Da's toch niet normaal, ik moet gaan werken en moet gewoon al veel eerder opstaan dan jij, terwijl jij cross hebt
Anthea: hopelijk loopt Kameel morgen wat fijner..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

!!
heb paar foto's gezien en heb er echt zin in!!
Hij was alleen in de schouderbinnenwaarts te gespannen en in een uitgestrekte galop nam hij even de benen
Maar verder wel tevreden voor de eerste keer!

! 

Pino staat weer thuis, maar had liever Uvanta er zien staan. Er is een kleine kans dat ze nog terug komt, ik hoop het echt zo. Ik mis haar nu al

Snel weer verder even het ritme kwijt maar met een extra krachtinspanning van Lipso foutloos rond. De tijd was goed voor een derde prijs 
Gelukkig mocht ik in de Z banen waar gisteren nog nauwelijks of niet gereden was. Proef ging wel goed. Niet super maar ook niet slecht. In de middenstap nog even helemaal achterstevoren erop gezeten. Lipso begon erg te dribbelen en helemaal raar te doen omdat er een steekbeest boven op zijn kont geland was
Nadat ik die om het leven gebracht had weer vrolijk verder gegaan. Helaas wel een 4 voor mijn uitgestrekte stap. Na de proef nog heel leuk commentaar gekregen en een heel trainingsplan
Nog een gedeelde tweede prijs met helaas net niet, 178 punten. Dus weer tevreden huiswaarts gekeerd

! Dankje! 

Rossum start ik dan niet, omdat ik de dag ervoor in Ede start. 
Kan me niet concentreren en nergens toe aan zetten.