Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Die cross ging normaal ook m'n nationaal debuut zijn moest het vorig jaar in de zomer goed blijven lopen. Maar 't is dream on hehe.
'k Ga m'n crossgerief verkopen...
'k Mag al sowieso niet meer echt volop crossen van m'n ouders. Eerlijk gezegd durf ik ook niet zo goed meer... M'n veredus-getten kan 'k nog voor een mooie prijs verkopen dan. M'n helm knelt lijk toch nog maar had het toen voor weinig geld gekocht en 't was enigste maat en gebruik 't amper. Horloge, eventingcrème en borstnummerhouder ga ik ook weg doen.
Mocht het interessant zijn, het is wel een eind rijden maar in september doen ze bij ons op de club een tweedehandsverkoop. Je kan een tafeltje reserveren om je spullen kwijt te raken, is €5/tafel. Als je iemand weet die mee wil komen?
Tibor staat bijna op sloffen, hoeven brokkelen en vandaag gezien dat er verticale scheuren in komen. Ik heb het gewoon compleet gehad nu!
Oa getten moeten ook weg omdat ze te groot zijn voor Luxor. Springsingel ook, ...
Horloge met chrono is voorlopig gereserveerd. Indien het niet doorgaat, heb jij de eerste keus!
NP is 85 euro, ik doe het weg voor 60. Want tis maar 2 keer gebruikt ofzo.
Mottig dat je dat materiaal "moet" verkopen. Is zo'n afscheid, toch?
helemaal niet erg dat je je gerief hier even goed spuwt...daar zijn we toch voor
Hanne_SP schreef:Nja 't herinnert mij vooral aan het accident met het paard dat ondertussen is gestorven. Beetje moeilijk zo.
't Was het beste voor hem. Ben ook (niet nodig) bezorgd om Luxor, als hem iets overkomt pff 'k zou dat echt niet leuk vinden. :s 't Zit lijk nog beetje te veel in m'n hoofd die medische miserie met Shuddy. Bij Shuddy was ik dat al (helaas) 'gewoon' en deed er ook alles voor, bij alle kwaaltjes dierenarts bellen en meteen naar de dierenkliniek als het nodig was. Maar heb geen zin meer in medische miserie. Luxor is echt een schatje van een paard in de omgang, heel lief. Heb dan schrik om hem veel te vroeg kwijt te geraken. 't Moet mr een stomme koliek zijn ofzo. Maar 'k moet dat van mij loslaten.
'k Geniet ook echt bij de paarden, maar omdat het nogal nieuw is bij Luxor, heb 'k ook nervositeit voor 'wat als'. Maarja op sommige vlakken is dat al niet nodig hé maja.
Met dat accident in mijn achterhoofd.
Er moet een aanwezig zijn dus dan moet die ook komen. Is hij met een ander paard bezig, dat hij dat dan even laat weten Door iemand dat te laten omroepen ofzo. Er zal daar wel volk genoeg rondlopen met een walkietalkie.
)