Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
andrea16 schreef:Rowo/TG: Fijn dat jullie nog hebben kunnen trainen voor Markelo, was de bodem nog een beetje te doen?
rowo schreef:Het weiland waar de op -en afsprong in stond was echt heel erg nat. De paarden zakten er mega ver in weg. Achteraf mochten we daar blijkbaar ook niet in, maar dat had Ferdinand helemaal niet gezegd. Achteraf was ie dus boosBij de op-afsprong was het ook helemaal vertrapt.
De rest is allemaal op zand dus heel goed te doen.
Crosskip schreef:Vief, gefeliciteerd!!!
rowo schreef:Het weiland waar de op -en afsprong in stond was echt heel erg nat. De paarden zakten er mega ver in weg. Achteraf mochten we daar blijkbaar ook niet in, maar dat had Ferdinand helemaal niet gezegd. Achteraf was ie dus boosBij de op-afsprong was het ook helemaal vertrapt.
De rest is allemaal op zand dus heel goed te doen.
Ferdinand was bij mij ook al aan het mopperen. Ik heb daar vorige week zaterdag nog getraind.
Mocht ook niet in het weiland komen en moest er direct weer uit. Later was 'ie wel weer bijgedraaid.
rowo schreef:Ja wij dachten ook van: 'huh? dat heeft ie helemaal niet gezegd'. Hij heeft zelfs nog bij ons gestaan toen we aan het opzadelen waren. Beetje vreemd dus!
Ik zag dat je zaterdag B startte?
Crosskip schreef:Volgens mij vindt hij het nog wel gezellig, al die jonge dames bij hem op het erf...
rowo schreef:@ andrea: dan is B hc wel een keer fijn jah!
rowo schreef:Crosskip schreef:Volgens mij vindt hij het nog wel gezellig, al die jonge dames bij hem op het erf...
Haha, ja dat vermoeden heb ik ook. Hij komt ook altijd kijken en desnoods helpen. Echt een leuke man! Jammer dat het terrein er over een aantal jaar niet meer zal zijn