Goedesmorgens!
Heerlijk geslapen, wel vroeg wakker, maar kom alweer in mijn ritme 
rowo schreef:K heb nu 2 lantaarnpalen met goede bak verlichting. Maar omdat ze beide langs 1 lange zijde staan, kun je qua schaduwvorming niet springen. Voor dressuur kan het prima.
Dat hebben wij ook op stal, springen gaat echt niet! Ook voor lessen is het eigenlijk te donker (jammer, want nu 'moet' ik dus zowel dressuur als springlessen in het weekend plannen - maar ja). Verder is het 15 minuutjes rijden naar de vereniging. Maar daar is elke avond les in 1 bak en de andere bak is vaak erg druk. Dan rij ik ook niet fijn (omdat Jer een beetje bang is voor andere paarden), maar vorige winter probeerde ik er om 6 uur te zijn, dan viel het wel mee.
Heb vooral vriendinnen buiten de paarden om. Gezellig natuurlijk, maar soms begrijpen ze niet dat een paard geen tennisracket is dat je in de kast laat staan als je geen zin hebt. Wordt beter gelukkig
20 maart Chaam dus... misschien is dat onze start ook wel! Voor het L moet je dan dat meertje inspringen toch (dat kan ik hier wel oefenen
).
Even voor degenen die regelmatig in Hernen trainen, kan dat het hele jaar door? Ik meen dat het op zand is?
@ Tientjeh: Spannend dat ze nog een keer komen kijken voor het paard van je zusje! Hoe gaat het verder met de beeb?
@ Mandy: heel veel sterkte vandaag!!