Moggel. Hier hele nacht regen, hoop in Vlietland niet! Iedereen veel succes.
texelse
Geplaatst: 16-06-12 05:56
CC-ganger en Vlietlandengangers, heel veel succes! Nog een dag of wat en dan kom ik wel weer uit de meeleesmodus
Eef_Bam
Geplaatst: 16-06-12 06:51
Goedemorgen. Wij zijn ook onderweg naar de Vlietlanden, gister de cross al gelopen en er staat zeker geen kinderachtige cross voor de M paarden/Z ponies , wel heel mooi gebouwd en afwisselend.
Hier uitgeslapen voor crossbegrippen. Vertrekken rond 10 uur van stal. Tot straks allemaal!
Leliaardje
Geplaatst: 16-06-12 08:32
Succes allemaal!! Ik zie nog een strook met buien, maar die trekken weg. Hopelijk komt er niets achteraan! Easter en Mark gaan ook aan de slag vanmiddag in Vlietlanden. Toitoitoi. Ik ga geiten vangen: als het goed is, wordt er zo een clubbie verkocht: hebben we weer iets meer ruimte in de wei. Vind het wel akelig dat ze weg gaan, maar ze gaan met een grote kudde schapen mee lopen in een natuurgebied, dus dat is wel weer gaaf.
Kreeg net berichtje van Noor: Dressuur braaf maar hele slechte bodem dus kon niks. Straks eerst maar eens kijken hoe de bodem zich houdt verder, want het is heel bar.
Wat jammer allemaal, ik heb terug gewhattsappt, geen risico nemen, het is gewoon jammer als je niet start, meer niet.
Annetje
Geplaatst: 16-06-12 10:22
Woooow Evelien die vrachtwagen is echt mooi geworden! Geen twijfel over mogelijk bij wie die hoort als jij in de cross rijdt! Wolles is grappig als ze verliefd is Moo doet luxe en koopt meteen twee brillen Margreet/Noor wat jammer van de bodem! Hier komt nu af en toe de zon door, dus daar hopelijk ook
Leliaardje
Geplaatst: 16-06-12 10:31
Wat jammer dat de bodem zo slecht is. Hopelijk valt het in de cross mee! Hier is het mooi weer.
Geiten zijn weg. Alhoewel we er echt veel te veel hadden, vind ik het toch wel akelig dat ze weg zijn. We hebben er nu nog 10. Is iets beter behapbaar.
Leli: leuk dat die geitjes een goede plek hebben! Vief spiegelt toch niet met Woll hihi wel fijn dat je daar met rijden geen last van hebt! Ik stap zo ff in de auto om t kijken bij vlietland.
Mijn pinpas is gestolen en diegene doet nu allerlei uitgaven via eenmalige machtiging. Alles is weg!!
Leliaardje
Geplaatst: 16-06-12 11:51
OOOOOOOOOOOOOhhhhhhhhhhhh Danielle wat een oliebol . Kan je niet als een dolle blokkeren. Dan krijg je toch nog e.e.a. terug van je bank?
daNiielle_
Geplaatst: 16-06-12 12:00
Ja is nu geblokkeerd, ik had niet door dat hij weg was! Heeft o.a. een goldaccount van 40 euro gekocht bij mijnalbum, die zal ik eens proberen te mailen. Bank zit dicht tot dinsdag... Nu ook via de rabobank site alles aan het terugboeken...