Alle mensen met contract hebben al hun gesprek gehad. Ik ben na 1,5 jaar nog steeds uzk maar hoor volgens de leiding wel bij het meubelair. Heb soms echt een identiteitscrisis op het werk. Ene keer val ik onder de vaste en de andere keer onder de uzk. Ook noemt men mij regelmatig Nicole terwijl ik zo echt niet heet. (we hebben er maar 4 lopen op de afdeling met die naam ) Dan wordt het idd eens tijd dat hij dat gaat doen!
Hihi, wel makkelijk dat iedereen Nicole heet Heb je al uitzicht op een contract via het bedrijf zelf?
muts_marijke
Geplaatst: 09-12-11 23:10
Goeieavond allemaal
@ Danielle ik moet in de middag pas dressuren, we zijn dus geen conculega's helaas @ Jeroen jullie mogen ook smorgens, dan ben ik er nog niet dus kunnen we niet effe gezellig bij kletsen. @ Renske oei dat wordt een zwaaaaaaar weekend veel plezier! @ Margriet fijn dat C zo lekker begint te lopen! @ Shanoek oei zwaar nachtje dus! Ach als het maar gezellig is! @ Sandra wat fijn dat je stage bedrijf en begeleider zo positief zijn! Proost!
Ik heb gewerkt vandaag. Heb een echte blehg dag! Bah straks lekker douchen en dan heeeeerlijk slapen.
caro29
Geplaatst: 09-12-11 23:10
In het sollicitatiegesprek bij het UZK en bij bedrijf is gezegd dat ik met 3 maanden al een contract kon krijgen maar helaas.. Moet binnen 2 maanden over naar Fase B dus wie weet. Ben de enige die nog over is van de club van 1,5 jaar geleden. De rest is ontslagen..
Leliaardje
Geplaatst: 09-12-11 23:15
Oei, heb het allemaal niet meer onthouden. Caro en Mootje hebben functioneringsgesprek toestanden (of eigenlijk: juist niet). Sannn heeft goede beoordeling stage. Mistid topt met keuzes maken en haar rug . Hmmmm, rest is weer foetsie .
Ik ging net vol goede moed (en frisse tegenzin) richting stal om Giga's staart te gaan wassen: een regen.............. een wind. Bleh: daar had ik dus geen zin in (bij het wassen staan we namelijk buiten). Hebben we het maar even op stal gedaan met emmertjes warm water. Lekker zoals vroeger toen ik nog geen warmwaterkraan/slang in de stal had. Inmiddels is het weer wat rustiger buiten, maar wat een -weer. Ik laat de beestjes maar binnen verder. Morgen en zondag hebben ze extra kans om lekker buiten in de prut te staan .
Morgen rond 9.15 uur op pad richting Berlicum. B en L parcours. Ben benieuwd hoe ze het aan pakt.
Sann heeft een goede beoordeling, gefeliciteerd! Mirthe je bent nog jong, zuinig zijn op je lichaam! Cc gangers veel succes dit weekend!
Had echt een penny momentje met Perfect Voelde me ineens mega beroerd, toch naar stal en daar zag ik dat ze in de stal lag te slapen. Ze zag me en toen kwam er een heel schattig klein hinnikje. Kon er zo bij gaan zitten en toen even als een echte penny met haar geknuffeld Was stiekem wel even heel erg leuk!
Daarna ging het rijden ook super, ben benieuwd of ik dat er morgen weer zo uit krijg.
San wat een topbeoordeling Mistid doe je een klein beetje voorzichtig met je rug Danielle leuk zijn die momentjes toch. Ferrose vindt dat ik haar eerst moet komen begroeten wanneer ze ligt voor ze uberhaupt opstaat
Klopt hoor wat jullie zeggen. Maar ik kan gewoon niet stilzitten. De haflinger is nu weg dus Beau is de enige die echt 'moet' worden gereden, de pony's doet mijn zusje (al is die net van de trap gepleurd en heeft haar kapsels in haar schouder en elleboog (ofzo) verrekt.. kortom gaat lekker hier). Ik train al een stuk minder en uitmesten doe ik ook niet want dat kan ik gewoon niet. En geloof het of niet, maar op hakken loop ik beter dan op platte schoenen. Vraag me niet hoe dat kan . Mo, helpt het om te zeggen dat je niet meer kan plassen?
Sannnn
Geplaatst: 10-12-11 00:26
Kan je niet meer plassen van de pijn dan Mirthe? Ik snap heel goed dat je door wilt gaan, maar je moet toch op een gegeven moment naar je lichaam luisteren. Ik ben ook doorgegaan en heb 5 jaar lang niet kunnen rijden. Dat wil je echt niet geloof mij en dat kan je nu voorkomen door naar je lichaam te luisteren, hoe moeilijk en kl*te het ook is... Hoe gaat het met hoesten, niezen of persen? Succes morgen als groom zijnde op wedstrijd Leliaardje! Leuk toch Danielle.
Vanavond met vriendin the Voice gekeken,ze moest alleen op tijd weg. Was wel gezellige avond! Wow, had nooit verwacht dat Sharon in de sing off zou komen te staan. Die deed het echt super, hoop dat die Nora eruit gaat. Wat een stomme kleding heeft die aan zeg..
Laatst bijgewerkt door Sannnn op 10-12-11 00:28, in het totaal 1 keer bewerkt
Sann, nee maar Mo zei dat je de huisartsenpost moet bellen met de melding dat je niet kan plassen. Daar heb ik verder geen problemen mee, geeuwen en alles doet wel pijn.
Sannnn
Geplaatst: 10-12-11 00:29
Oh, dacht al haha. Snapte al niet waarom je daar pijn mee had.
Mooi dat die Christopher eruit is. Wat een idioot was dat zeg.. Pfft, gaat ie nog staan juichen ook.
Sim
Geplaatst: 10-12-11 00:43
Sannnn schreef:
hoop dat die Nora eruit gaat. Wat een stomme kleding heeft die aan zeg..
Heb je gezien wat een dikke k*nt die heeft? Dan doe je toch niet zo'n broek aan?
En Sharon is goed, maar ze had haar oksel wel even mogen scheren voor ze op ging treden.
bij de tvoh is het alles "plukken shag" wat ik zie....
Sim
Geplaatst: 10-12-11 00:50
texelse schreef:
bij de tvoh is het alles "plukken shag" wat ik zie....
Ha ha ha ha! Dan heb je Paul Turner zeker goed in beeld gehad. Die kan wel wat shaggies draaien van al zijn borsthaar.....
Tody
Geplaatst: 10-12-11 00:53
Mootje: weet je ook nog zo iets bij maag-/darmproblemen? Ik zit dit jaar al ver over mijn eigen risico, maar nu moet ik net tot volgend jaar wachten op de volgende onderzoeken...
Teegee: Dezelfde plekken had één van mijn paarden ook toen hij zijn sprongegewricht een paar weken in het verband had. Ook op de plek waar de pezen dicht onder de huid liggen, en het begon pas nadat het verband er al lang af was. Nu een jaar later is de huid weer aardig hersteld, maar het haar is niet weer teruggekomen. Mooi is anders, maar hij heeft er geen last meer van. Het leek mij dat de huid te lang in de knel had gezeten (ondanks watten en zelfs een spons onder het verband), maar vond het een hele rare reactie. Ik volg graag hoe het zich ontwikkelt.
mistid: op hakken zijn je pezen minder gespannen. Misschien dat ze dan ook minder aan je rug 'trekken'? Doe alsjeblieft voorzichtig...
Iedereen die grootse plannen heeft dit weekend: heel veel succes! (en de rest natuurlijk ook een fijn weekend )
edit: IEUW!!!
Sannnn
Geplaatst: 10-12-11 00:54
Die kont leek inderdaad huge in die witte broek! Ze had ook geen fatsoenlijk ondergoed daar onder aan, je zag het zo zitten.
viefdepief
Geplaatst: 10-12-11 01:51
Neem toch aan dat ze hun kleding zelf niet mogen kiezen? Ik zou me echt kapot schamen als ik in zoiets op tv zou moeten Je zag de cellulitis er gewoon doorheen... Vond ze qua kleren echt allemaal stomme dingen aan hebben.
Sannn: Wat fijn van je beoordeling
Ik heb een gezellig avondje gehad en dus met zijn alleen the voice gekeken. Daarin in de trein tot thuis met een vriendinnetje bijgekletst (we spreken elkaar echt dagelijks en om dan nog 1 uur en 10 minuten te bellen was toch wel een record )
Morgen springles met Woll. Ben benieuwd of ze er een beetje zin in heeft
Goedemorgen! Sandra wat super van je beoordeling Danielle, was super leuk Leli succes met groomen vandaag Vief succes met je springles
Ik heb gister tot 7 uur opgepast, bijna 12 uur lang was het ook wel goed zat daarna. Toen snel naar stal Zam gereden, die liep heel fijn! Sully gelongeerd en die liep nog steeds goed, dus vandaag er maar weer op. Vanmiddag nog dressuurwedstrijd met Zam, ben heel benieuwd hoe die het gaat doen. Fijne dag allemaal!
Sannnn
Geplaatst: 10-12-11 11:45
Ze hadden inderdaad rare kleren aan. CC gangers vandaag succes. Leuk weer springen Vief, succes!
Ik ga zo lekker het bos in met What, even uitwaaien. Daarna stallen doen en aan stage verslag, later vanmidddag richting vriendin. Gezellig met ze allen koken en eten.
Hier is het nu ineens prachtig weer! Zonnetje, windstil. Wel koud.
The voice of holland heb ik ook gezien. Verschrikkelijk programma. Waarom kijken mensen daar toch naar?! Ik moet het verplicht elke week zien, want vriendlief en al zijn vriendjes en vriendinnetjes moeten het zien *zucht* Ik vind ze altijd rare kleren aanhebben en ze gooien altijd degene eruit die mooi kan zingen.
Gisteren weer gedraafd met Vies en dat was echt lekker Heel stom, maar na een goed half jaar stappen en aansukkelen, is het toch echt heerlijk om te mogen draven hoor! Ook al is hij dan mega scheef en stijf, dat maakt me niet uit. Vandaag een stapdagje en morgen weer even kleine stukjes draven. Nu alweer zin in!
Ik heb ook nog nooit tvoh gezien, uberhaubt zo'n talentenprogramma! Ik vind dat echt verschrikkelijk om naar te kijken Mistid, als je daadwerkelijk niet meer kunt plassen kom je in een stroomversnelling qua onderzoeken en operaties terecht! Tody, jij dus ook al (andere) problemen. Snap nooit zo goed waarom alles zo lang moet duren in het ziekenhuis!
Ik heb vandaag een luie dag: ii ben net wakker en de rest staat in teken van het huishouden!
daNiielle_
Geplaatst: 10-12-11 13:40
De battles van tvoh vond ik leuk, nu wordt het weer zoals ieder ander programma. Sann veel plezier in het bos, het is ook eindelijk weer een blauwe lucht dus ideaal bos weer. Annetje super, kan me voorstellen dat het genieten is! Fijn zo'n rustig dagje Mo.
Ben weer terug van concours met Perfect. Ze liep echt heerlijk. We moesten naar Lochem, niet de meest ideale bak.... Aan het begin van mijn proef denderde iemand van de trap....Bedankt mevrouw! Dus even een rondje spanning, maar daarna was het goed. Ze reageerde echt heel precies, deed de dingen waar we zo hard op hebben getraint eindelijk goed. Zoals het halthouden, en aangaloperen zonder gekke bokkesprongen, en de overgangen terug zonder gedram.
Helaas al wel gelijk gezien wie de jury was, een niet zo heel geliefde kleine mevrouw in deze buurt. Je punten kloppen bij haar op de een of andere manier nooit bij je gevoel. Er lagen coupons van rond de 160 punten en zelfs een uitsluiting. Heb het er nog goed vanaf gebracht met mijn 173 punten. Vond het zelf meer waard, maargoed...Mijn gevoel is goed en daar gaat het om. Toppunt was eigenlijk nog de 5 voor de hulpen....Heb daar met Perfect tot nu toe altijd 7 en 8 op, en vandaag reageerde ze ook goed.
Bij terug komst was Tessa zo blij haar te zien, dat ze keihard tegen Perfect opsprong en die de wei uitrende, en weggalopeerde. Was nog een feestje om haar te vangen.
Na lange tijd afwezigheid, kom ik ff om het hoekje zwaaien
Danielle: Jammer dat je geen punten kreeg. Ik heb nooit geen problemen met haar. Mag haar wel!
The Voice heb ik ook gekeken. Blijft een leuk programma. Helemaal omdat er iemand mee doet die we kennen
Hier gaat alles verder zijn gangetje. Ben lekker met Blingh aan het rijden. Morgen weer concours. Cacharel staat op rust, die heeft een mok been en mag even een winterstop houden.