met bp is dat inderdaad minder storend! Offwite is denk ik ook niet mooi bij jou setje
texelse
Geplaatst: 07-10-11 14:51
@Jeroen, knap hoor, als een veulen zo rustig blijft staan met vlechten. Hier nam "jongste" het eigenlijk altijd van mij over als ik na veel vloeken en tieren er 2 vlechtjes in had. Onze Charlotte is nog steeds niet makkelijk met het halster om en af doen. Wordt lastiger naarmate ze groter/sterker/zwaarder wordt. Maar vandaag leek het wel weer ietsjes beter te gaan. Ik ben benieuwd hoe het op de veiling verloopt!!
vwb de sgw texel. Dat zal wel weer gelijk met Gorssel vallen vermoed ik, maar dat weten we pas definief in december, als de kalender vastgesteld wordt. Wij vragen deze datum ook aan, maar weten dus ook nog niet zeker of we die toegewezen krijgen. Hoewel de aangevraagde data meestal wel akkoord is.
@Joki, grappig shirt, maar idd, dat witte befje had van mij ook blauw mogen zijn, en een witte rijbroek maakt het spul helemaal compleet.
bianca1980
Geplaatst: 07-10-11 15:04
Ik vind dus een witte rijbroek te wit.... 1 keer vallen en hij is groen en nooit meer schoon te krijgen (zeker in een blubberige waterbak. Wellicht kun je een mooie navy in die kleur krijgen ook heel gaaf en mooi en netjes. Je kunt zelfs in rotterdam bij hautecouture kijken voor navy met een streepje van dat turqouise erop..
Ik heb net gehoord dat ik morgen toch niet hoef te helpen in Purmerend tijdens de Student Open. Dus dat wordt morgen lekker rustig naar Boekelo kijken met paps en mams . Ben bijna thuis en zal dan meteen even met Sofie aan de gang. Ben bang dat de buitenbak een beetje soppig is.. Maar even zien wat we dan gaan doen .
Succes bij de veiling Weule!! Hopelijk zijn er goede kopers.
Ik heb net Mythy maar weer even een schoonheidsbehandeling gegeven, hij is weer lekker kaal geschoren Zelf maar gelijk onder de douche gesprongen daarna, die rothaartjes kriebelen altijd zo vreselijk.... Vanavond beide paardjes maar even rijden en dan morgen misschien nog naar Boekelo (zoek nog iemand om samen mee te gaan) en morgenavond Alain Clark en zondag Tripalon, lekker weekendje dus!
TeeGee
Geplaatst: 07-10-11 15:40
Gorssel is toch ook wel eens een weekend later geweest?
Mn baas heeft maar weer eens een sigaar opgestoken
Wij kwamen op school en er was zo goed als niemand, en die wie er waren zaten in tranen.. Werden we verwacht in een zaal, kregen we de melding dat een leerling overleden was... Meisje reed dressuur, paard struikelde en kwam bovenop haar. Ze was nog maar 17...
Dan ga je toch weer nadenken over deze sport.... Bah wat een 'grafstemming ' was het vandaag.
Gatverdamme TG. Wat asociaal! Is het een familiebedrijfje ofzo? Bij de wat grotere bedrijven zie ik zoiets niet meer gebeuren.
TeeGee
Geplaatst: 07-10-11 16:43
Baas is er gelukkig niet vaak, hij zat eerst aan de andere kant maar hij vond het wel gezellig om bij ons te komen zitten. Geen familiebedrijf maar we zijn met een team van 5 man. Dus wel klein.
Edit: ik heb een oude witte rijbroek tot cross broek gepromoveerd Met die maakt vallen niet uit.
Edit2L ik krijg dat schattige veulentje van afgelopen weekend niet uit mn hoofd
_Noor
Geplaatst: 07-10-11 16:49
Bah, Daniëlle, heftig zulke dingen Jeroen en Dienke veel plezier en succes! Billy, lekker weekend TG, BAH! Joki, mooi shirt
Nou, net heerlijk met Jer gereden en hij ging ook niet plassen erna Dikke opluchting, ik hou hem nog wel goed in de gaten en de druppels zijn gehalveerd, maar ben wel blij Morgen komt de hoefsmid voor KJ
Toch kopen Karen??
caro29
Geplaatst: 07-10-11 16:49
@ Danielle heftig van dat meisje @ Billy ik ga morgen ook naar Alain Clark
AntheaV
Geplaatst: 07-10-11 16:50
Jakkes TG, ik vind dat ook echt heel erg smerig. Danielle: Wat erg zeg, veel sterkte. 'Fijn' dat er zo'n mooie herdenkingsplek is voor haar Noor: Goed nieuws van Jer
Leliaardje
Geplaatst: 07-10-11 16:50
Tjemig TG: dat is echt balen! Ik ben zo blij dat dat rookverbod er is! Wel triest als je dan ergens bent waar dat genegeerd wordt. Ik kom ook regelmatig in een kantine waar het genegeerd wordt, baal ik ook van.
@Danielle: wat triest is dat hè. Ik kan me voorstellen dat zoiets er op een school ook flink inhakt. En het is zo te horen dus ook echt een ongelukkig ongeluk . Wie verwacht nou onder een struikelend paard te komen.......... Tijd geleden stapte ik Giga uit over de weg. Ze schrok van ritselen in de sloot: deed een stapje van 20 cm achteruit en lag opeens op haar voorknieën: we lagen dus echt bijna plat met z'n tweetjes terwijl ze amper bewoog .
TeeGee
Geplaatst: 07-10-11 17:31
Ik kan me altijd nog ziek melden wegens benauwdheid
Weekend!
Wat vreselijk van dat meisje zeg. En inderdaad Leli, wie verwacht dat nou maar ik lag er maandag ook naast omdat schimpie door struikelen van de benen ging...
_lautje_
Geplaatst: 07-10-11 17:33
Raf aan de leiding in Boekelo!!!
bianca1980
Geplaatst: 07-10-11 17:35
_lautje_ schreef:
Raf aan de leiding in Boekelo!!!
dat weet jij snel...ben je daar ?? zie niets nog op het nieuws nl... wel gaaf voor hem...
Helaas niet, maar zie het net op het live scoreboard op de laptop. Had graag gaan kijken morgen, maar is nog wat gevaarlijk voor mij.
Ga zo lekker naar vriendje en morgen komt Corien hier knolhobbelen. Hopelijk is het dan wel droger dan nu Zo nog even extra Ben en Jerry's halen. Heb nu 2 potten, maar aangezien we met zijn drieen zijn is ieder een pot wel zo fijn
bianca1980
Geplaatst: 07-10-11 17:51
_lautje_ schreef:
Zo nog even extra Ben en Jerry's halen. Heb nu 2 potten, maar aangezien we met zijn drieen zijn is ieder een pot wel zo fijn
hahaha...Prop je maar vol, ieder een bak..allemachtig hoe krijg je dat op...