb nu al een maand geen les gehad ongeveer! :(

Ik ga om 20:00 dressuurles mee pakken bij mijn oude instructrice, hopelijk heeft pony beest er zin in!

madelein

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 18:58

Veel plezier!

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 19:49

Oeps foutje, dacht dat het een dressuurles was :D Nu snap ik het wel ja maar ik snap ook dat je paard daar erg vrolijk van werd ;)

Wat een rare combinatie Mette, Timmerman of in de bibliotheek. Veel verder uit elkaar kan het niet echt liggen. Waar liggen je interesses? Zie je jezelf op kantoor zitten of wil je meer met je handen bezig zijn?

Mettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 21:40

Les ging super super super :)

Ja gek hé hahah, ik vind het wel leuk om bezig te zijn.. Zo ging mijn voorkeur uit naar politie academie, maar ook interesse in stewardess en dat zijn geen beroepen waarin je stil zit! Maar voor de politie ben ik niet geschikt en voor stewardess ben ik te klein... Ik zit nog te denken aan de Herman brood academie maar daar ben ik dan weer te verlegen voor... Erg lastig want ik weet verder echt niet welke richting ik op wil!