Dank u! Ik ga eerst nog de vrije in Deurle en Merendree rijden en daarna Merksplas op zaterdag (enkel A en B dan). Als volgende staat Grobbendonk
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Dank u!
ben benieuwd hoe het in brugge zal zijn. ik had gehoord dat de toer veranderd was.
. We hebben ook al wat wedstrijden gedaan ondertussen, in Genk waren we er ook bij met 2 paarden in de B en mijne in de L. Mijn paard staat ondertussen bij de ruiter die ermee crosst en niet meer thuis, dus rij zelf ook wat minder nu
en voor degene waar het wat minder ging: mits training komt dat wel helemaal goed terug!
zolang het maar geen zondvloed meer is. Water heb ik genoeg gezien voorlopig.
zoals verwacht zullen het late dagen worden
we komen er al enkele jaren en vindt het niet slecht dat het een veranderd is

.
Wel een toffe cross om te rijden! Rayaa schreef:Sorry dat ik hier weer even binnenval, maar zou iemand mij meer info kunnen geven over volgende crossen? Vooral het soort vertrek (zoals enkelen wel weten start mijn paard moeilijk, dus bos is bvb makkelijker dan open veld) en de waterbak. Het gaat over een simpele aspirantencross
ik heb daarom gekozen om Colorado niet meer te laten crossen tot hij normaal wordt. Gavere en scheldewindeke zijn op open weides florence123 schreef:Rayaa schreef:Sorry dat ik hier weer even binnenval, maar zou iemand mij meer info kunnen geven over volgende crossen? Vooral het soort vertrek (zoals enkelen wel weten start mijn paard moeilijk, dus bos is bvb makkelijker dan open veld) en de waterbak. Het gaat over een simpele aspirantencross
Herkenbaar, jammer genoegik heb daarom gekozen om Colorado niet meer te laten crossen tot hij normaal wordt. Gavere en scheldewindeke zijn op open weides
Goh normaal wordt, ik vrees dat er bij die van mij een steek los zit en dat dat niet zomaar gaat veranderen
Ik heb ook al gedacht aan stoppen en mij gewoon toeleggen op dressuur en springen, maar ik ga het toch nog proberen, op de crossen waarvan ik weet dat ik een kans heb op goed vertrek. Wie weet maakt hij nog ne klik? Afgelopen seizoen beterde het ook wel naarmate er goede crossen geweest waren. Grobbendonk bijvoorbeeld start lastig, maar eens je de eerste bocht om bent gaat hij wel .. als het dan opgelost is met iemand die daar staat met een zweep doe ik liefst wel mee. Het is tenslotte maar aspiranten dus het is niet dat ik keihard naar de tijd moet rijden
Gavere en Scheldewindeke vallen dus af, danku voor de informatie!