Poe, met achterover vallen van mijn paard zou ik toch absoluut niet blij zijn!! Voor je het weet hebben ze een rugblessure te pakken! Ginny heeft ook een beetje wat jij omschrijft, hoewel niet zo extreem. Misschien helpt het om eens wat verschillende bitten uit te proberen, bij haar werkt een ongebroken rubberen bit heel goed, daar gaat ze zelfs een beetje aan hangen. Verder zou ik eerst heel goed haar gebit na laten kijken. Bollie, die 3 jarige van mij is ook extreem gevoelig in de mond, maar die heeft 2 wolfskiesjes die op uitbreken staan en dat is gewoon erg pijnlijk. Je ziet er niks aan van de buitenkant...
Haar gebit is een half jaar geleden nagekeken. Maar mn moeder wou er voor de zekerheid weer een tandarts bij halen. Verschillende bitten denk ik niet dat aan ligt, ik heb een dubbel- en een enkelgebroken bit en dat maakt geen verschil. Daar heb ik het ook al met mn instructrice over gehad. En ook aan de hand aan een halster komt ze in verzet als ze teveel druk krijgt dus het ligt denk ik niet aan het gebit. Rugblessure ben ik idd ook wel een beetje bang voor, maar ze moet op één of andere manier ermee stoppen zich te laten vallen en ik denk dat het met vertrouwen te maken heeft. Ze moet leren dat wat wij met haar doen haar niet in gevaar brengt. Maar het blijft gewoon heel lastig. Mijn moeder wil haar eigenlijk al weg doen, maar ik wil haar nog wel een kans geven omdat het verder wel een heel leuk paard is dat ook zeker veel mogelijkheden heeft.
Toch een beetje later geworden op school dan ik gehoopt had. Half 4. Morgenmiddag gelukkig wel vroeg vrij, moet ook nog even aan het werk met lampionnetje lopen. Bij ons in de bakkerij komen ze natuurlijk allemaal lekkere dingetjes halen!
oja, morgen is het 11 november. Bij ons komt er waarschijnlijk toch niemand langs. Vorig jaar is er maar 1 kind aan de deur geweest (onze deurbel doet het niet en de woonkamer is aan de achterkant van het huis, 1 kind was zo slim om achterom te lopen )
Goeieavond Vandaag maar een half dagje school gehad.. dus lekker vroeg uit .. Wat een wind joh nu, liep van de boot af en waaide zowat weg Ga nu even een rondje met de hond en daarna nog even tv kijken Had trouwens van een vriendin van me servies gehad van blond amsterdam, nog voor me verjaardag
ja bij ons is het maar 1 proef, en op sommige 2. maargoed weet niet of die al 2 volhoud, we doen lekker rustig aan. heb er nu nog 2 staan, misschien dat ik nog een 3e plan eind dit jaar en dan in januarie weer.
Wat een weer zeg bah, moet zo naar stal. Heb nog les vanavond. Bah vind het maar koud, heb helemaal geen zin Ga zeker weten van mijn fiets waaien, en ook nog regen en het is donker Erger kan gewoon niet
Ik wil de Equitheme Colorado staldeken bestellen, maar las dat ie niet goed ademde. Iemand hier ervaring? Hij is wel super gaaf namelijk met die ruitjes.
goeiedaaag... ik meld me ook weer even, vanochtend terug gegaan naar school, lekker weekend gehad.. Krimpie voelt zich alweer wat fitter van middag weer bloed afgenomen weet ik morgen weer waardes van.. Heb paard van een leraar te rijden nu en hoor morgen of dat voor altijd blijft dus dan ben ik daar mooi mee geholpen. Me instructeur was er in ieder geval erg tevreden mee dus dat is mooi