Daarna krijgt Sim "cross-rust" en gaan we, als alles loopt zoals het moet lopen, eind augustus/begin september beginnen aan de 2e helft van het seizoen. Wellicht maak ik dan ook weer de overstap naar het L.
SGWuppie
Geplaatst: 02-04-09 15:42
Ik heb precies hetzelfde lijstje als jij Sim, ook met de overstap naar de L na de zomer
Wat gezellig Wup! Welke wedstrijd zit jij te denken voor de overstap? Ik zelf dacht er aan om Wieringerwerf nog een keer B te starten en dan Gorssel in het L in te schrijven.
Trouwens je BP maar even in EL passen. Was er in Chaam niet van gekomen.
Dat dacht ik ook. WW nog een keer om weer even "in" te komen en dan in Gorssel de overstap. Niet té zwaar maar ook niet te eenvoudig om mee te beginnen in het L.
SGWuppie
Geplaatst: 02-04-09 15:49
WW vind ik te ver, had eigenlijk nog niet over de overstap-wedstrijd nagedacht. Ik zie het tegen die tijd wel. Voor Ginny zal het niet veel uitmaken, denk dat die qua cross nu ook al wel L kan lopen, maar ik wil niet 2 weekenden naar dezelfde wedstrijd en bovendien kan het helemaal geen kwaad als ze met springen en dressuur nog wat meer bevestigd is. Gorssel staat altijd wel goed bekend inderdaad om over te stappen. Misschien ook wel Genk, Brugge of Nokere ofzo...zie het nog wel!
Crosskip
Geplaatst: 02-04-09 15:51
Was vorig jaar goed te doen in het L (had MB mijn L debuut vorig jaar). Water was errug simpel voor het L in Gorssel (als ik het me goed herinner, niet eens erin springen, wel eruit). Bij de eerste op&af (op een galopsprong) heb ik het alternatief gepakt omdat het vrij donker was, donker bospad, donkere bielzen enz. Verder was het mooi genieten...
Ibonn
Geplaatst: 02-04-09 15:55
Ik heb ook al aardig wat inschrijvingen eruit. Castenray, Tongeren, Hooge Mierde en Maarsbergen zijn weg. Wij houden geen zomerstop, afhankelijk van Suus d'r prestaties schrijf ik nog wat Belgische wedstrijden in, denk aan Genk en Nokere. Daarna de najaarswedsrijden in NL.
gr_roos
Geplaatst: 02-04-09 16:08
Nokere is dit jaar toch alleen M en Z?
Denk er ook over om naar Genk, Nokere en Brugge gegaan. W'werf staat uiteraard ook in de planning. Brugge wordt daardoor een twijfelgeval, dat hangt ervan af wat ik en vooral R met W'werf ga doen.
SGWuppie
Geplaatst: 02-04-09 16:18
Klopt Roos, ik bedoelde Diepenbeek, Genk en Brugge.....
Scum leuk ik kan helaas niet mee naar vrouwe polder dan zit ik lekker op tenerife
Miriam
Geplaatst: 03-04-09 10:25
Ik heb nu opgegeven voor:
Etten Leur Castenray Hooge Mierde
VP ga ik waarschijnlijk niet naartoe, vind ik geen hele fijne cross en heb dat zelfde weekend dressuurselectie met Ultra (en daar mis ik er al 1 van tijdens HM)
Als het er naar uit ziet dat het NK voor ons te vroeg komt ga ik naar Maarsbergen, anders niet. Verder dan dat durf ik niet te plannen, eerst maar eens alles heel zien te houden.
Mootje
Geplaatst: 03-04-09 10:50
Ik heb me nu opgegeven voor:
Etten Leur Hooge Mierde Oudkarspel Vlietland Maarsbergen
De laatste drie zijn vlak achter elkaar, maar ik heb besloten dit jaar niet de regiotrainingen te volgen, omdat de hersteltraining ong. 6 dagen duurde ipv twee dagen na een cross wedstrijd.
In Juli ga ik denk ik alleen de oefencross in Lunteren doen (of een training)
In het naseizoen heb ik de volgende op de planning:
Wieringerwerf Lisse Barchem of Bathmen
In de laatste wedstrijd wil ik proberen de overstap naar het M te maken. Ik ben echter nog nooit in Barchem of Bathmen geweest. Wie kan mij vertellen wat wijsheid is? Of kan ik beter in het volgende seizoen overstappen.
De planning is sowieso om na het cross seizoen van 2010 te stoppen met wedstrijden, aangezien hij dan 18 wordt en ik hem graag heel wil houden.
Barchem en Bathmen zijn alletwee niet de simpelste crossen, en ik zou ze ook niet zo snel kiezen om te promoveren. Dan lijkt me bv Gorssel of Ysselsteyn geschikter.
Mootje
Geplaatst: 03-04-09 11:00
Dank je wel Lielle!
Gorssel komt denk ik te vroeg, maar Ysselsteyn is er een om te onthouden (ook al is hij wel een stukje rijden....)
Ik heb me opgegeven voor Vlietland en wil eigenlijk ook nog wel naar Oudkarspel en in oktober naar Princenhage
Mirie
Geplaatst: 07-04-09 21:23
voor de geene die al een voor proefje willen op de Vlietlanden.. vorige week even wezen rijden toen ik hoorde dat ze al begonnen waren met bouwen.. de afsprong hebben ze al neer gezet..