Leuk, leuk leuk! Bedankt voor de foto tip. Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Leuk, leuk leuk! Bedankt voor de foto tip.
Van mij part wordt ik laatste, als ik lol heb gehad is het geslaagd. AnkeVivaldi schreef:Hindernis 2 inmiddels op het pad (komt voorbij op fb) https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/ ... 1225_n.jpg

Als er iets bijzonders is geef ik het wel door aan Shetties

ik heb me toch maar afgemeld. Niet met volle overtuiging op een paard de cross in gaan zorgt alleen maar voor ongelukken! (Weet ik uit recente ervaring...) Veel plezier allemaal! Misschien kom ik nog wel even kijken zaterdag of zondag. Hopelijk krijg ik dan 'spijt' dat ik me heb afgemeld voor de komende maanden! Loetie84 schreef:ik heb me toch maar afgemeld. Niet met volle overtuiging op een paard de cross in gaan zorgt alleen maar voor ongelukken! (Weet ik uit recente ervaring...) Veel plezier allemaal! Misschien kom ik nog wel even kijken zaterdag of zondag. Hopelijk krijg ik dan 'spijt' dat ik me heb afgemeld voor de komende maanden!
Volgende week vrijdag staat er een training in MB op t programma. Gekke is dat ik daar dus wél zin in heb...