Zooooo heb me het lepla*arus gewerkt aan schoolopdrachten, nu gauw omkleden, naar stal, paarden binnenhalen en voeren en dan gauw naar instructrice, eten en richting Wolin..
*zoeffff* ik ben gaaauuww weg!!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Wil die niet lopen omdat hij nog last heeft van iets, of gewoon ouwehoerderij?
!
. Paps zit druk met de lammerij. Dit weekend en volgend weekend zijn 40 schapen uitgerekend ofzo
. Dus drukke boel. Vandaag zijn er al 6 lammetjes geboren bij 2 schapen
. 1 ieniminie, echt super lief
.
.
.
. Ik was 4e geworden met 51,5 punten voor stijl. 2e Parcours stond mooi een stuk hoger en 1 moeilijk lijntje. Ik kwam jammer genoeg niet uit en had dus een balk op de laatste, maar ben met een erg tevreden gevoel na huis gegaan! 
Knuffel voor Rosalie

, hoe bedoel je dat; hij wil niet meer vooruit?
. Helaas van de prijs hier in Nederland dan, maar dan heb je wel die ene die je graag wilde!!
..
Pfff... ik voel het gewoon op dat moment... Ze gaat steeds sneller weg van het achterbeen, hups dan danst ze echt!! Super losgelatenheid, hele fijne lichte hulpen, een beetje linkerknie aanleggen en m'n buitenteugel erbij en ze doet een super schoudervoor, een beetje m'n bekken draaien en m'n kuit eraan en ze wijkt keurig voor m'n linkerbeen, als een volleerd dressuurpeerd
. Maar zodra er volledige ontspanning wordt gevraagd kan ze dit moeilijk af laten vloeien, op de een of andere manier schrikt ze hier dan van en ontploft dan, beetje lange teugel en ontspanning vragen, ontspannen zitten etc.. en *boem* Wolin in de lucht... Hierna is het op de een of andere manier ook weer over. Het gekke is: Ik voel het niet aankomen, dus ik kan niet op tijd zorgen dat ze haar koppie rustig kan laten worden of het anders doseren ofso.. ik vind het wel lastig wat dat betreft.. We leren wel een hoop van elkaar.
. Ik kan echter niet zeggen, dat ik niet lekker heb gereden, want dat heb ik zeker wel
. Wel een beetje hoofdpijn nu...
.
, morgen weer werken...