Lijkt al weer beter te worden, maar de oefencross in Baarle Nasseau zaterdag word hem dus niet meer

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
nummie schreef:Ik rij ook mee in heeten, maar heb geen niveau door gegeven, is me ook niet om gevraagd. Heb wel aangegeven dat ik op zaterdag wil trainen.. ik kan evt. Wel met jullie mee trainen sjaco?
Cioccolato schreef:Ik gebruik soms bitrinfen. Maar niet omdat de velletjes worden getrokken.
Ik rij ook in Heeten. Lekker op nog minder dan BB niveau en met m'n L/M paard rij ik lekker ook mee in die trainingen. Zal mij een zorg zijn dat 't niveau ander ligt
Maar ik ben er dus zaterdags!
juulbx schreef:Ik verschijn voor het eerst even op deze topic haha, hoi allemaal!!
Ik rijd dit jaar voor het eerst de Markelo-Potdijk cross (B), iemand nog tips? Die motorcrossbulten schijnen best wel een ding te zijn, of valt het mee?
En wat is de beste cross om voor het eerst L te starten (Noord/Oost Nederland) ? Ik heb gehoord dat Vasse en Putten wel vrij goed te doen zijn, niet te hoog en niet te technisch, maar ik heb die beide nog nooit gereden.
Ook zag ik dat Ronostrand dit jaar ook een L cross doet, mega vet. Vorig jaar de eerste officiele B cross daar gereden en die was echt fantastisch, dus zeker een aanrader!
nummie schreef:Hier een indruk van hoe stijl de bulten zijn...anders gewoon in draf als je dan meer controle hebt.. Markelo snorrewind is wel een leuke cross om voor het eerst L te starten of ede/putten idd.
[ [url=m/HbSMU7.jpg]Afbeelding[/url] ]