Ze is half arabisch volbloed en half kwpn maar een beetje groot uitgevallen. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ze is half arabisch volbloed en half kwpn maar een beetje groot uitgevallen. Simmie schreef:Welkom nessah. De Roan is leuk! Heb je die toevallig van een bekende crosser (via de eventingsite) gekocht? Daar stond ook zo'n leuke roan-merrie te koop op en Velvet lijkt er sprekend op....
Omdat we lange lijnen reden, gebruikte ze die ruimte om harder te gaan. Op een gegeven moment moesten we de heuvel op en af. Dat ging de eerste keer goed, maar daarna begon ze al snel te protesteren. Ik kreeg haar echt niet meer de heuvel op. Ze kapte ermee omdat ze het te zwaar vond. Gelukkig lukte het uiteindelijk achter een ander paard aan, en ik kon wel gewoon alle andere sprongen pakken. Water ging ook heel goed, gelijk via een dikke boom erin gesprongen en dat was geen probleem
Het huiswerk van Michiel is nu: regelmatig heuveltjes (bijv. op het strand) trainen, en zorgen dat ze wat meer conditie krijgt.

Ik zie in je profiel dat je stage loopt/liep bij Jeroen Heijmans! Ik heb daar sinds kort springles! 
Maar Groenewoude is ook al ontzettend opgeknapt! Was wel mijn planning om daar in de winter eens een paar keer te starten. Gaan ze daar in de winter nou ook springwedstrijden doen of weet jij dat niet?
Kan best dat je me wel eens hebt gezien.. Ben een keer of 4 mee geweest om de paarden te zadelen en longeren voordat hij erop ging.
balen dat jackson niet goed liep!
leuke stal sta je nu, kom dnek van de winter ook wel springen.. mits jack goed word en blijft....
haha
wij zijn echt super blij, mijn weekendje drenthe kon niet meer stuk. De Friese merrie kreeg in haar rubriek KROON een eerste premie wat dus inhoud dat zij 23 oktober naar de CK in Leeuwarden gaat voor het modelschap ( hoogste haalbare predikaat voor Friezen)Nessah schreef:@Simmie&billy1: Nee, ze heeft alleen op sporthorses gestaan en komt niet van eene Mirella vandaan. De vorige eigenaren hadden haar direct van de fokker. Dus zal wel een paardje zijn dat er erg op leek
@Snoekiej: Toevallig! Waar sta je dan? Waar doe je de crosstrainingen? Jammer dat het de 2e keer met de heuvel wat minder ging maar over het algemeen ging het wel goed dus zo te lezen
Maar Mirella die naam kende ik niet en ik weet dat fam visser haar direct van de fokker gekocht heeft. Ik dacht dat ze alleen op sporthorses had gestaan, maar niet dus..
Hopelijk knapt Jacky gauw op!!
, was leuk... moest het een en ander nog doen, dus kon niet al te lang blijven.. Ik kon Wo nét niet meer binnenhalen in het licht.. Dus gister riep ik haar en ik ben zo lekker nachtblind
...
) en dan richting Schiphol, ik vlieg om 14.45.