Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
L0ve schreef:Verder ben ik het er wel mee eens dat het altijd dezelfde zijn die erin zitten, maar als iemand tallent heeft dat is het toch niet raar als ie de volgende keer weer boven komt drijven!!!
L0ve schreef:jha dat is ook zo, maar dat is puur om het feit dat je met een epony geen ek kan rijden!!!
Maar waarom rijd iemand met veel tallent op een E-pony?Die kan dan toch beter een D-pony kopen, want het is al jaren zo geregeld!!
I
peanutbutter schreef:L0ve schreef:jha dat is ook zo, maar dat is puur om het feit dat je met een epony geen ek kan rijden!!!
Maar waarom rijd iemand met veel tallent op een E-pony?Die kan dan toch beter een D-pony kopen, want het is al jaren zo geregeld!!
I
Misschien rijden er wel veel mensen op een e-pony omdat ze erg lang zijn. Bij mij was dit niet het geval met mijn 1,56. Maar doorgaans vind ik dat er een hoop meer e-pony's zijn met kwaliteiten.
Wij handelen in pony's en de fijne zijn altijd de e-pony's. Losser door het lijf, beter bewegen. Ze hebben meer mogelijkheden.
Datzelfde was voor mijn pony's.
Maar ik moet wel eerlijk zijn heb er een keer bij de dressuur bij gegezeten voor trainingen, maar dat waren nog de oude ABWS traingen, 6 of 7 jaar geleden. Met een e-pony, maar wel een die in te meten was en voorheen was goedgekeurd.
peanutbutter schreef:Maar doorgaans vind ik dat er een hoop meer e-pony's zijn met kwaliteiten.
Wij handelen in pony's en de fijne zijn altijd de e-pony's. Losser door het lijf, beter bewegen. Ze hebben meer mogelijkheden.
AnneMieKe_89 schreef:peanutbutter schreef:Maar doorgaans vind ik dat er een hoop meer e-pony's zijn met kwaliteiten.
Ben ik het wel mee eens. Je hebt veel paard gefokte E-pony's.
Dan heb je er er indd bij met goede afstammingen, die dan ook goed presteren.
Biertabje schreef:
volgens mij heeft iedere provincie zijn eigen meetlat