Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Loetie84 schreef:Zensation schreef:@ PercyLeen : Het is nog altijd ieders eigen verantwoording om wel of niet te gaan!
Hier ben ik het niet mee eens...
Maar ik neem wel mijn.eigen verantwoordelijkheid. Email met afmelding is de deur uit. Thanx voor het laatste duwtje Amber_
Tessabo schreef:Poeh jongens, ik begin nu toch wel heel erg te twijfelen hoor. Heb gisteren gelopen en vond het het prima bij liggen. Gaan toch niet voor de tijd, is voor 2 van ons eerste ervaring en niemand wil blessures bij z'n paard. Je hoeft toch niet persé het hele traject te galopperen? Het is toch een oefencross? Maar goed, aan de andere kant, die van ons zijn onbeslagen dus stiften of zo is al helemaal geen vraagstuk.
Hoeven pas om half 2 ongeveer te starten dus hou de site morgenvroeg wel eens even in de gaten, en Bokt natuurlijk.
maar dit is het voor mij niet waard. Daarom heb ik er in plaats van 15 min ook dik 23 minuten over gedaan. Maar ieder voor zich.
chantycom schreef:Tessabo schreef:PS: kun je inderdaad de lange afstand nog omzetten naar de korte? Las ik hierboven net ergens.
Ik geef het door bij de start, dan kunnen ze het snel genoeg aan elkaar doorgeven.
shirleyp schreef:Brrr... Krijg bodemkriebels als ik jullie verhalen lees... Ik hoef niet op tijd te rijden en wordt ook gelukkig van het alternatief, het gaat mij echt om de ervaring van de rit zelf. Ik ga morgen de bodem wel even goed bekijken...