[SGW] [HK] Slap ouwehoeren tussen de cross tutjes (m/v)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

WestBest

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 12:20

Dank je. Ja, hij is echt heel lief.

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 12:33

ja erg mooie foto's

Scum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 14:20

Ships, ik kan die foto's van hieruit niet zien Missmuts.

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-05 16:24

he wat grappig:

lielle december 2004 schreef:

K*T Ambt Delden en Castelbraaij tegelijk en dan ben ik dus weg Het wordt een mager voorseizoen ben ik bang:

Wedstrijdkalender 2005 (wijzigingen voorbehouden)

datum Nederland Klasse Bijzonderheden
3 april Etten Leur Pablo L
10 april Etten Leur Raimaer B
??? 16/17 april Roden heel misschien Pablo L, is wel heel ver
4/5 juni Serooskerke nog niet bekend B/L
17/18 juni Ede B+L
25/26 juni Hooge Mierde paarden B+L

Ik denk 4 crossen dus in het voorseizoen (Etten Leur, Serooskerken, Ede en Hooge Mierde)

27 augustus Wieringerwerf ???
11 september Gorssel 2 * L
1/2 oktober SGW Ysselsteyn 2 * L
8/9 oktober Laren Tripalon of
15/16 oktober Princenhage 2 * L
22/23 oktober Bathmen 2 * L
7 november Barchem L + Open L

Is wel een heel vol naseizoen, even over denken

en ik heb precies dit naseizoen zo gereden, het voorseizoen ook bijna (muv Ede) en nog een paar meer zelfs

andrea16

Re: [HK] Slap ouwehoeren tussen de cross tutjes (m/v)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 16:30

Ils_K

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 17:57

mooie foto's andrea16, leuk gedaan zo

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 18:19

Leuke Andrea, zitten echt een paar stoere foto's tussen!

Wat leuk Missmuts, dat je Oeste als leerpaard hebt "uitgeleend". Zal voor dat meisje inderdaad wel een hele leuke ervaring zijn geweest. Mooie foto's heb je trouwens gemaakt, ziet er professioneel uit!

_Jitske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 18:23

leuke foto's van iedereen!
simmie; toch fijn dat je weet wat het nou is, veel succes met stappen en met huidinfecties enzo heb ik geen ervaring *klopt af*

_Anja

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 18:36

Leuke foto's allemaal!

Enn fijn dat je nu weet hoe het met djin zit..Is even moeilijk maar hopelijk kun je dan ook weer wat. Heb ik ook een tijd met een paardje gehad en is nu nog steeds niet helemaal goed dus houd je er maar netjes aan;)

En wat huidinfecties betreft wij hebben wel eens een soor schimmel gehad..Dan kreeg je bultjes met korstjes en die kon je eraf krabben en wassen met een bepaald middeltje..Die korstjes moesten wij er wel steeds af blijven halen..

kimdepim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 18:39

hallow

ik heb net een poging gedaan tot rijden (kon er alleen heel moeilijk opkomen ;/ ) maar toen ik zat ging het goed
we hebben gewoon lekker langs de weg gestapt en klein stukje maar gedraaft,, niet teveel gedaan,,

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 18:47

Ik heb net een half uur met Djin over de weg gestapt. Ze was voor haar doen wel erg braaf. Ze wilde 1 keer aandraven, maar toen ik zei dat dat niet mocht ging ze weer netjes stappen. Ik kon wel duidelijk aan haar merken dat ze het erg leuk vond dat ze weer wat met het vrouwtje ging doen. Ik heb er wel een slofje om gehangen, want het is en blijft toch een echte volbloed als je er op zit.

We waren bijna terug bij de manege toen ze enorm schrok van de hond van de buren. Tis een groot wit gevaarte dat uit de struiken vandaan al blaffend op Djin afkwam. Normaal kijkt ze er niet eens naar, maar dit was toch een leuke aanleiding om even over het fietspad te galopperen. Gelukkig had ik haar snel weer in stap en was het leed weer geleden. Boefje.................

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 19:15

Haha Sim, dat doen ze altijd als het niet mag he

Ik ga zo even lekker springlessen

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 19:31

Dat wordt nog wat Sim, als je dat nog 3 weken vol moet houden! Ik denk dat ze nu alvast in haar trucendoos aan het spitten is welke geintjes ze allemaal kan bedenken!

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 19:40

Stoute Djinnie, kan me wel voorstellen dat ie het weer leuk vond om weer wat te gaan doen
@ Andrea, veel plezier met je springles

Ik heb vanmiddag heerlijk op Sam gereden hij was echt lief en we hebben echt even hard geoefend! Morgen weer clubles..
En dan van het weekend onze eerste binnenwedstrijd!
Het is gelijk voor de selectie (springen) heb er nu al zin in

Heb trouwens net een mailtje gestuurd naar iemand die nog een neopreendressuursingel had dus ik hoop die singel eind van de week te krijgen, kan ik weer lekker dressuurmutsen

Heb trouwens vanmiddag een wilde muis uit de tuin gevangen, hij zit nu bij mijn muisjes in de kooi, maar hij is echt zo wild dat ik nu de kooi niet meer open kan doen!! Dilemma
Mijn ouders weten het trouwens nog niet dus dat wordt nog wat!

Nu maar even lekker een hapje eten

renskek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 19:44

Simmie, haha grappig. als je het zo leest tenminste. als je erop zit lijkt het me redelijk frusti!
Vief, dat is niet de bedoeling, he wilde muizen vangen! Straks eet hij de andere nog op!(grapje)
Ik heb vandaag even op de 3-jarige van mijn moeder gereden, want hij bokt de laatste tijd en dat vindt mijn mams niet zo leuk. Hij was best wel braaf, ik ben er op blijven zitten!

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 19:46

Het is eerder zo dat de tamme muizen hem opeten denk.. hij is denk 1/3 van een tamme muis
Maarja wel weer 3x zo snel

renskek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 19:51

Kim, ik las je berichtje net. was er even overheen gelezen. Arme kim, das het enige wat ik kan zeggen

WestBest

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 19:54

Canter schreef:
Wat leuk Missmuts, dat je Oeste als leerpaard hebt "uitgeleend". Zal voor dat meisje inderdaad wel een hele leuke ervaring zijn geweest. Mooie foto's heb je trouwens gemaakt, ziet er professioneel uit!

Ja, ze kon eens oefeningtjes doen die ze nog nooit had gedaan. (net als Lielle, maar dan 20 niveaus lager )
Met zo'n camera kan bijna geen een foto mislukken.

Simmie, witte honden zijn rond deze tijd van het jaar best gevaarlijk, snap dat dan!

kimdepim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 19:56

renskek schreef:
Kim, ik las je berichtje net. was er even overheen gelezen. Arme kim, das het enige wat ik kan zeggen

haha

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 20:13

handig Simmie maar misschien zag ze die witte hond voor een ijsbeer aan

ik heb net ook even gereden, voor het eerst eens echt aan het werk gezet...opstappen ging nu goed, had er verder niks aan, maar dat was toch geen succes ze werd loeisterk, pakte het bit vast en was alleen maar aan het vechten, als ik ene ophouding probeerde te maken en dan me been erbij, vloog ze 4 kant de lucht in
niet geheel de bedoeling dacht ik zo!! ze snapt gewoon echt niet dat ze dan terug naar stap moet, ze wordt dan een beetje zenuwachtig en wil dan naar voren schieten, maar omdat ik haar dan wat vasthoud van voor vliegt ze omhoog
dus toen toch maar even een slof gepakt, nu bleef ze wat braver in de aanleuning en zocht ze deze ook wat op en ging ze wat meer naar beneden lopen, steeds proberen de slof wat losser te doen(en mijn handen doodstil houden) maar ze is razendsnel en lekker eigenwijs
dus ik hoop in augustus 2006 B klaar te zijn hoor
haha neehoor, ze loopt sommige stukken super braaf, maar overgangen snapt ze niet en galop heb ik nog niet echt geprobeerd.
wat dat betreft lijkt ze op Oeterma...super braaf en lief op stal enz, en onder het zadel een hete kikker

het zal wel een tijd duren, maar ik denk wel dat het mijn type is

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 20:47

Gelukkig dat je denkt dat ze jouw type is RT
@ Kimdepim: Is je been nog steeds zo blauw? Ik heb ook vette spierpijn van het gerugby.. :S

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 21:25

whahah vief en kim, wat zijn jullie zielig
RT: idd fijn dat je denkt dat ze helemaal jou type is

Simmie: gelukkig dat je iig weet wat er nu met haar aan de hand is, dan weet je waar je aan toe bent. Hopelijk vind ze het na 3 week ook nog leuk om te wandelen (ik nl een pony die dat niet meer leuk vind)

missmuts en andrea: leuke foto's

gr_roos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 21:34

reddytobias schreef:
marieke: dankje :o

GvdT: mooie foto's! ik blijf het een stoer paard vinden.. haha dat vond ik al toen ik je voor het eerst zag...al vliegend over die hindernis

Zoals je ziet vliegt ze nog steeds

Simmie gelukkig valt het mee. Ik neem aan dat je (helaas) genoeg ervaring hebt met stappen. Ook ik heb gelukkig geen ervaring met huidinfecties en kan je dus geen tips geven. Ik wens je daarom maar sterkte de komende tijd en dat je weer snel mag rijden.

Gomir, balen van Ot. Moet je maar een paar keer het duin in om heuveltjes te oefenen

Missmuts, je paard is erg braaf zo te zien en al is het 20 keer lager als Lielle, zo te zien heeft ze er net zo veel van genoten.

Viefdepief, wat moet je nou met zo'n wilde muis Ik moet eerlijk zeggen dat ik ze wel leuk vind om te zien maar oppakken is weer iets anders
Tijdens mijn stage in artis moesten we ratten en muizen voeren (dood) en het smerigste vond ik nog wel die staarten. Ik moet zeggen dat het wel went, na een week pak je ze zo op maar de eerste dag kreeg ik er de kriebels van

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 23:14

was net (zeer saai) met school bezig vanddaar dat k de helft vergeten was hier neer te zetten

minniemuis: admiraal ken ik wel, die kwam ik bijna altijd wel tegen op concours. Hij is nu toch van nicole botma (weet niet of ze hem nog heeft) vind het een hele leuke pony

jollyjoker: spirit is zdeker een leuk paard. Waarom rijd Alice hem (of haar?) eigenlijk?

GvdT: ik heb het ook niet zo op dooie muizen

Lielle: wat heb jij een mooi lijstje met gereden crossen zeg. Ik wou dat ik er zo veel per jaar kon rijden... maar aangezien ik in gronignen woon zijn alle crossen heel ver weg en mijn moeder wil niet verder dan Ede (3uur rijden)

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 23:31

oh ik ben zo pissed

gister moest ik wat inleveren, iets wat met een bepaald computerprogramma was gemaakt, ik was er gister nog even mee bezig OP school!! en jahoor, ik sla het op(wilde even op een andere pc) en daarna opende die hem niet meer...kon ik GVD opnieuw begonnen(periode duurt 7 weken....dat moest ik in 4 uurtjes proppen!! )
oke had nog wel de basis, maar toch!! uiteindelijk maar digitaal ingeleverd.
daardoor was mijn hele middag naar de klote, terwijl ik moest leren voor tentamen voor vandaag, waar ik maar niet ben heen gegaan, zodat ik me vandaag nuttig kon maken voor het tentamen van donderdag(filosofie waar ik gene drol van snap )en vanavond was ik bezig met het typen van verslagen voor het maken van een film...en jahoor, hele word document weg!! :(:( grrrrrr nu kan ik dus alles weer opnieuw gaan zitten typen! ik heb al egprobeerd met het herstelsysteem het terug te krijgen, maar dat is niet gelukt grrr rot computers ook altijd!!