Verder braaf laden en op de trailer. Veel indrukken op gedaan, mag ze weer even over denken.
Ben tevreden en heb lekker gereden
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Tiahastrona schreef:Vandaag eerste crosstraining gehad, was allemaal nog erg spannend, maar achter een ander aan maakte het stuk makkelijker![]()
Verder braaf laden en op de trailer. Veel indrukken op gedaan, mag ze weer even over denken.
Ben tevreden en heb lekker gereden

Neesa schreef:@madeleine, fanatiek zal vast een rol gespeeld hebben. Maar wel genoten?
Ik heb ook zo zin in en crossles... momenteel even ziek thuis. Waardoor we voor nu weinig in de planning hebben staan. Maar we rijden wel in de bak hihi, dat kan ik niet laten.
. Dus die denkt maar 1 ding: ERACHTERAAN!!!!
Mette1998 schreef:Even iets heel anders maar ik moet deze vakantie echt een keuze maken welke opleiding ik wil doen.. Is echt lastig en heb echt geen idee wat ik wil doen.. Hoe hebben jullie dat gekozen? Het gaat om een mbo..
Volgens haar spring hij juist fijner op die hoogte. Om haar diploma's te halen moet ze straks 1.40m. kunnen springen.
. Dus geen les in een bak of zo. Snap wel dat de instructeur ons achter elkaar aan liet gaan want anders zit er zoveel tijd tussen en staat de rest alleen maar te wachten.
Nu snap ik het wel ja maar ik snap ook dat je paard daar erg vrolijk van werd