Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
minnie_muis schreef:Leuk!Wat versta je onder net dan?
Ow ideaal is dat! Mijn vriend kan hem wel nakijken maar hij vind het rotwerk dus wil het niet doen. Hij doet wel de banden er nieuw om en lijnt hem dan uit. Scheelt ook al. Deed eerst altijd een grote beurt bij de APK maar doe dat dit jaar niet. Dat kost gigantisch veel geld en zo superveel rij ik nou ook weer niet.
minnie_muis schreef:Ow ja die zijn idd wel netjes ja!Maar wel lekker warm dacht ik?
Ow zo ja. Nee wij hebben een Nissan voor de trailer. Die is ook van pa en ma.
viefdepief schreef:@ Miss_jumpy: We willen natuurlijk wel een foto zien van je metamorfose!
Simmie schreef:Wat een gewinkel!
Gister heb ik een nieuwe (herfst)jas gekocht. Degene die ik nog had begon een beetje aftands te worden (was al 4 jaar oud).
Scum schreef:Mijn winterjas begint ook aardig te verslijten. Ik heb hem al zo'n 10 jaar en hij ziet er op zich nog helemaal goed uit. Alleen kunnen de ritsen van de zakken niet meer dicht en gisteren brak de rits om hem dicht te doen ook al af. Grrr!
Ik vind alleen winkelen niet zo leuk.
miss_jumpy schreef:ehhhh... nou laten we dat maar niet doen![]()
Trouwens, jij hebt ook alleen nog maar je jas laten zien! Die stond je wel erg leuk trouwens, zou bij mij niet zo passen denk maar bij jou wel!!
miss_jumpy schreef:Scum schreef:Mijn winterjas begint ook aardig te verslijten. Ik heb hem al zo'n 10 jaar en hij ziet er op zich nog helemaal goed uit. Alleen kunnen de ritsen van de zakken niet meer dicht en gisteren brak de rits om hem dicht te doen ook al af. Grrr!
Ik vind alleen winkelen niet zo leuk.
Dan vraag je toch of bitwise meegaat
renskek schreef:MJ: Dat is een hele grote zaak, met allerlei merken. Voor jongeren, maar ook de nettere kleren.
Scum: je bent niet de enige, mijn moeder vindt het ook niet zo leuk