[SGW] [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Nessah

Re: [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-09 14:41

@WolinLotte: Jouw roan paardje is ook een knapperd zeg.. en meer hoe de roan kleur hoort te zijn. Bij velvet zit er ook veel schimmel doorheen,vandaar dat zij een stuk lichter is. :) Ze is half arabisch volbloed en half kwpn maar een beetje groot uitgevallen.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-09 14:50

Dankjewel ;)

Velvet is inderdaad wat licht uitgevallen, maar het staat haar enorm goed :D

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-09 17:54

Welkom nessah. De Roan is leuk! Heb je die toevallig van een bekende crosser (via de eventingsite) gekocht? Daar stond ook zo'n leuke roan-merrie te koop op en Velvet lijkt er sprekend op....

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-09 18:15

Simmie schreef:
Welkom nessah. De Roan is leuk! Heb je die toevallig van een bekende crosser (via de eventingsite) gekocht? Daar stond ook zo'n leuke roan-merrie te koop op en Velvet lijkt er sprekend op....

Lijkt idd heel erg veel op het paard dat Mirella enkele jaren geleden te koop had, zag toevallig ook dat die weer te koop stond.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-09 18:35

Goedenavond!
Mijn crosstraining was weer wisselend vandaag. De sprongen pakte ze allemaal super. Ook het paddestoeltje pakte ze na 1x, terwijl ik op smalletjes nog wel eens een langsloper of stop heb. Tussen de hindernissen had ik wisselende controle, ze liep erg aan me te trekken en ik trok terug :o Omdat we lange lijnen reden, gebruikte ze die ruimte om harder te gaan. Op een gegeven moment moesten we de heuvel op en af. Dat ging de eerste keer goed, maar daarna begon ze al snel te protesteren. Ik kreeg haar echt niet meer de heuvel op. Ze kapte ermee omdat ze het te zwaar vond. Gelukkig lukte het uiteindelijk achter een ander paard aan, en ik kon wel gewoon alle andere sprongen pakken. Water ging ook heel goed, gelijk via een dikke boom erin gesprongen en dat was geen probleem :D Het huiswerk van Michiel is nu: regelmatig heuveltjes (bijv. op het strand) trainen, en zorgen dat ze wat meer conditie krijgt.

Leuke foto's Sue
Welkom Nessah! Grappig dat je op Groenewoude staat. Daar staat mijn paard vlakbij en ik heb er laatst nog een oefenparcours gereden.

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-09 19:28

@Simmie&billy1: Nee, ze heeft alleen op sporthorses gestaan en komt niet van eene Mirella vandaan. De vorige eigenaren hadden haar direct van de fokker. Dus zal wel een paardje zijn dat er erg op leek :)
@Snoekiej: Toevallig! Waar sta je dan? Waar doe je de crosstrainingen? Jammer dat het de 2e keer met de heuvel wat minder ging maar over het algemeen ging het wel goed dus zo te lezen :)

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-09 19:32

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-09 19:40

Haha paardenwereld is klein.. Ja ik liep ( moet ik nog even veranderen) stage bij Jeroen.. :)
Stal pleunis ken ik wel, daar ging Jeroen altijd oefenspringen en heb ik nog een keer een lezing gehad.. Mooi stekkie!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-09 19:44

Klopt, Jeroen is wel eens bij ons wezen springen met een paar jonge paarden. Hij reed er ook een van ons. Misschien heb ik jou dan wel eens gezien, ik heb nog even 1 van de paarden vastgehouden en ik nam het paard wat Jeroen van ons ging rijden even over. Het is inderdaad wel mooi bij ons. Zou er niet meer weg willen :D Maar Groenewoude is ook al ontzettend opgeknapt! Was wel mijn planning om daar in de winter eens een paar keer te starten. Gaan ze daar in de winter nou ook springwedstrijden doen of weet jij dat niet?

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-09 19:46

Ja leuk, vanaf oktober zijn er weer officiële wedstrijden bij ons :) Kan best dat je me wel eens hebt gezien.. Ben een keer of 4 mee geweest om de paarden te zadelen en longeren voordat hij erop ging. :)

_Snow_White

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-09 20:26

Welkom :D

Onze Gracia is veilig aangekomen met veulen staan nu al lekker relaxed hooi te knabbelen dus dat gaat wel goed komen 8-) verder is ze echt heel cool in het hoofd dus op zich tot nu toe een potentiële crosser :P

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-09 20:28

Goedenavond!

Ben net weer terug van concours met rtakkie. Weer eens dressuur gereden en hadden 191 punten.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-09 22:01

Goede avond

Werd vandaag gebeld door me vriendinnen: Dat jackson niet goed liep, hij is vreselijk stijf en heeft spierpijn in zijn rechterschouder, loopt rechtsvoor voor niet goed, even 2 dagen aan kijken anders komt er een veearts bij :(

Neesah jij had die bruine toch te koop? leuk paardje heb je er bij :)

Ik ga richting bed, was vandaag te emo om nu nog op te blijven :(

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-09 22:05

@corien: klopt, maar dat is wel een poos terug. heb nog een tijdje bij jou in de cross les gezeten ( en met ginny, kwam met haar altijd mee) volgens mij :D balen dat jackson niet goed liep!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-09 22:06

Ja klopt idd ;) leuke stal sta je nu, kom dnek van de winter ook wel springen.. mits jack goed word en blijft....

Ik ga op bed :wave:

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-09 22:07

slaap lekker, ik ga ook slapen.. morgen 05:00 de wekker.. pff!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-09 22:13

Ik niet half 8 ;) haha

:evaw:

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-09 22:24

*\o/* wij zijn echt super blij, mijn weekendje drenthe kon niet meer stuk. De Friese merrie kreeg in haar rubriek KROON een eerste premie wat dus inhoud dat zij 23 oktober naar de CK in Leeuwarden gaat voor het modelschap ( hoogste haalbare predikaat voor Friezen)
Verders nog wat kenissen bezocht in Smilde en Diever en nu weer thuis, morgen beide paardjes maar weer doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-09 23:21

Nessah schreef:
@Simmie&billy1: Nee, ze heeft alleen op sporthorses gestaan en komt niet van eene Mirella vandaan. De vorige eigenaren hadden haar direct van de fokker. Dus zal wel een paardje zijn dat er erg op leek :)
@Snoekiej: Toevallig! Waar sta je dan? Waar doe je de crosstrainingen? Jammer dat het de 2e keer met de heuvel wat minder ging maar over het algemeen ging het wel goed dus zo te lezen :)

Is volgens mij wel het paard wat op de site bij eventing stond te koop bij Carmen Visser, niet dat het uitmaakt want het is een super mooi beest, wij hadden dat paard ook in het vizier maar zijn niet wezen kijken omdat hij een beetje iel leek meer een damespaard en wij zochten er 1 voor een man.
Kijk maar op de link daar staan de foto,s nog
http://www.eventingsport.com/page.asp?pid=272

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 05:39

Ja klopt, Carmen Visser is de vorige eigenaar :) Maar Mirella die naam kende ik niet en ik weet dat fam visser haar direct van de fokker gekocht heeft. Ik dacht dat ze alleen op sporthorses had gestaan, maar niet dus.. :)

Sue_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 07:14

super bianca! gefeliciteerd!

balen van jackson Corien...

Nette punten PB

Heb je een foto van gracia, BB?

Jammer van de heuvel snoekje, maar de rest ging dus prima! mooi! Conditietraining ben ik nu ook mee bezig. Arme paarden. ;) haha

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 07:43

Goede morgen :)

Nessah heb je ook al wedstrijden in het viezier?
Lotte fijne vakantie meid!!!
Bianca dat is wel super de super gaaf als je paard kroon is!!!

pff wat een nachtje, was gister erg emo ivb jacky :o
Vanmiddag gelijk naar hem toe uit werk, vriendin gaat hem er straks uithalen, om te kijken hoe het met hem is.

Ik ga nu richting werk. :wave:

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 08:19

Corien :(:) Hopelijk knapt Jacky gauw op!!

Ben gister nog even lekker naar Citymoves geweest 8-) , was leuk... moest het een en ander nog doen, dus kon niet al te lang blijven.. Ik kon Wo nét niet meer binnenhalen in het licht.. Dus gister riep ik haar en ik ben zo lekker nachtblind 8-) ...

Ik ga naar stal, Wolin buitenzetten en dan de laatste dingen nog even in of uit m'n koffer halen (wat is tie zwaaaar!! := ) en dan richting Schiphol, ik vlieg om 14.45.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 08:57

Heel veel plezier Lotte!!!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-09 09:00

Goeiemorgen!
Balen van Jack Corien :(:)
Fijne vakantie Lotte!

Ik ga nu naar de introductieweek hier in Leiden, El Cid!