[SGW] [HK] Slap ouwehoeren tussen de cross tutjes (m/v)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

AntheaV

Re: [HK] Slap ouwehoeren tussen de cross tutjes (m/v)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 23:35

ik snap waarom je pissed bent RT
School is al geen leuke bezigheid en als er dan zoiets gebeurt voel je je al helemaal k*l*o*t*e Deze computer is ook al zo goed in het verpesten van je humeur
Hopelijk gaat je tentamen van donderdag wel goed (fylosofie klinkt alsof het moeilijk is....)

Bitwise

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 00:09

Vanavond voor het eerst met Ienie naar het oefenspringen geweest. In geschreven voor 80 cm. Er stond een dubbel en een driesprong in. Wel heftig voor een oefen parcours. Je mag bij de 80 en 90 cm twee keer starten.

De eerste manche begon een beetje vluchterig. Even terug naar de stap en weer verder. Dat hielp en de sprongen werden gecontroleerder. Resultaat: 2 balken eraf.

De tweede mache was even een verrassing. Ze wist nu wat haar te wachten stond en met Hare Majesteit is het soms maar afwachten wat ze er van vindt. Gelukkig pakte ze het heel goed op. Ze was minder opgefokt en lette ook beter op. Slechts 1 balk. Drie sprong ging zelfs heel goed!

Ik ben heel tevreden over mijn eerste parcoursje met Ienie in een binnen hal.

Over 6 weken moet ik met haar ik voor het eerst M1 starten in dezelfde rijhal. Ik hoop dat ze dan ook begrijpt dat we dan met dressuur bezig zijn.

WestBest

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 00:14

Goed gedaan, Bitwise (en HM natuurlijk )

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 00:27

super hoor!! dus nu vaker oefenparcours rijden?

ik wil over een klein maandje ook eens een oefenparcours opzoeken kan niet wachten ( maar heb mezelf beloofd eerst dressuurmatig aan het werk te gaan )
dus ik sta me vreselijk in te houden misschien van het weekend toch maar een kruisje mee pikken

Bitwise

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 00:34

Ik wil dit vaker doen. Het grote plan is dat ik volgend jaar B SGW kan starten.

@RT, al weer hersteld van de "computer terror". Typisch gevalletje van "Uit huilen en opnieuw beginnen"

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 00:37

leuk bitwise!!

nou ben er nog niet overheen ik zit nog steeds te typen(wordt nachtwerk) maar ach, vergeten doen we allemaal
en er zit niks anders op...

Bitwise

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 00:48

Ik werk in de computer business en ken het verschijnsel. Nu weet je waarom banken belangrijke system dubbel of zelfs drie uitvoeren.

Zo verkoopt HP computers met de garantie dat ze minder dan 5 seconde per jaar niet werken door fouten of storingen. Voor de prijs heb je echter ook een leuke woning.

Sorry ik draaf door. Dit is een paarden forum, geen computer forum.

Trouwens, nog steeds op bokt.......... moet je niet studeren??

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 03:23

maakt niet uit hoor Bitwise...wij blijven Allround

KLAAR!!! oh mijn ogen vallen dicht...snel me bed in

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 08:44

Wat ben jij tot laat bezig geweest zeg! Die rotcomputers ook altijd, heb het ook al vaak gehad dat ik iets bijna af had en dat de computer vastliep en het daarna niet meer opende...

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 08:58

Chantal: ik heb nog wat foto's van je zusje van Hattem. Niet echt geweldig, maar wil ze toch even opsturen. Kan je je adres even PB-en, mailen, msn-en, sms-en?

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 09:04

ach ja, was een kort nachtje, dat moet ik van de week maar inhalen ofzo

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 09:07

Haha, nu ook alweer wakker!

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-05 09:09

goed gedaan Bitwise en HM! Op naar Chaam volgend jaar

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 09:20

Goed hoor Bitwise! Ben benieuwd hoe ze het volgend jaar gaat doen!

Dat is wel heeeel irritant RT, allemaal werk voor niks! Volgens mij slaat mijn pc op het werk om de zoveel minuten vanzelf op....maar het is mij ook al eens gebeurd toen ik op de rechtbank werkte....net een vonnis getypt van 7 pagina's en floep weg....en dan heb je 20 man op de ICT afdeling en niemand kan iets doen

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 09:27

marieketencate schreef:
Goed hoor Bitwise! Ben benieuwd hoe ze het volgend jaar gaat doen!

Dat is wel heeeel irritant RT, allemaal werk voor niks! Volgens mij slaat mijn pc op het werk om de zoveel minuten vanzelf op....maar het is mij ook al eens gebeurd toen ik op de rechtbank werkte....net een vonnis getypt van 7 pagina's en floep weg....en dan heb je 20 man op de ICT afdeling en niemand kan iets doen

oh jee dat lijkt me echt geen pretje, dan is dit echt zinnige onzin wat ik typ
ja andrea vroeg op, ben blij dat ik de auto mee kan, scheelt toch weer
en dan vanmiddag thuis, paard ff in de stapmolen zetten, en er weer uit halen en dan weer leren

WestBest

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 09:34

Jee RT, dat was echt nachtwerk..

Bitwise, weet mevrouw HM Ien al dat ze gaat crossen?

jollyjoker

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 11:04

"jollyjoker: spirit is zdeker een leuk paard. Waarom rijd Alice hem (of haar?) eigenlijk? "

Mijn vriend is te onervaren voor Spirit (hij rijdt pas 4 jr) En ik ben te bang om te crossen. Alice zou Spirit paar maanden trainen en dan zou mijn vriend haar weer gaan rijden. Maar Spirit is zo talentvol dat we besloten hebben dat Alice haar rijdt. Mijn vriend lest wel elke week op Spirit en heeft nu mijn springpaard even in gepikt Maar hij kan erg goed met Sissi overweg dus ik vind het prima. Alice is erg blij met Spirit. Als alles meezit willen we proberen in 2006 naar WK voor 7jarigen ter gaan met Spirit

RT: Vreselijk he die computers

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-05 11:09

JJ, dat is gaaf! Ik vind het een geweldig leuk paard

jollyjoker

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 11:12

Lielle: Bedankt! Ze is ook erg leuk, lief en talentvol. Beetje het ideale paard alleen maar 1.60m!!!

Scum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 11:13

Margo, ik zat net bij de uitslagen te kijken. Ging de cross niet zo lekker?
Ik had echt gedacht dat jij er vooraan bij zou zitten na zo'n fijn seizoen.

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 11:57

AntheaV--> Ja klopt wij hebben Admiraal aan Nicole verkocht. Die is er zo'n 4 á 5 keer Fries kampioen mee geworden. Maar ik hoorde vorige zomer dat hij te koop stond omdat hij het niet aankon ofzo. Sinds Januari rijdt ze hem niet meer. Laatst kwamen we haar vader tegen en die zei dat hij is verkocht naar Italie. Ik hoop dat hij daar weer springt of crosst!! Mis hem eigenlijk nog wel maar ja!

Scheren jullie de benen trouwens ook? Ik ga vanmiddag de witte scheren! Hopen dat het goed gaat! En waar beginnen jullie? Op de hals ofzo??

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 12:37

oh dat is ook wel gek zeker minnie_muis?! Tobias is naar Denemarken gegaan, maar ik had eerst mensen uit Italie(dat meisje had toendertijd de EK pony Altos Othello gekocht van Janneke) en Duitsland.

ja ik had eerlijk gezegd ook verwacht dat margo hoog zou eindigen!

wat leuk JJ!! jammer dat ze idd maar 1.60m is, maja als ze de potentie heeft dan maakt het verder niet zoveel uit!

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 12:51

Ja het is ook raar. Hij is nu ineens zo ver weg dat ik hem ook niet meer kan zien op concoursen. Maar ja wat wil je wij kochten hem als 3jarige en hij ging weg toen hij 11 was. We hebben hem alles geleerd dan is het wel moeilijk als hij ineens weg gaat!

hesterv

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 12:52

reddytobias schreef:
super hoor!! dus nu vaker oefenparcours rijden?

ik wil over een klein maandje ook eens een oefenparcours opzoeken kan niet wachten ( maar heb mezelf beloofd eerst dressuurmatig aan het werk te gaan )
dus ik sta me vreselijk in te houden misschien van het weekend toch maar een kruisje mee pikken

Afzien

Misschien keertje buitenritje ter afwisseling???

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 12:59

ja leuk hester!! ben bang dat ze niet echt verkeers mak is maja dat moet ze maar leren

dat kan ik me wel voorstellen minnie_muis...dat is wel erg lang!
mijn C en E pony heb ik beide ongeveer 5 jaar gehad en dat vond ik al moeilijk

ff een vraagje hoever van te voren geven jullie je op voor dressuurwedstrijden. als ik dressuur reed bij de paarden dan gaf ik me redelijk laat op(ging vaak via de vereniging) was dus ook niet zo heel druk!
nu hebben ze in NH wel hele drukke wedstrijden waar je op tijd moet zijn, maar heb het idee dat dat ook zo in Friesland is...die rare Friezen doen maar 1 dressuurproefje... ik wil ergens in januari een keer B starten(als ze klaar is, maja daar ga ik een beetje van uit) maar wanneer moet ik me dan opgeven?! ik ben nog geen lid, maar denk dat dat binnen nu en 2 weken geregeld is, startkaart wordt dan ook geregeld, allen zal het wel even duren voor ik de coupons binnen heb! en die dressuurmutsen willen zeker altijd die coupons binnen hebben??