Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Simmie schreef:bianca1980 schreef:maddie @ tis morgen nog maar donderdag hoor !! hebben ze nog twee dagen te fixen ?? vind het ook sneu als bekenden om wat voor reden dan ook niet kunnen.
En ik wil niet vervelend doen, maar volgens mij heb je nog iemand boven je op de wachtlijst staan....

Heb er zin in! 

Nickeltje schreef:Bianca zit dus bij Hester in de les?
Je hebt vast weer een hele fanclub bij je, dus allicht eentje die ook foto's van onze bruine Gelderse wil maken toch?
Ik stop hem gelijk in tas...
Nickeltje schreef:Er liepen in Hernen 4 of 5 meiden voor jou in het veld toch? Allemaal dicht bij elkaar en alemaal om jou heen? Maakt mij weinig uit hoor, maar dat vond ik een fanclub.
Waar het me om ging is dat het wel gaaf zou zijn als er iemand uit Hesters les van haar ook wat foto's maakt. Marieke is vaak alleen en verder ken ik alleen jou, Bianca, uit die les.
. Ik had alleen een buurmeisje bij me van een goede vriend van mij, die kende ik zelf niet eens maar ze wilde graag eens mee.
Ik ga even kijken hoe het eruit ziet einde van de dag en dan kom ik wel bij je terug hoe dat allemaal op zo'n site moet.