[SGW] [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sannnn

Re: [HK]SGW of Life deel 12a: niet bijgelovig, wel voorzichtig!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 22:55

Ja, klopt. Maar ons stopcontact zit zeg maar aan de hele andere kant en dan moet het snoer de hele wei door. Dat is het 'probleem' zeg maar.

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 22:56

Ik heb ook niet echte nationale ambities ofzo. Vind het ook wel prima hoe het nu gaat, en we kijken hoever we komen! :)

Wij hebben een 40 bij 40 bak. Geen verlichting helaas, maar wel 1 bouwlamp! Dus die zal ik binnenkort weer opzoeken! Heb die tot nu toe nog niet nodig gehad. Zal de buurman leuk vinden. Kan hij weer gaan zeuren dat hij gordijnen nodig heeft. :=

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 22:57

Al die mopperende buren :+ Gelukkig hier totaal geen last van.

@ sann; das idd wel een eindje ja en niet echt te doen. Naja die paar maand red je je waarsch wel toch?

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 23:02

Haha, doet je buurman zo moeilijk Margriet?
Jaa, komt wel goed! Hopelijk kan ik over 2 weken weer rijden. Kan ik iig naar club, dan niet naar de les maar wel daar rijden. :)
Anders skip ik wel een keer een niet zo interessant les... :D

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 23:03

Ik wou dat ik zo makkelijk van werk kon skippen :+

Ik kan iig maandag en woensdags naar de manege en dinsdag clubles, 's Avondds is het verder helaas altijd bezet.

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 23:05

Nou ja die van mij niet, maar die van mijn ouders wel. Maar goed die zeurt overal over en daardoor hebben mijn ouders nu ook gedonder met de gemeente. :\

Skippen van werk lijkt mij ook wel wat! Maar ik moet nu verplicht vrij nemen omdat ik nog heel veel overuren heb staan. En nog 2 weken vakantie, maar die neem ik mee naar volgend jaar!

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 23:06

Bij ons voor 6 uur niet en tussen 9 en 10 niet. Daarna gaat hij op slot, is vorig jaar 2 keer geprobeerd brand te stichten.

Werk is inderdaad wat minder makkelijk te skippen. Geniet er daarom ook nog maar van nu het kan. :D

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 23:06

Nou wees blij dat je iig rustig vrij kan nemen Margriet. Beter dan dat je dagen te kort komt toch?

Overigens ga ik voeren en slapen. Morgen weer druk dagje, met paarden en naar de kerk voor mijn broertje. T is Aller Zielen. Helaas is naar de kerk gaan niet mijn hobby :O

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 23:37

Zeker niet voor dergelijke redenen Mandy. Heel veel sterkte morgen!

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 23:57

Veel sterkte morgen!

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 00:22

SUSSIE @ weltsieger kan het vast wel... ;)
LAUTJE @ ik had ook ff in dat topic gekeken, wat een geklets zeg, maar sommige weten echt niet wat ze zeggen... :(
TG @ prachtig doel !!!! ;)

Bull past niet in mijn achtertuin... :+ verlichting heb ik wel.... ;) dan toch ook maar een rijke kerel zoeken..?? :o

verder ben ik doelloos voorlopig....eerst mijn paard maar netjes opleiden en dan is het volgend jaar misschien tijd voor doelen !!! }> Ik wil wel heeeeel graag de VSN cup rijden dus dat zal mijn focus worden.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 01:48

Echt geweldig. Mijn moeder is net thuis van weekendje weg en leest net het hele topic over Challenge en is mij nu aan het smeken dat ik het van het slot laat halen :+

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 06:28

Sterkte Rowo.

Wil je moeder ook graag reageren dan Lau? En is het topic op jouw verzoek op slot gezet of werd er te veel off-topic gegaan. :+

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 09:21

Mandy, sterkte vandaag! Je gaat weer een moeilijke tijd tegemoet nu.
Laura, het is toch ook sensatie hier op bokt. Lang leve alle penny´s.
Margriet, wat lekker dat je nog zoveel overuren hebt staan! Ik heb er al lang en breed doorheen.

Gister kijkers gehad voor het paard van mijn zusje. Die waren wel enthousiast en komen van de week weer kijken. Ben benieuwd.

Pff wat een futloze dag vandaag. Vanmorgen nog even wat ´bijbeunen´ en vanavond bijscholing van de jurycursus in Bathmen bij de manege.
Wat overigens wel weer ideaal is, maar 10 minuutjes met de auto.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 09:35

Goedesmorgens!
Heerlijk geslapen, wel vroeg wakker, maar kom alweer in mijn ritme :D
rowo schreef:
K heb nu 2 lantaarnpalen met goede bak verlichting. Maar omdat ze beide langs 1 lange zijde staan, kun je qua schaduwvorming niet springen. Voor dressuur kan het prima.

Dat hebben wij ook op stal, springen gaat echt niet! Ook voor lessen is het eigenlijk te donker (jammer, want nu 'moet' ik dus zowel dressuur als springlessen in het weekend plannen - maar ja). Verder is het 15 minuutjes rijden naar de vereniging. Maar daar is elke avond les in 1 bak en de andere bak is vaak erg druk. Dan rij ik ook niet fijn (omdat Jer een beetje bang is voor andere paarden), maar vorige winter probeerde ik er om 6 uur te zijn, dan viel het wel mee.

Heb vooral vriendinnen buiten de paarden om. Gezellig natuurlijk, maar soms begrijpen ze niet dat een paard geen tennisracket is dat je in de kast laat staan als je geen zin hebt. Wordt beter gelukkig ~~}>

20 maart Chaam dus... misschien is dat onze start ook wel! Voor het L moet je dan dat meertje inspringen toch (dat kan ik hier wel oefenen :P).
Even voor degenen die regelmatig in Hernen trainen, kan dat het hele jaar door? Ik meen dat het op zand is?
@ Tientjeh: Spannend dat ze nog een keer komen kijken voor het paard van je zusje! Hoe gaat het verder met de beeb?
@ Mandy: heel veel sterkte vandaag!! :(:)

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 09:47

Ja, je kunt het hele jaar trainen bij Rob, mits het niet te hard vriest/sneeuwt, en geen weken achter elkaar gestortregend heeft.

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 10:10

Goeiemorgen!
@Noor: Ook weer terug van vakantie dus en zo te lezen heb je al aardig weer je normale ritme te pakken!
@Margriet: Dat is wel lekker zoveel overuren, dan kun je tenminste nog eens een keertje extra vrij nemen!
@Tientjeh: Spannend dat ze nog een keer voor het paard van je zusje komen kijken!
@Mandy: Heel veel sterkte vandaag! :(:)

Ik heb verder een erg druk, maar wel leuk weekend gehad en had gisteren helaas nog 3 tentamens :o Op hoop van zegen ze gemaakt, maar denk niet dat ik ze alle 3 gehaald heb. Hoop in ieder geval 1 of 2 er gehaald te hebben.
Verder hebben wij al sinds vorige week woensdag een logee in huis die op mijn kamer bivakeerd. Ik slaap elke keer weer in een ander bed thuis en dat is niet echt bevorderlijk voor mijn nachtrust.... voel me nu dan toch wel erg brak eigenlijk.....

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 10:17

Sim beide :+ En neem mijn moeder wil niet reageren, maar die vond vooral de penny reaties van wat afgrijselijk dit erg vermakelijk. :D

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 10:19

Goeiemorgen :wave:

@ Jantine: hopelijk komt er wat uit met die mensen. Dat zou wel fijn zijn :D

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 10:24

Goeiemorgen!
Leuk om iedereens ambities te lezen :D Ik ben ook een beetje gestopt met doelen stellen. Ja, ooit de Z dressuur in, L springen moet ook nog wel lukken, en ik denk dat M SGW ook nog wel moet lukken. Maar dat zijn wel doelen voor onbepaalde tijd. Je weet nooit waar je allemaal nog mee te maken krijgt helaas..
Ik zou er stiekem ook nog wel een paard bij willen, maar helaas is dat gewoon veels te duur. Ik kan niet 2x per maand stalgeld ophoesten, hoefsmid, startgeld, lesgeld etc. Laat staan het aankoopbedrag!
Chaam wil ik volgend jaar B HC starten denk ik. Gewoon om weer even in te komen. Of oefencross als ze dat hebben, dan kan ik hem iig uitrijden, ook als ze vervelend doet. Zou zomaar kunnen zijn dat het staken nog niet over is natuurlijk. Al moet ik daar niet aan denken..

Fijn dat Jer zich weer beter voelt Noor! Als je een keertje naar Hernen wilt, zou ik me graag bij jou aanvoegen voor een lesje als je dat wat vindt!
Balen dat Jack dikke benen heeft Corien!
Mooi dat je lekker hebt gereden Kim
Heel veel sterkte vandaag Rowo :(:)
Spannend dat je kijkers hebt voor je zusje's paard Tientjeh!
Hopelijk heb je je tentamens gehaald Benthe!

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 10:31

Goeiemorgen!

Mandy, :(:)
Lielle, geeft Rob ook trainingen op zaterdag?
Bianca, ook een mooi doel!
Jantine. hopelijk wordt het wat! Ben benieuwd wat je van de bijscholing vindt!
Noor, nog welkom terug :D Foto's????
Benthe, hopelijk heb je ze gehaald!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 10:31

Ja, als hij tijd heeft :D

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 10:49

Das mooi, hou ik dat in gedachten voor deze winter.

Iemand nog Feuten gekeken gisteravond?

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 11:45

@ Shanoek, dat is prima hoor! Voor mij zou het dan een vrijdag of zaterdag worden. Misschien ergens in december (afhankelijk van het weer uiteraard). We pb-en dan wel. :D
@ Karen: wft is Feuten?! Foto's Thailand volgen zeker nog!!! :D (nu even superdruk met opleiding)

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 12:01

Nieuwe serie op BNN :)