Lipso was stout met rijden. Veels te sterk en als je ook maar iets ontspande ging hij gelijk weer een versnelling harder
Hoop dat hij er morgen meer zin in heeft

Hij keek wel heel onschuldig trouwens:
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

werken) Collega's hebben een uitje en toen vroegen ze of ik niet de telefoontjes wilde aannemen en mensen dan doorschakelen. Help
. Dus maandag of dinsdag sowieso nog een dagje werken om de telefoon om het doorschakelen enzo onder de knie te krijgen. 's Avonds nog door naar Friesland naar Kim der verjaardag en natuurlijk nog even bij Wolletje kijken 

Maar gelukkig ben je wel tevreden!!!

. Met losrijden liep die heel fijn maar in de proef reageerde hij niet meer, hij kantelt heel vaak zn hoofd en als k mn been aanlegde ging ie aleen maar racen
toen kreeg ik ook nog even wat tips van de jury en toen naar de 2e proef. Deze ging iets minder slecht maar hij liep nog niet fijn. Hier had ik 188 punten en een 4e prijs. 
Hij ziet er idd onschuldig uit hahaha enne alvast veel succes deze week
) en oppassen,

) en nu moet ie morgen ook nog es springen. Mn instructeur vond dat ik dat moest doen. Hij vond vrijdag al dat ik toen ook 2 parcoursen moest doen maar toen had ik em al op de kar staan en heb ik dat dus niet meer gedaan. Arme Kameel, ik hoop dat ie nog op zn benen kan staan na dit weekend, maar hij voelt de laatste dagen heel erg fit aan dus hij houd het wel vol denk ik
!
hahaha!
!