[SGW] [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Evony

Re: [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 12:30

Annetje: mijn eerste crosstraining met Sabine stond ik zowat stil voor elke hindernis :+ en ik heb een half uur voor de waterbak gestaan tot dat patrick het zo zat was en een zweep pakte en ze er midden in sprong :o ze moeten gewoon dingen leren zien en dan krijgen ze er steeds meer vertrouwen in, en jij ook, en dan komt het helemaal goed :D vond namelijk het filmpje van je training in ede er echt heel goed uit zien dus heb er zeker vertrouwen in bij jou en vies :D

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 14:10

zo.. wat een nacht. giga slecht geslapen (iedereen hier in huis). Ben nu echt super moe.
Mama gaat straks wel naar het werk maar zorgt dat op het eind (laatste 2uur) wel iemand aanwezig is.
ze vind het wel heel eng maarja als je nu een poosje thuis blijft wordt het misschien alleen maar enger om te gaan.

Net met zoeff en oliver een rondje gereden. nou die hadden echt geen spierpijn hoor.. pff wat waren hun gek.
Nu dadelijk bay nog even rijden.

Oliver:
http://www.youtube.com/watch?v=KSPwvM_8YiA

Zoeff:
http://www.youtube.com/watch?v=IvxCmbcdadQ

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 14:13

:oo Het hele terein is veranderd joh! Niet meer die twee boompjes bij de dressuurbaan, de dikke boom nu naast de schuine en er liggen houtstapels. Leuk! Nu wil ik er helemaal weer een keer heen :D
Filmpjes zien er leuk uit, vooral die met Zoeff vond ik leuk. Paardjes zijn volgens mij erg enthousiast!

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 14:33

heel erg enthousiast.. haha
Ik was er nog nooit geweest. vond het eerst wel heel erg druk lijken maar valt met rijden wel mee. komen zeker nog wel meer trainingen daar. ligt nog teveel leuks wat ik wil proberen :D
Laatst bijgewerkt door xxitsmexx op 13-03-11 14:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 14:33

ziet er leuk uit Itsme!

Kan me voorstellen idd dat het eng is om weer aan het werk te gaan!

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 14:37

Itsmexx: ik heb je zien rijden gister! Met Oliver, ik was met Madelene mee (die reed in de eerste groep) en ik heb bijna jullie eerste les nog gezien.. Volgende keer maar even meeten :D.
En dapper van je moeder zeg! Lijkt me nou niet bepaald leuk om mee te maken..
Margriet: fijn dat Wonderland zo goed liep. Ik kan het me ook wel voorstellen van je vader dat hij wilt verkopen, maar leuk blijft het nooit, zeker als je zo lekker gaat!
Sim: heb jij ook ooit een infarct gehad? jeetje.. Ik las dat je weer aardig bezig bent in wat andere topics :D. Go Sim!
Jetske: mooie foto's!
Annetje: fijn geoefend zo te horen..

Ik was gister met Madelene mee naar Hernen. Altijd leuk om crosstrainingen te zien. Madelene heeft nu ook met Rob afgesproken dat we Gonzales ook een keer meenemen. Of zij of ik hem dan gaat rijden moeten we nog uitvechten haha :P.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 14:39

Ik snap officieel echt niks meer van mijn ruin :o . Zat helemaal in de starthouding met mijn bp, cap, sporen en zweep om meneer eens goed aan te pakken...loopt hij als een zonnetje hahahha. Waarschijnlijk zag hij het al aankomen.
Even heerlijk met hem gesprongen ook wat op L hoogte. Kan wel lage huppeltjes met hem nemen maar dan springt hij toch niet. Dan doet hij weinig moeite :D

@ Itsme leuke filmpjes
@ MM dat lijkt mij ook eng dat zij je hond wat geven. Zowiezo lijkt het mij verschrikkelijk als vreemden door je huis gaan. Tot nu toe heb ik het gelukkig alleen in mijn nachtmerries meegemaakt.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 14:40

Goede middag!!

Kim heb je al kijkers voor bobo? wel verstandig idd dat je dan niet chaam en EL crosst wel jammer!
Itsmee ziet er goed uit :)
Margriet fijn dat W zo goed liep!
Sim wist niet dat jij ook een infarct gehad had joh!
Eef arme zoë :(:)
Margreet sem groet hard idd!!
Noor goed bezig geweest met je opdrachten!

heb vandaag gelongeerd, morgen bellen of ze al wat weten van me zadel!

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 14:41

Caro: gelukkig dat hij zo braaf liep! Dat had ik de aller eerste keer dat ik Beat mee naar buiten nam, ze was nog nooit buiten geweest dus ik helemaal ingepakt van top tot teen. paard gaf geen kick :+

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-11 14:46

Middag!
Lekker ontspannen ritje door het bos gemaakt :) Puppy-paard van instructrice was ook mee, vond het héél spannend maar ging wel voorop! Met Jer een paar sprongetjes meegepakt (1 slootje, kruisje, piano aan de lage kant en de boom het bos uit voor de kenners ;) ) en natuurlijk door de waterbak. Stapte hij ook zo in, jonge beest keek niet eens en stapte er zo achteraan. :) Echt super ontspannen!

@ Caro: ruin begint dus weer aan te pakken fijn!!
@ Mendy: :(:) voor jullie thuis.

Iedereen heeft dus lekker gereden in Hernen. Volgend weekend krijgen we er weer een uur bij. Misschien kan ik dan een keer eind van de middag/begin avond trainen in Ursem/Lelystad/Biddinghuizen, dat is nog wel te doen eind van de dag qua aanrijtijden. Hernen doe ik dan een keer op een vrije dag of in het weekend.

Zo even douchen en eens kijken hoe de tweeling van mijn vriendin is gegroeid. Daarna nog hardlopen en dan heb ik wel een borrel verdiend dacht ik zo! Mijn vader ligt alleen in bad.... even wachten dus O:)

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 14:49

wanneer is training in biddinghuizen noor? of ga je op eigen gelegenheid?

en fijn dat allemaal zo lekker ontspannen ging *\o/*

heb ook even rustig wat aangehobbelt op ruby :)

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-11 14:51

Dan zou ik een privétraining of klein groepje afspraken Evony! Volgens mij is de volgende oefencross in april pas weer.

Ga eerst maar eens wat eten! HONGER!

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 15:10

Middag :wave:

Leuke filmpjes Mendy. Lijkt mij ook super eng om weer aan het werk te gaan, hopelijk valt het je moeder mee en heeft ze er niet teveel last van.
Leuke foto's Jetske!
Je ruin zag het denk ik idd aankomen Caro!
Veel plezier in Ede MM.
Ben benieuwd hoe het in BN verlopen is. :)
Noor lekker gereden!

Kom net mijn bed pas uit, ben beetje ziekig. Maar even paracetamol genomen, wil zo eigenlijk nog wel rijden.
Ik wil graag nog een keer naar Lelystad toe om te trainen, dus als jullie daar heen willen hou ik me aanbevolen voor klein groepje! :) Biddinghuizen is voor mij ook goed te doen doordeweeks.
Heerlijk dat de klok over 2 weken uur vooruit gaat, kan je weer wat meer doen.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 15:20

Goedemiddag.
Caro: beter braaf wanneer je verwacht dat hij stout is dan andersom :Y) .
Corien: Hopelijk is je zadel snel binen.
Noor: lekker buiten gereden en ook nog wat hindernissen mee gepakt :D .
Sann: lelystad zou ik ook graag een keer willen trainen :) .

Nou ik ben ook weer vroeg thuis, we kamen vanochtend helemaal startklaar op stal aan, heeft meneer een vers sneetje aan de binnenkant van zijn pijpbeen voor, waarschijnlijk met een nageltje van zijn andere hoef langs zijn been gegaan met liggen/opstaan of zoiets?
Niks ernstigs gelukkig, maar aangezien ik Bam graag gezond en fit wil houden voor Chaam besloten om niet naar Baarle-Nassau te gaan, heel jammer maar helaas.

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 15:24

:wave:
Inmiddels is mijn hoofd weer wat minder druk na een lekkere training gisteren. Anoesje pakte weer heerlijk aan <3 Helaas Jipje niet kunnen rijden, meneer had zijn knie wat opgelopen, loopt gelukkig wel gewoon goed erop, maar durfde er niet mee te gaan springen/crossen. Vandaag is er gelukkig nog maar weinig van te zien :D

@Mendy: Wat schrikken van je moeder zeg! En je ging gisteren lekker met beiden paarden!
@Margriet: Kan me goed voorstellen dat het lastig is om W te verkopen..... Ik heb ook al veel mensen gehad die interesse hebben in Anoesje, maar kan het nog niet over mijn hart verkrijgen :o
@Evony: Wat schrikken van je vader zeg! Hopelijk blijft zijn herstel voorspoedig gaan!! En is er al een datum gepland voor je E achter B?
@Sann: Ik zou eventueel wel mee willen als je gaat trainen in Biddinghuizen ;) Wel balen dat je niet fit bent!
@Caro: Wat fijn dat de ruin toch gewoon braaf aanpakte!
@Noor: Jer ging weer lekker dus! Bij Nudien alles weer rustig nu?
@Jetske: Leuke foto's hoor! En was Borex braaf?
@MM: Hopelijk hebben jullie lekker kunnen trainen in Ede!

Ik ben afgelopen donderdag toch maar naar de HA geweest voor mijn verkoudheid, blijk ik voorhoofdsholte ontsteking te hebben -O- Was ook gelijk mijn kennismaking met mijn nieuwe HA, was al ruim 12 jaar niet geweest :o Helaas werken de medicijnen nog niet echt en knap ik ook nog niet al te hard op....

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 15:31

JN: voorhoofdholte ontsteking is echt vervelend! Beterschap! Ik heb morgen een intake les om te kijken hoeveel uur les ik nodig heb en dan ga ik plannen :o
Noor: ik ben nog nooit in lelystad geweest, wil ook naar de oefencross in april bij alice :D
Eef: kan me voorstellen hoor dat je je paard graag heel en gezond wil houden! Hopelijk blijft het mooi schoon en heelt het snel :)
Sann: beterschap!

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 15:33

Voor de bankhangers en zieken: op NDR is er weer paardensport. Jeroen dubbelsam en Julia Kayser hebben afgegroet na 1 stop.
Er wordt erg slecht gereden. oa veel balken en stops. Albert zijn paard ging ook in de staak :(
Laatst bijgewerkt door caro29 op 13-03-11 15:37, in het totaal 1 keer bewerkt

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 15:37

Citaat:
Ik ben afgelopen donderdag toch maar naar de HA geweest voor mijn verkoudheid, blijk ik voorhoofdsholte ontsteking te hebben -O- Was ook gelijk mijn kennismaking met mijn nieuwe HA, was al ruim 12 jaar niet geweest :o Helaas werken de medicijnen nog niet echt en knap ik ook nog niet al te hard op....

Ik durf het bijna niet te schrijven maar doe 's nachts maar een muts op :o

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 15:40

Kan het op zijn minst proberen Margreet :P Lig toch alleen, dus niemand die het opvalt :')

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 15:59

Jeetje schrikken zeg xxitsme! Filmpjes zien er goed uit!
Noor klinkt als een geslaagde buitenrit! Het is ook weer lekker weer.
Hahaha Caro hij zag de bui al hangen! :D
JN idd is ook moeilijk! Maar ja die van mij is nu alweer 2 jaar ouder. Beterschap!
Sannn jij ook beterschap.
E_B idd zekere maar voor het onzekere dan!

2e rondje van gister.

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 15:59

Sim, eerst naar de paardjes en dan naar BN? Wat is BN?
Noor, lekker rondje bos geworden?
Caro, balen dat het beentje nog dik is. Gelukkig geen koorts. Ruintje dus opgevoed... nog wat van gemerkt vandaag? Edit, lees dat hij super liep! Fijn joh!
Rowo, is aan het schilderen... er liggen hier ook nog wat balken die nog niet af zijn... hint
Evony, heb je even lekker kunnen uitwaaien?
Annetje, succes met je werkstuk!
Marijke, was het leuk bij de training?
Mendy, logisch dat jullie slecht geslapen hebben. Is ook niet niks. Hebben ze nou de dader gepakt? (dacht zoiets te lezen?). Leuke filmpjes!
Floor, leuk met je eigen paardje heen! Is nog leuker dan kijken (denk ik... haha ik kijk ook alleen maar)
Corien, wat was de planning dat je zadel zou komen?
Sann, beterschap!
Eef, balen van het sneetje! Verstanding om thuis te blijven.
Jipje niekje, ook beterschap!

Wij hadden vanochtend sponsorspringen op de rijvereniging.
Was erg gezellig en veel geld opgehaald.
[SPR-ITP] Rosalinde springt punten bij elkaar tijdens sponsorspringen

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 16:45

@benthe.. ja ging gister lekker. Met zoeff nogmeer dingen gesprongen dan met ol.
@margriet.. waar was je concours gister? Vind het er best goed uit zien hoor. je zit in ieder geval heel netjes.
@SF.. lijkt me ook wel leuk om zoiets te doen. doe je nog iets goed voor vereniging en het is ook nog leuk voor de kinderen.
nou ze denken inderdaad dat hij het was. heeft er vannacht ook voor vast gezeten. Maar heb er vandaag eigenlijk niks van gehoord of het nu de dader echt was.

Net bay nog gereden. die was weer lekker aan het puberen op straat. Hij wilde niet verder maar uiteindelijk wel een stukje verder gekregen en heb ik hem omgedraait en naar huis gereden. zo heeft hij tenminste niet gewonnen.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 17:02

Heb idd lekker kunnen uitwaaien SF!
Margriet, ik vind wonderland echt leuk die moet je niet weg doen!

ik ga naar het ziekenhuis :wave:

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 18:10

hellow!!!

moest veel bijlezen (ruim 10 pagina's) maar heb de knollen wat op en mis inspiratie, toch even reactie op paar dingen..

Evony: sterkt met je vader, las dat hij een buisje had en dat het verder weer redelijk gaat..

XXitsme: schrikken zeg als je moeder zo overvallen wordt, wel bijzonder hoe ze reageert, ik denk dat niemand van te voren weet wat hij/zij doet. Ik zou zeggen, doe het onverwachte, maar je weet het niet..

rest vergeten :( (ownee, nog een foto van't neefje??/kleindochter van noor/margreet) en. nog wat foto's/filmpjes van crosstrainingen en springconcours..

zelf vrijdagavond en vanmorgen gereden, 184 en 183... ging wel aardig.., blingh mist alleen energie.. eet moeizaam en heeft weinig fut... morgen bloed tappen en laten onderzoeken, misschien mist hij bepaalde voedingsstoffen...

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-11 18:18

Net gereden in BN met andere bitjes, maar we houden het op het oude..
Ze hebben in de cross alles gedaan, maar het ging niet zo simpel ALS ik zou willen. Hetje deed alles eigenlijk simpel (de dikke sprongen :Y) ) alleen de omgeving was dooooooodeng :D is altijd zo de eerste cross van het jaar. En had nu de myler op sleuven en Dan springt hij teveel met de kop erop.