[SGW] [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 17:42

Nou... hier geen sneeuwvlok te bekennen hoor >;)

Zooooo heb me het lepla*arus gewerkt aan schoolopdrachten, nu gauw omkleden, naar stal, paarden binnenhalen en voeren en dan gauw naar instructrice, eten en richting Wolin..
*zoeffff* ik ben gaaauuww weg!!! :wave:

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 19:10

Niet bijgelezen... moet zo snel eten nog buiten lesgeven :(

Ik was met beide paarden, 2x foutloos. Met Zoe eindelijk een redelijk goed gevoel, kreeg ik gewoon maar 40,5 stijlpunt. Ik was me toch hellig. In het begin gewoon meerdere dik onder de 40 punten.... hoe langer het duurde hoe hoger ze punten gaven. Leek nergens naar :n
Met zetje had ik er 50,5 en was ik vijfde :D

In totaal waren er wel 40 foutloos, waarvan denk zo'n dikke 30 dubbel 0 :?

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 19:13

Gefeliciteerd met je winstpunten en prijs Mandy! Wel vervelend van die lage stijlpunten..

Ik ben er trouwens (even?) helemaal doorheen met mijn paard. Weet niet of het ooit nog goed komt, van mij hoeft het zo allemaal niet meer. Al het moed wat ik nog had, is naar mijn schoenen gezonken. ;(
Laatst bijgewerkt door Rosalie123 op 19-02-09 19:14, in het totaal 1 keer bewerkt

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 19:14

Hier ook vanmorgen even gesneeuwt was gelukkig snel weg :)

Heb lekker onder de zonnebank gelegen :)
Nu een salade eten :9

Netjes Rowo :)

Roos wat is der meid :(:)

Rosalie123

Re: [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 19:17

Ik heb vanmiddag geprobeerd te rijden, maar heb alleen maar kunnen stappen omdat ik hem gewoon niet vooruit krijg. Ik ben gewoon een beetje ten einde raad. Het leek telkens beter te gaan, maar de laatste 2 keer rijden (na het oefenspringen) is weer helemaal niks. Ik weet het ook niet meer...

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 19:18

Mag ook via pb, wat doet hij dan? staaken?

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 19:22

Wat vervelend Rosalie, heeft hij ergens last van? (lichamelijk)

Gefeliciteerd Rowo!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 19:27

Netjes mandy, jammer van je stijl met Zetje.

Roos, je klinkt echt verdrietig... :(:)

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 19:27

Jeetje rosalie... is het echt staken of maakt ie er gewoon een potje van?

@ simmie: je bedoelt denk zoë ;)

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 19:30

Oh sorry, mandy. Niet goed opgelet. :o

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 19:34

Ik ga een bakkie doen bij een vriend en vriendin :wave:

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 20:11

Rosalie: :(:) Wil die niet lopen omdat hij nog last heeft van iets, of gewoon ouwehoerderij?
Rowo: Gefeliciteerd met je prijs en je foutloze parcoursjes :D!

Ik heb de komende weken nog geen wedstrijden |( . Paps zit druk met de lammerij. Dit weekend en volgend weekend zijn 40 schapen uitgerekend ofzo :+. Dus drukke boel. Vandaag zijn er al 6 lammetjes geboren bij 2 schapen :j. 1 ieniminie, echt super lief O:).
Denk dat ik de komende weekenden ook in het schapenhok te vinden ben aagezien mijn broer en broertje en moeder er niet zo handig mee zijn :P.

Ik heb net beide paardjes gereden voor het eten. Liepen beide fijn :j.

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 20:44

Ik ben er ook weer. Heb samen met Mandy (Rowo) gezellig de prijsuitreiking mogen rijden :). Ik was 4e geworden met 51,5 punten voor stijl. 2e Parcours stond mooi een stuk hoger en 1 moeilijk lijntje. Ik kwam jammer genoeg niet uit en had dus een balk op de laatste, maar ben met een erg tevreden gevoel na huis gegaan!

Marieke_xXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 20:45

@ Rosalie; :(:)

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-09 21:27

Ik heb kunnen regelen met de verkoopster dat ik het hoofdstel terugstuur en ik mijn geld & verzendkosten terugkrijg :)
Nu kan ik alsnog een hoofdstel in Nederland kopen, maar ik ben wel meer kwijt denk ik.

Gefeliciteerd met je winstpunten Rowo!
:(:) Knuffel voor Rosalie
Gefeliciteerd met je prijs en winst BV!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 21:35

@ BV : mag je nog finale rijden? Balen van die laatste zeg. Hoe werd daar gesprongen?

En ik mocht gezellig Remembers kont van achteren bekijken in de ereronde :+

@ kim: kun je geen ander vervoer regelen?

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 22:22

Dat is wel balen Rosalie. Heeft hij wee hetzelfde als de vorige keer of is het nu echt anders?

Mandy: Gefeliciteerd! Stijlpunten zou i kmij niet al te druk om maken. Zie het hier bij ons ook. Een meisje (ze crost ook dus noem geen namen) zit erop als een zoutzak en rukt een beetje aan de teugels en krijgt van een bepaalde jury gewoon telkens veel stijlpunten dat ze eerste wordt. opzich niet erg, maar als dat 3/4 weken achteralkaar gebeurd is het niet leuk meer.

Dienke: Gefeliciteerd met je prijs!

SHanouk: Dat is wel mooi geregeld dan!

Mijn moeder was vergeten dat ik om kwart voor 8 opgehaald moest worden in Utrecht en kwam pas om kwart over aangekacheld.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 22:28

Doe ik normaal ook niet, maar 40,5 sloeg werkelijk waar alles. Die jury had het echt niet op een rijtje, meerderen zeiden dat ik met Zoë 1 van de weinigen was met perfecte afstanden. Het ziet er alleen wat hectisch uit.

Maar even goed vielen er 2 na een foutloze ronde achter de finisch eraf. Als je dan binnen 1 minuut er weer op zit mag je alsnog barrage rijden. Maar 1 van beide had wel 5 minuten nodig, de andere verliet te voet de ring. Ging er daar alsnog op en ze mochten gewoon beide nog barrage rijden. Het ergste is nog dat de ene meisje nog 1e en 2e werd ook :(

edit: das niet echt handig van je moeder.... :+

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 22:56

@Rowo: Balen van je punten, zeker als het niet 'matched' met je gevoel, volgende keer beter ;)
@Rosalie: Jeetje, je klinkt echt verdrietig :(:) , hoe bedoel je dat; hij wil niet meer vooruit?
@Shanouk: Fijn zeg!! Dat je het nog hebt kunnen regelen dat je het gewoon terug mag sturen :j . Helaas van de prijs hier in Nederland dan, maar dan heb je wel die ene die je graag wilde!!

Ik heb rodeo-dressuur gereden met Wolin :+ ..
Ze gaat het echt super doen, steeds beter en sneller geeft ze zich over... En heb haar dan keurig op twee teugels, en ik zit op twee beugels, echt netjes recht en super ontspannen aanspanning, zo fijn. Mede hierdoor komt ze zo snel op het achterbeen, ze wordt sterker en krijgt een betere conditie. Dus hup, op het achterbeen, ze begin dan echt zo fijn te lopen. In het begin hadden we heel veel moeite met de overgangen van draf naar stap en deze gaan nu ook zo mooi verzameld en laat ze het heel mooi afvloeien.
Echter... ze wordt zo'n hete bliksem van het verzamelen!! :oo Pfff... ik voel het gewoon op dat moment... Ze gaat steeds sneller weg van het achterbeen, hups dan danst ze echt!! Super losgelatenheid, hele fijne lichte hulpen, een beetje linkerknie aanleggen en m'n buitenteugel erbij en ze doet een super schoudervoor, een beetje m'n bekken draaien en m'n kuit eraan en ze wijkt keurig voor m'n linkerbeen, als een volleerd dressuurpeerd 8)7 . Maar zodra er volledige ontspanning wordt gevraagd kan ze dit moeilijk af laten vloeien, op de een of andere manier schrikt ze hier dan van en ontploft dan, beetje lange teugel en ontspanning vragen, ontspannen zitten etc.. en *boem* Wolin in de lucht... Hierna is het op de een of andere manier ook weer over. Het gekke is: Ik voel het niet aankomen, dus ik kan niet op tijd zorgen dat ze haar koppie rustig kan laten worden of het anders doseren ofso.. ik vind het wel lastig wat dat betreft.. We leren wel een hoop van elkaar.
Maargoed.. ik heb een goeie kopstoot gehad van haar, haar paasei tegen de mijne, mijn hele rechterjukbeen is nu dus ook dik, rood en blauw :o %) . Ik kan echter niet zeggen, dat ik niet lekker heb gereden, want dat heb ik zeker wel :j . Wel een beetje hoofdpijn nu... :D

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 23:18

Heleen: Sterkte ermee, voel je je al weer wat beter?
PB: ben het niet met je eens dat hengsten per definitie onbetrouwbaar zijn. Heb er met veel gewerkt en met de een moet je idd veel meer rekening houden, oa aantal bij raijmakers.. Ik heb ook met versace van J. Maarse gewerkt en die dekt ook en weet niet eens dat ie hengst is.. Staat naast merries op stal en in de trailer of vrachtwagen. Denk dat dit per dier verschilt

Hier heeft het ook wat gesneeuwd vanmorgen, druk gehad op stage 5 paarden gereden en vanavond nog 1 thuis. Morgen weer stage en savonds lesgeven, dan lekker weekend, zondag weer naar stage..

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 23:23

@Luxket: Dan zit het hengst zijn bij dat soort paarden niet in de weg, maar zodra het hengstzijn hun wel in wel in de weg gaat zitten, met name het paard zijn zelf, vind ik wel hakkie-takkie weg is zakkie :) .
@Heleen: Ben ook wel benieuwd of je je sokken alweer aan kunt doen, is niet niks, zo'n smakkert :(:)

Ik ga naar bed :) , morgen weer werken...
Eerst nog maar even een paracetamol :o

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 23:26

dat ben ik ook met je eens hoor WL. was het alleen niet eens met dat per definitie alles hengsten onbetrouwbaar zijn, dees zeker niet maar ken er ook zat die ik zonder bepaalde voorwaarden niet mee ga stappen ofzo..

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 23:36

Bedankt voor de bezorgdheid :)
Het gaat in ieder geval weer beter dan vanmorgen. Toen kon ik me echt totaal niet bewegen. Ik ben juist daarom maar met de honden gaan wandelen en heb me vandaag een paar keer ingesmeerd met traumeelgel. Heb ook boodschappen gedaan, in en uit de auto stappen is niet leuk ;(
Ik hoop morgen toch echt weer aan het werk te gaan, ben bang dat ik de paracetamol maar ga aanbreken. Niet echt slim misschien, maar ik kan het werk niet verder gaan opschuiven eigenlijk.
We zullen zien hoe ik uit mijn bed kom morgenvroeg.

Gefeliciteerd met je prijs PB!

Shanouk, fijn dat je hem mag terugsturen! :)

Wolinlotte: sterkte met je dikke wang, lang leve paarden en paracetamol :D

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 23:41

succes morgen dan heleen

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 23:42

Dank je, ik zal het nodig hebben, ben ik bang :D