Heb er ook veel zin in. Moet de papieren nog wel regelen maar begin januari als de definitieve kalender er is dan gaan we alles maar eens regelen..
Sannnn
Geplaatst: 17-12-10 14:46
Ik heb er nu 11 op de kalender staan. Maar er zal ook vast en zeker nog wel het 1 en ander afvallen/ verschuiven. Vind het wel super dat er een paar nieuwe bij gekomen zijn. Ook wel extra uitdaging omdat je niet weet wat je kan verwachten.
jipje_niekje
Geplaatst: 17-12-10 14:51
Middag
Wat gaan jullie ineens snel de afgelopen dagen, is bijna niet bij te houden voor mij Ik wil Roos nog wel heel veel sterkte wensen zoveel moeite ervoor gedaan om je merrie drachtig te krijgen en dan moet het zo eindigen.... Hopelijk wordt 2011 jullie jaar weer!
@Weule: Wat een stoere foto serie! Ik heb het afgelopen jaar ook achter een camper geskied tot zo'n 60 km per uur, was ook erg leuk! Achter een paard nog niet gedaan, heb niet echt een geschikte kandidaat staan, misschien de shet maar eens proberen stuurbaar te maken @Vief: Oscar is dus wel heel veelzijdig
En de nieuwe kalender Ga maar is even kijken wat haalbaar zou zijn
Weule: wat een gave fotoserie! Vief: heb je zelf ook al eens achter Oscar gehangen op de skies? Caro: leuk dat je ook in Duitsland gaat starten. Snoekiej: balen dat het bij jullie ook zo slecht is.
Ik moet 1 ding zeggen. Het is wel lekker rustig hier nu er bijna geen verkeer op de weg achter ons rijdt (helaas zie ik verder alleen maar nadelen van al die sneeuw)
Wat betreft de wedstrijdkalender SGW. Zoveel sgw's als ik hier voorbij zie komen zullen er hier niet gereden worden. Chaam, Etten-Leur en Princenhage zijn er die zo goed als vaststaan en wat er verder bijkomt moeten we nog even zien. Boven de 10 zullen we in ieder geval niet uitkomen.
Rijden wordt hem voor mij vandaag helaas niet. Iedereen glibbert hier nu alle kanten op met een personenauto. Net maar 'fotoshoot' van Vero in de sneeuw gemaakt. Zijn best leuke plaatjes uitgekomen al zeg ik het zelf.
Ben bezig ze op internet te zetten. Zal er paar posten hier, het zijn er 100 nog wat.
Balen he Rowo. Scheelt wel dat iedereen er last van heeft.
rowo
Geplaatst: 17-12-10 16:04
Tja iedereen heeft er last van, maar ik ben het zoooo zat. Ik glij zowel zelf, als met de auto als met het paard alle kanten op. En het begint nog maar net...
Sannnn
Geplaatst: 17-12-10 16:07
Iedereen is het wel zat denk ik. Had de stiekeme hoop dat ik aan het einde van de middag nog op pad kon, maar moeders belde net dat er hier in het dorp al aantal ongelukken gebeurd zijn. Dus ik blijf thuis, heel jammer. Maar dan staat ze nog maar een dag stil.
Ik krijg wel de neiging om slee te kopen en het bos in te gaan van de heuvels af.
Volgende week krijgt Avi de ijzers eraf en Zetje voor sneeuwbeslag. Dan kan ik op een vlakke niet bevoren ondergrond (nu de bak en longeercirkel) nog lichtjes wat stappen en draven. Nu kan ik idd ook niks. En ze staan al 4 dagen stil en dat is de afgelopen jaren nog nooit voorgekomen volgens mij.
sanurie
Geplaatst: 17-12-10 16:10
Heee mensen,
Iedereen haat de sneeuw zo te lezen. Ik ook, kwam bijna niet meer thuis vanaf school. Ik kwam als een sneeuwpop thuis. Gisteravond les, waren maar 2 uren maar gelukkig vond me vader het niet erg dat hij niet kon rijden. Het ging echt super en heb 1.20 gesprongen tijdje geleden had ik het niet hoeven proberen want toen stond hij nog op de stop omdat hij nog niet genoeg vertrouwen in zichzelf had. Maar nu, hele les ging al goed en heb parcourtje van 1.10 m gesprongen(M pony hoogte voor mij) en daarna nog 1 lijntje op 1.20, was oxer en dan halve gebroken lijn naar een stijl. Me houding is dan nog niet super maar ik heb ook nog nooit zo hoog in me leven gesprongen dus had ook wel van na staat toch wel wat meer dan als er een hindernis van 1 m staat. Hier filmpje van het laatste lijntje(niet superkwaliteit): http://www.youtube.com/watch?v=HSbSqf4UOZI Morgen wedstrijd maar gaat me benieuwen of die door gaat. Vorige keer ook al afgelast door de sneeuw.
EvelienH
Geplaatst: 17-12-10 16:11
Weer gezakt! Weer geen grote fouten maar gewoon niet goed genoeg. Het beeld is niet constant, er zitten hele goede stukken tussen maar ook minder goede stukken.
Ben er echt helemaal klaar mee!
Gelukkig staat de SGW kalender online, dat maakt mijn dag weer een beetje goed.
Hier is het de hele dag al grauw. Geen zonnetje te zien en gelukkig ook geen sneeuw. Zit nu een oude show van Jörgen Raymann te kijken. Even slikken. Erg leuk
Toch ook nog 1 van ons samen, je moet wat he als je alleen bent.
Laatst bijgewerkt door Sannnn op 17-12-10 16:37, in het totaal 2 keer bewerkt
_Noor
Geplaatst: 17-12-10 16:33
@ Weule & Sannn: leuke foto's! @ Evelien: ah, balen zeg. @ Vief: Oscar vindt het ook echt leuk zo te zien!
Zo, de kerstboom staat. Nog even naar het tuincentrum geweest om wat dingetjes te halen. Ik ga daar -als de uitverkoop begint- dit jaar alvast mijn kerstballen etc halen, heb hele mooie gezien!
Hier sneeuwt het ook, maar erg hard. Ik kom trouwens ook op een stuk of 12-13 crossen, maar eerst maar eens even kijken hoe het loopt!