Jenga: wat een super debuut! Marieke: gefeliciteerd! Gaaf dat je door mag naar de regiokampioenschappen! J_N: jeetje da's schrikken! Beterschap LL: super zeg! Gefeliciteerd! MJ: leuke foto's en leuk filmpje! Jetske: ook leuke foto's! Hilde: wat een super mooie en schattige veulentjes! Loes: succes met je geschiedenis morgen! Scum: gave foto's! Ruud: gaaf zeg!
Heb al 2 punten terug gekregen van de pw-week vorige week: voor wiskunde een 6,2 en voor economie een 6,8 Had ik niet verwacht, ben er dus ook heel blij mee!
Zo ik kom ook even weer langs Gisteravond lekker uit eten geweest met mijn vriend. Vanochtend maar 15 min naar school geweest, dus wel lekker. Toen ik thuis was ben ik eerst even gaan eten, daarna 2,5 uur gewandeld en lekker veel heuveltjes gehad. Ook goed voor mijn conditie Zometeen ga ik weer uit eten, maar dan met het personeel van mijn stage. Haha wat een luxe, 2 dagen achter elkaar uit eten
Het is vandaag eindelijk een beetje voorjaar, straks ga ik ook even rijden, hopelijk is de bak wat opgedroogd. Rosalie, lekker zeg, twee keer achter elkaar uiteten. Mmmh, krijg er zelf ook wel zin in. Wat goed zeg dat je zo lang hebt gewandeld en inderdaad nog even je hebt een uitstekende conditie. Ruud, dat klinkt een superreisje, en dan ook nog een reisje naar Ierland in de planning Tezz, gefeliciteerd met je cijfers, fijn als cijfers hoger uitvallen dan gepland
Ik had gister SIT Tolbert, foutloos, barrage 2 balken, wel snelle tijd, was 2e snelste, fouten waren niet door snelheid en was niet zo tevreden over hoe ik de wendingen had gedaan, had veel beter en korter geknd, 2e parcours prut, 3 balken ofzo. Ik blijf toch crossen in Kobaltblauw, krijg nieuw oornetje erbij, want er zijn nergens caphoesjes in de nieuwe kleur. *Baalt* Ik heb gister op wedstrijd ook nog een trap tegen mijn hoofd gekregen van Kino, deed kogelbeschermer om, hinnikt er een andere pony, klabam, ik een trap tegen mijn hoofd. Doet echt pijn! Maar niks zeggen, stel je voor dat ik mijn parcoursen niet mag rijden... Beetje spijt, maar ja, niks meer aan te doen. Heb nu al 11 wp in de L, M debuut staat gepland!
Leuke veulentjes Hilde!! Mooie foto's Scum! Het ziet er weer spectaculair uit zeg! Klinkt gaaf daar Ruud! Veel plezier nog Corien, welke kleur heeft je uitrijdeken? Mooie cijfers Tezz
Enn ik ben weer thuis van school Ik moest skaten met gym, daar hou ik echt niet van. Mijn benen zijn opengeschuurd, heb blaren, en pijn in mijn rug Gelukkig hoef ik pas over een week weer..
Ik heb zaterdag een minicrosstraining bij mijn huis, dan kan ik er neerpleuren wat ik maar wil (waterbak en op/afsprong en piano na), ben echt blij met een 20X60 bak zonder omheining kan er ook nog wat naast!
Hello iedereen! Ik had dit weekend dus oefencross Mijn paardje was heel flink en ze had er veel zin in Een bokje tussendoor kon ook wel De pony die ik reed crosste ook maar correct rond Ik had het helemaal niet verwacht maar ze pakte het aan alsof ze het al jaren deed! Ze deed het heel simpel en ze had niet te veel aanmoediging nodig Ik start haar binnen twee weken ook op de cross van Waregem (heel onverwachts dus )
Zo ben ook weer terug van stal. Wat een weer zeg, heerlijk. Rijden ging niet zo heel goed, hij deed niet wat ik wilde Hij was vrolijk met wat anders bezig Nouja dan niet, het was te lekker weer om me der druk over te gaan maken. Toen ben ik maar een half uur over het terrein gaan strompelen. Wilde bijna ff een rondje buiten maken. Maja das dan de eerste keer, en dan in me eentje, vond ik niet zo veilig idee Hij is wel verkeersmak heb ik alweer gemerkt. Der kwam een hele grote tractor met aanhanger het terrein op gesjeest. En hij keek wel ff op, maar verder niks.
Ruud: Klinkt goed Mooie link ook! Mistid: Jammer van je tweede parcours En beterschap voor je hoofd, zit er een grote blauwe plek? Shanna: Klinkt goed Fijn dat je zo lekker gereden hebt!
Net na het eten ook even gereden. Echt heerlijk dat het nu langer licht is! Woll was lief Ze heeft echt haar best gedaan om rustig te blijven en liep op het laatst heel fijn. Alleen galop was nog een beetje druk. Maar was heel tevreden
Zo Mirthe, dat gaat hard Vandaag nog veel hoofdpijn gehad?
@ Snoekiej ... skaten jullie met gym? Boah, zoiets hebben wij toen echt nooit gedaan .... binnen steeds maar dat basket- of volleybal, als we geluk hadden mochten we badmintonnen. Buiten eigenlijk ook altijd hetzelfde: duurlopen en softballen ... ik was blij als we mochten hockeyen of atletieken @ Shanna ... wat super van je nieuwe troefje! Start je Bipje binnenkort ook weer? @ Ingrid .... Altijd handig, paarden die verkeersmak zijn
Vandaag op Lapje gereden, deel zoveel van de omscholing. Ik gebruik de peesblessure om haar manier van lopen drastisch om te scholen. Met name om haar te leren dat ze ook lang laag mag , kan en moet lopen ... vind ze helemaal nog niet zo makkelijk. Eigenlijk heel slecht om het zo te zeggen: maar het kan nu mooi, zit geen tijdsdruk achter en ik moet toch langzaam aan opbouwen qua intensiviteit. Hoop dat we dan straks eindelijk mooi kunnen doorstromen naar het M2
Verder zit ik echt met een moeilijke beslissing ... alweer Eerst was het verhaal op m'n huidige werk dat volgende week mijn (en de andere 3 nieuwelingen) laatste week zou worden. Nou had ik op een vacature gereageerd, ook een tijdelijk project (8 weken) bij de AVM in Drachten (geen acc.werk, maar eigenlijk hetzelfde een beetje wat ik nu doen). Nu werd ik vandaag gebeld dat ik daar komende maandag al mag beginnnen. Probleem is dat ik vanochtend ook te horen heb gekregen dat m'n huidige werk toch weer met 3 tot 4 weken is verlengt en dat ik het hier erg naar m'n zin heb. Ik weet echt niet wat ik nu moet doen
vief: fijn dat je lekker gereden hebt, heerlijk he dat het zo lang licht is vindt ik ook!
LL: lastige situatie zeg!
Vanavond met een paard van een vriendin bij de orun gereden, was wle vermoeiend is heel anders dan mars. Maar was wel leuk en ging wel aardig goed. Vanmiddag lekker een buitenrit gemaakt met mars, en heerlijk in het water gespeeld .
Mistid, dat ging dus goed in Tolbert, maar hoe is het nu met je hoofd? Vief, fijn dat Woods weer braaf was Snoekiej, skaten met gym, dat lijkt mij alles beter dan aan de ringen hangen Shanna, wat super dat je cross goed ging, schept vertrouwen Hilde, goed om te horen dat jullie veulen zo snel weer naar huis mag LL, denk er rustig over je opties na.
Ik heb vanavond even gereden, Undercover eerst wat los gehad in de bak terwijl ik voor afwatering van de bak zorgde, daarna nog even gereden maar de bak was behoorlijk zwaar en ze had er duidelijk geen zin in. Met het uitstappen ben ik van het erf gegaan en het pad op naar een andere boerderij. Het begin ging moeizaam want er lag een stapeltje stenen die er eerder niet lag Dat had nogal wat tijd nodig om er langs te komen maar daarna ging het redelijk goed. Ze vertrouwde zichzelf en ik moedigde elke pas aan. Ze was braaf. Het terugstappen ging uiteraard lekker vlot, paard ruikt de stal