Waar las je dat Floor?
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Nickeltje schreef:Dat klinkt wel interessant Vief!!
Ben benieuwd wat je later zelf hier mee wil worden... Maar dat zal de tijd moeten leren...
Ik word heel saai... arts...
gomir schreef:Kun je me even kort bijpraten AndreaIk kom maar tot twee, er is vast iets weggezakt
Citaat:Gomir: hoe vaak hebben jullie weekenddiensten?
Simmie schreef:Eerst wel, later niet meer (inside information).
floor01 schreef:Las net dit:
Zojuist is bekend geworden dat Jan van Beek per direct zijn sponsor SHI kwijt is met als oorzaak een financieel geschil. Jan verliest hierdoor SHI La Cru, waarmee hij deelnam op het WK in Aken. Opvallend is dat LaCru is verplaatst naar de stal van Alice Naber die het paard ook op wedstrijd zal uitbrengen
miss_jumpy schreef:Ook ik sluit me bij Sim aan wat betreft wedstrijden achter elkaar. Ik vind twee weekenden direct achter elkaar al teveel van het goede. Ik weet niet hoe jullie paarden zijn maar Os maakt zich behoorlijk zenuwachtig dus na een crosswedstrijd gun ik hem echt even de tijd om te ontspannen.
En ik vraag me af hoeveel mensen echt een trainingsrondje kunnen rijden tijdens een wedstrijd. Volgens mij worden veel van ons toch fanatiek zijn als ze aan de start staan en wordt er gewoon op de klok gereden.