Simmie schreef:Die samenvatting maken en mailen wil ik wel op me nemen. Helpen jullie me even herinneren dan? Ben wat druk op het moment dus het kan zijn dat ik er even niet aan denk.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Simmie schreef:Die samenvatting maken en mailen wil ik wel op me nemen. Helpen jullie me even herinneren dan? Ben wat druk op het moment dus het kan zijn dat ik er even niet aan denk.
Leliaardje schreef:Ik vond alleen een vraagprogramma over de open wedstrijd in Barchem maar nog niets over de regiokampioenschappen. Nog even afwachten dus.
Sannnn schreef:Leliaardje schreef:Ik vond alleen een vraagprogramma over de open wedstrijd in Barchem maar nog niets over de regiokampioenschappen. Nog even afwachten dus.
Ik had daarover gemaild en vraagprogramma ligt nog bij de KNHS maar voor de paarden moet je 4 wp hebben bij aanvang van de wedstrijd en bij de pony's 2 om mee te doen aan het kampioenschap.

Lielle schreef:het voordeel van zondag rijden vind ik weer dat ik meer tijd heb om alles klaar te maken, zeker met twee paarden op verschillende locaties scheelt dat een heel stuk.
, dus nu ik kan kiezen ga ik dan maar een keer op zondag.