Ik snapte Victor en Rolf ook niet helemaal in eerste instantie

Ik ga ook op pad. Rondje Brabant/Gelderland vandaag
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

.
.
.
.
. Lielle schreef:Suikermeisje en zeph, ik kom wel even kijken op het veld. Bruine rijbroek, wsl ook bruine laarzen, anders stalschoenen. En schouderlang blond haar.
.
. Ik stonk er met open ogen in: ging meteen naar nu.nl om te kijken wat er gebeurd was
.
.
haha!
de pony pakte goed aan vond het weer leuk en schoot er 1x langs omdat ik stom was
maar verder moet het goedkomen op MB waterdeed die ook weer zo zonder zeuren. Denk dat die in ysselsteyn gewoon een pestbui had.
.
Hoofdpijn is stom.
Ze heeft mij iig versteld laten staan hoe simpel ze alles doet. 1 haag vond ze wat spannend, maar een brede bank, heksenoog, gele emmers, groot stropak alles gedaan!
Ik zat in een les met allemaal mensen die veel vaker al hadden gecrosst, maar uiteindelijk heb ik alles gedaan wat hun ook hebben gedaan. Nog wel een blooper gehad. Er was een opsprong en dan op 1 galopsprong een afsprong gemaakt op een soort kar denk ik. Heel mooi iig. Na 2 weigeringen stonden we erboven op. Helaas vond C het uitzicht wel mooi en was ze niet van plan om er weer af te gaan.
Geprobeerd met een ander paard erbij op en dan verder, maar niks hielp. Dus touw eraan en toen ben ik er even af gegaan en sprong ze na enige aarzeling er toch weer af.
Dus oefenen op hoogtes, mevr heeft blijkbaar iets last van hoogtevrees.