[SGW] [HK] SGW #18: kijk ons gaan, het nieuwe seizoen komt er aan!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-12 16:27

Fijn dat het een mooi afscheid was Itsme :(:) .
Als het volgende week zondag mooi weer is, ga ik misschien nog wel richting Chaam.
Ohoh, begin zo onderhand wel kriebels te krijgen voor EL. Weet nu al dat ik stik-zenuwachtig ga worden :roll: .

weule

Re: [HK] SGW #18: kijk ons gaan, het nieuwe seizoen komt er aan!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-12 16:27

Yoooo,

Oefencross is flink druk, ongeveer 40 combi,'s geweest nu...
Vief ook, nadat ze verdwaald was in diepenheim en per toeval mij op de tractor tegenkwam en ik dus haar redder in nood was... Blonde vrouwen, navigeren... Allemaal vooroordelen die weer is bevestigd zijn :p

Evie heeft mannen problemen.....
Margreet opt terras.
Mietje gevallen...

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-12 16:30

Hi hi, die Vief :P . Gelukkig kwam ze de Prins op de tractor tegen }:0 .
Leuk dat het zo druk is Jeroen! Zijn er nog wilde plannen voor een oefencross deze zomer?

Even m'n puzzel spammen <3 .

Afbeelding

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-12 16:45

@lelei:
Weekend van 14-15 juli en 1/2/8 september. Zaterdag vrije komst en zondag voor groepen.
Prins op de blauwe tractor :p volgens mij schaamde ze zich wel, kwam met zo'n rood hoofd uit de auto.... Haha...

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-12 16:46

Bedankt voor de felicitaties :D

Ik las over vrijdagavondpraat. Lekker op dreef dames! Toch jammer dat ik dat altijd misloop.
Snoek heeft een fijne vakantie. Mooi!
Mistids 'auto' ziet er al beter uit
Margriet heeft een geweldig paard zo te lezen!
Bianca kan ik op zich wel begrijpen. Als je om wat voor reden dan ook niet je paard op bokt wil zetten, zou ik ook beteuterd zijn als het toch gebeurd. Ik vind alleen wel dat het handiger is om het wel te melden, zo ga je gekke roddels tegen, maar ik weet natuurlijk Biancas reden om het te verzwijgen niet.

Ik ben echt heel erg verwend vandaag! heb zo ontzettend veel gehad, voel me net een klein kind en ben gewoon écht jarig voor een keer! Gisteren met mijn vriend samen uren lang cakejes staan bakken en versieren. Vanmorgen van mijn ouders echt zoveel kado's gehad, oa een schooltas (mijne waren kapot) en een H&M-bon met super veel geld erop, boekenweek geschenk, nagellak en oorbellen. Op stal hebben mijn leskindertjes natuurlijk voor me gezongen en kreeg ik voor de les ook al wat slappe handjes :D Zo schattig :) Cakejes met hun voorletter erop vonden ze allemaal heel leuk. Ook nog van de manege eigenaresse een heel mooi bloemstukje gehad.
Nu douchen en vanavond gaan vriend en ik uit eten en naar het filmhuis voor Go Short Comedy. Allemaal korte grappige filmpjes die meegedaan hebben met het filmfestival. Ben benieuwd!

Vies heb ik net ook nog een goede poetsbeurt gegeven en ik heb zijn staart weer gewassen. Die was echt zwart en nu weer mooi blond.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-12 16:49

Annetje!!!!! Gefelicitaart!! Ik was je vergeten..... :o maar ben nog niet te laat :D
Weule: wat leuk dat het zo druk is bij "je" oefencross. Dat motiveert en smaakt naar meer.....

Zo "verplicht uitje" voor morgen vervalt, dus dan heb zo maar de hele dag voor mijzelf, en daarom ben ik nu maar gestopt,
de rest moet dan morgen maar, dan het ik toch tijd "zat" :D. Even kijken of ik nog een boodschappenlijstje in elkaar kan draaien, en dan maar op pad, om de restjes uit de schappen bij elkaar te sprokkelen. :D

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-12 16:54

Annetje, gefeliciteerd! Klinkt als een leuke dag! Veel plezier vanavond.

@ Jeroen: ik ga eens kijken hoe we dat in het wedstrijdschema kunnen passen (als ik het weer kan vinden }:0 :Y) ). Misschien ook leuk om met een groep Connemara's aan mee te doen.

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-12 17:04

Wij hadden vrijdag onze enorme hindernis omgebouwd tot een trakehner := .

Afbeelding

Dacht dat Giga wel raar zou kijken, maar ze ging er zo over heen.

Afbeelding

En de picnictafel nog even.

Afbeelding

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-12 17:37

texelse schreef:
@Mistid: gefilmd die blooper? mooi dat het aj werkte zoals de bedoeling is.

Ja het is gefilmd, maar gewoon te beschamend. Normale mensen hadden best kunnen blijven zitten, maar dat lukt met m'n been en rug niet :Y) .

Anne, gefeliciteerd! *\o/*
Jeroen heeft Vief gered, en een drukke oefencross!
Mooie puzzel Leliaardje en leuke foto's van Giga

Ik heb net hindernissen de bak in gesleept en met Beau gesprongen. Express lastigere dingetjes neergezet (hindernis op de lijn van B naar C en in de hoek aan de andere kant van de diagonaal ook en een vierkante oxer op X, en nog een smalle hindernis met berkentakken/stammen in een lijntje met de hindernis van B-C). Beau doet het allemaal zo simpel. Alleen in de lijntjes wordt ze soms veel te dol, maar dat werd aan het eind ook stukken beter.
Ik heb ook allemaal hoofdstellen op internet gezien die ik wil hebben, iemand in de buurt raakt een partij lage neusriemhoofdstellen niet kwijt dus daar ga ik er een uitzoeken en er stond nog wat leuks op internet.

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-12 18:17

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-12 18:23

Anne, ook nog van harte gefeliciteerd, je bent heerlijk verwend. Nog een gezellige dag.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-12 18:24

getverderrie, ik had echt gedacht en gehoopt dat het nu over zou zijn met de rhino.

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-12 18:27

Ik dacht dat de incubatietijd 8-10 dagen was, en dit paard is al 3 weken niet geweest en de stal al 3 weken dicht. Hoe komt dat beest dan ziek? Of lees ik het verkeerd?

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-12 18:43

tis een herpes.. dus een paard kan drager zijn zonder het te krijgen. als een ander dier om wat voor reden stress krijgt of verlaagde weerstand..dan kan ie besmet raken met alle gevolgen
dit zou de verklaring ervoor moeten zijn.

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-12 19:05

Anne klinkt als een leuke dag
Weule jammer dat volgende week zondag voor groepen is anders had ik me nog wel op willen geven voor de oefencross maar zaterdag moet ik werken

Ik heb net lekker gesprongen met Ferrose. Met mijn nieuwe tactiek eerst heel goed losrijden en dan heel snel verhogen gaat het allemaal een stuk beter en het 1 meter parcoursje liet ze alles liggen.

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-12 19:18

Joki, op zondag is er nog wel iets te regelen, maar dan wel redelijk vroeg zondagmorgen. Als je interesse hebt laat ik je de exacte tijd nog wel weten.

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-12 19:32

Leuk dat het springen goed ging Joki!
Qua Rhino: er waren toch ook al eerder geruchten over Rhino in Ede? Misschien is dit daar nog een nasleep van???
Het kan ook zijn dat er wel snotter-paarden waren, maar verder niet ziek en dat er nu wel eentje ziek is geworden. Ik denk dat zo'n besmetting ook even tijd nodig heeft om de stal door te gaan.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-12 19:36

Goedendag dames en heer :D

Joki: fijn dat het zo goed ging met ferrose! Het is ook wel een echte merrie haha.
Anne: gefeliciteerd!
Lelie: leuke foto's! Alleen gooit ze op de op de laatste foto wel met haar boven lichaam. Mooie puzzel trouwens!
Mirthe: heeft bodemonderzoek gedaan :+

Vanochtend Ruby gereden en die liep best lekker :D Daarna door naar het voetbalveld, we moesten tegen de nummer 1 van vorig seizoen en toen met 6-2 verloren! Vandaag ging het veel beter, wel 1 tegen doelpunt helaas, en heb zelf nog 2 ballen net van de lijn af kunnen trappen dus mooi 2 doelpunten voorkomen :Y)
Helaas speelde er wel iemand met een gigantische knie-brace mee, en die vond het nodig, toen ik haar schot blokkeerde, om met die brace mijn knie keihard te rammen. Gevolg; dikke blauwe zere open knie. Gelukkig viel het bloeden mee. Moest alleen Beat daarna nog rijden, zou galop training doen maar het idee van verlichte zit stond mij niet zo aan :Y) dus lekker rustig buitenritje met dressuurzadel gemaakt.

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-12 19:40

Dat is ook best link: voetballen met een brace. Kun je inderdaad aardig je tegenstander mee beschadigen.

Viel mij ook al op op die laatste foto. Laurie heeft ook wel wat de neiging om laag te liggen en ik denk dat het nu erger was omdat Giga ook niet super fel aan het springen was en wat terugkwam zo nu en dan.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-12 19:47

Goeieavond

@ Jeroen houd het hier vol omdat het allemaal zulke gezellige dames zijn :D :P
En omdat Jeroen minstends net zo veel kletst als een gemiddelde vrouw, geloof dus dat Jeroen zich helemaal thuis voelt ;) :D
@ Mistid ik vind het wel een hele goeie spraakverwarring :D
@ Mendy nare dag dus voor jou. Dikke knuffel.
@ Margreet ach dus voor jullie ook een echt zwarte dag.. die Victor en Rolf, en dat tijdens hun baasje der vakantie :+
@ Evie oei lastig dilemma.. effe afwachten? Kijken wie er het leukste is. En laat je ex maar een beetje extra zn best doen dan.
@ Margriet hahaha das wel banketstaaf ja. Maar wat fijn dat ze zo goed aanpakte.
@ Leli wauw mooie puzzel!
@ Annetje gefeliciteerd!

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-12 19:51

vief is geholpen door jeroen.
mirthe heeft de bodem onderzocht en daarna nog gsprongen
annetje gefeliciteerd.
leli mooie puzzel en ook leuke hindernis zo (brengt mij weer op ideeen)
sarah heeft een kapotte knie door het voetballen met een brace

zo spulletjes voor ol allemaal schoon, tas ingepakt alleen me shirt nog even pakken ligt al boven op bed
alleen nog even eten pakken voor ol, een voetjes wassen. morgenvroeg maar vlechten hoef toch pas om 8uur te gaan (zo relax die tijd voor de 1ste cross)

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-12 19:52

Jullie nog gereden marijke?? En niet zo gemeen over mij.. Waarheid is best hard.... :p

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-12 19:53

Is Itsme de enige van "ons" die morgen richting Chaam gaat?

Veel plezier Its!!

PercyLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-12 19:54

:wave:

Mag ik me hier ook melden?

Ik lees al een hele tijd stiekem met jullie mee! Geweldig om jullie cross verhalen te lezen :)

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-12 20:01

nee hoor,
Marijke (geert moet rijden), laura, renske, evie, lielle, simone, sandra
uhm verder weet ik het zo even niet uit mijn hoofd (srry als ik iemand vergeet)