Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Sim_ schreef:Niks. Alleen gedressuurd, gesprongen en gecrosst. Toen waren ze stuk. En dat voor dat geld!
_Sim_ schreef:Ik heb nog geen enkele handschoen gevonden die lang meegaat. Ja, die van IR, maar de witte exemplaren vind ik niet mooi. Is meer gelig dan wit. Gebruik de bruine wel voor het dagelijkse rijden. Dingen kosten 11 euro geloof ik en zijn oersterk!
* proest *[EA-CO] AANGEBODEN; hulp tegen probleem paarden
Sannnn schreef:_Sim_ schreef:Ik heb nog geen enkele handschoen gevonden die lang meegaat. Ja, die van IR, maar de witte exemplaren vind ik niet mooi. Is meer gelig dan wit. Gebruik de bruine wel voor het dagelijkse rijden. Dingen kosten 11 euro geloof ik en zijn oersterk!
* proest *[EA-CO] AANGEBODEN; hulp tegen probleem paarden
Misschien krijgt zij What wel normaal de trailer in.![]()
Citaat:Net terug van cc vergadering, ik heb het erdoor dat mensen 50 euro boete moeten betalen als ze niet op komen dagen voor hun vrijwilligerswerk.Hoop dat we nu niet met gaten komen te staan op ons meerdaags CH.
mistid schreef:Sann, zoiets zou voor mij een reden zijn om per direct van club te veranderen. Of bedoel je na opgeven?
_Sim_ schreef:mistid schreef:Sann, zoiets zou voor mij een reden zijn om per direct van club te veranderen. Of bedoel je na opgeven?
Bij Sannnn's club ben je verplicht om een keer per zoveel tijd vrijwilligerswerk te doen. Is bij veel clubs zo. Heel normaal. Vaak zijn het dezelfde mensen die het vertikken vrijwilligerswerk te doen en ik vind persoonlijk dat daar best een sanctie op mag staan. Wel alle genoegen van de club willen smaken maar niet helpen voor een keer per jaar.
_Sim_ schreef: