[SGW] Het speciale bejaarden sgw-mutsen kletstopic

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

nelis

Re: Het speciale bejaarden sgw-mutsen kletstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 16:54

ai jammer lielle maar het welzijn van raimaer staat voorop. Ach gut

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 16:57

Wow, das wel heftig Lielle, en jammer van het seizoen.
Maar als ie daarna maar weer helemaal de oude is, is het wel goed zo toch?
Sterkte er verder mee in elk geval!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-07 17:04

Nelis, ik zal voor je duimen dat het niets ernstigs is en dat het meevalt! Ach gut

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 17:19

Ik ga ook voor je duimen Nelis! Ach gut

Balen van Raimaer Lielle, nu maar hopen dat je na deze periode van rust weer lekker aan de slag kunt met haar! Het zit je ook niet mee qua paardenblessures Ach gut

Bento1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 21:10

Nelis: nu maar hopen dat het meevalt met de blessure van je paard Ach gut

Lielle: ik lees net dat Raimaer dit seizoen niet meer crosst. Jee, en je hebt al zoveel pech gehad ondertussen Verdrietig

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 21:32

Nelis hopen dat het meevalt.

Ik heb vandaag een aanrijding gehad met mijn trailer Boos! Ik reed op de rng en het was erg druk, maar nog net geen file. Ik heb een flink stuk ruimte tussen de auto voor mij en mijn auto. Gaan er 2 auto's tussen waarvan de voorste met een noodstop stilstaat Stoom uit je oren Stoom uit je oren Ik vol in de ankers, maar klapte dus nog wel op mijn voorganger.

Gelukkig mankeerde niemand wat en Rabette ook niet. Mijn bumper hangt scheef en die jongen zijn achterbumper was ingedeukt. Bij mijn trailer is er ook iets met een veer, maar dat schijnt niet heel ernstig te zijn. Ga toch morgen maar even bellen of iemand dat nog kan maken voor zondag. De auto die plots in de ankers ging was een oude wagen en ik denk dat ie voor het verzekeringsgeld ging Lips are sealed Gelukkig had hij niets, zijn reactie was ook heel vreemd. Hij keek of de auto waar ik opgeklapt was tegen zijn auto aanzat, toen ie zag dat dat niet zo was kwam er een vloek en scheurde hij weg.

Wel wezen lessen en Rabette liep super fijn. Ze liep daarna zo weer de trailer in Ach gut

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 21:39

GvdT wat een vreemd verhaal!!
Gelukkig alleen materiële schade, maar wel vervelend hoor!

nelis

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 21:52

gvdt jeetje wat een ellende zeg

net terug vanstal.
mac met hulp van schoonzus uit zijn stal moeten krijgen want hij wil er niet op staan.
pees nog steeds dikker aan de binnekant..

gekoeld en maar weer terug gezet..

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 21:55

Vervelend Nelis, het is maar goed dat je voor HM niet op de startlijst staat. Scheelt nu iig je inschrijfgeld. Ik hoop voor je dat hij morgen weer op zijn been wil staan.

Eventinggek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 22:44

Wat een narigheid weer... Huilen

Lielle: laat Raimaer maar lekker weer rustig aan goedkomen Ach gut Hopelijk krijg je Pablo wel weer lekker aan t lopen en blijft t verder goed gaan met t vosje!

Gvdt: balen zeg! Dan schrik je wel effe met je paard op de trailer hé!! Lijkt me doodeng.... En zo'n vent zouden ze vast moeten zetten! Levensgevaarlijk.

Nelis: hopelijk is t toch n hoefzweer! Ik zat ook te twijfelen bij Ungaro, maar was natuurlijk superblij toen t 'maar' n hoefzweer was ipv de pezen...

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 23:30

jeetje wat een ellende hier allemaal Bloos

lielle: vervelend van Raimaer... hopelijk kan je straks wel weer rustig aan oppakken... Lachen

Gvdt: grrrr stom zulke acties... gelukkig had je paardje niks...

Nelis: arm paardje heb je zeg... Bloos hopelijk heeft die een HELE zere hoefzweer Lachen en dat er verder niks aan het handje is...

had vandaag de keuring bij de arts... was niet goed Bloos! urine was niet goed... heb wel handtekening gekregen, maar baal wel... mijn suiker gaat momenteel niet zo goed...
mijn moeder haar uitslagen waren wel goed, alleen omdat het allemaal wel goed was is ze wel doorverwezen naar een cardioloog...omdat ze verhoogd risico heeft wat haar hart betreft... (ziekte van hasimoto) en daarnaast heerst er in de familie een ernstige erfelijke hartkwaal... Bloos dus nu even afwachten of ze door een grote molen moet of dat het allemaal wat meevalt Bloos

nou nu ook nog wat leuk nieuws... Lachen veulen van de animo is springlevend... Haha! wel een vos Bloos maar ze doet het enorm goed...moeder ook Bloos iets TE....die is bijna overbezorgd Bloos wordt wat als ik er straks weer op moet Knipoog

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 07:40

Goedemorgen!

Lielle, wat een vervelend nieuws van Raimaer Verdrietig Ik hoop dat ze in ieder geval wel goed herstelt voor volgend seizoen maar voor dit jaar is het echt heel zonde.

Nelis, wat vervelend van je paard. Hou je ons op de hoogte? Ik hoop voor je dat het een hoefzweer is en dat die snel doorbreekt.

GvdT, zo je zal wel goed geschrokken zijn als je zo op de rem moest. Ik hoop dat je er met de schade een beetje uitkomt met de verzekering.

BT, waar had jij een handtekening voor nodig dan? Wel balen dat het slecht gaat met je suiker Verdrietig

nelis

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 07:42

bt balen van je suiker.... maar moest je voor een nieuwe baan een test doen ofzo?

mac stond vanmorgen nog op drie benen..... Verdrietig

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 07:45

nelis schreef:
mac stond vanmorgen nog op drie benen..... Verdrietig

Miron, onze pony, had twee weken geleden een hoefzweer waar de hoefsmid ook niet bij kon, die kwam er bij de kroonrand uit, toch nog vrij vlot. Misschien even baden in biotex, en dan baden tot over de kroonrand? Wordt het week van, kan de zweer eerder doorbreken.
Miron had trouwens ook een heel dik been tijdens die hoefzweer en zijn hoef was nauwelijks warm te noemen.

Ik heb weinig verstand van peesblessures hoor, maar daar staan ze niet zo snel van op 3 benen toch?? Meestal is het dan toch een hoefzweer dacht ik.

nelis

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 07:56

dat dacht ik dus ook maar mijn smid twijfeld nogal omdat bij een zweer het been vanaf de koot holte naar omhoog toe dikker word en oploopt.

mac heeft dit niet, het zit bij hem aan de binnenkant onder de knie van het voor been.
koot is dun

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 07:59

Vervelend Nelis, hoop dat het snel duidelijk is wat het is en dat het allemaal meevalt!
Lielle, beterschapjes voor Raimaer!
GvdT, wat een eikel zeg! zeker geen nummer genoteerd? Denk namelijk zomaar wel dat je hem als schuldige aan kan wijzen. Soort "ik rem voor overstekende dieren" verhaal, je mag niet zomaar op je rem staan.
BT sterkte met je gezondheid, wel goed voor jezelf blijven zorgen!
Zelf nog steeds weinig te melden, kreeg smsje van bijrijdster dat Tal overeind was gekomen in protest, dus vraag me af waar dat nu weer vandaan kwam. Weet dat als dat als Tal het ergens echt niet mee eens is dat ze dat doet, maar dat is misschien 3x in 4 jaar geweest, en zij rijdt verder helemaal niet op druk enzo, maar ja

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 07:59

en nu, ga je nou vandaag al naar de DA?

nelis

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 08:33

ik denk dat ik maar een afspraak met de kliniek ga maken.
mj jij nog suggesties qua klinieken? weet niet welke er beetje goed zijn met benen?

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 08:36

nelis schreef:
ik denk dat ik maar een afspraak met de kliniek ga maken.
mj jij nog suggesties qua klinieken? weet niet welke er beetje goed zijn met benen?

tsja, voor pezen staat Van Schie in Wassenaar het beste aangeschreven, ben er zelf nog nooit geweest.
Zelf gaan we altijd naar vestjens (keerhoeve) in voorschoten, ben ik tevreden over.
En Bodegraven staat ook goed aangeschreven. Meer klinieken ken ik eigenlijk niet.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-07 08:48

GvdT; schrikken die aanrijding! Gelukkig valt het mee en liep Rabette naderhand zo de trailer weer op.

Nelis kauutee van Mac. Ik zal blijven duimen dat het meevalt.

WestBest

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 08:55

He Nelis, laten we hopen dat het meevalt
GvdT, wat een klootviool! Gelukkig dat Rabette er goed vanaf is gekomen.
BT, hou je taai.
Lielle, knuffel aan Raimaer
Tal, vreemd. Misschien zat iets niet lekker in haar lijf waardoor ze wat moeite met de oefeningen had?

Nog 4 uur en 6 minuten....dan gaat mijn gips eraf. (ik heb al visioenen dat het niet goed geheeld is en dat het opnieuw gebroken moet worden, maar daar gaan we nog maar even niet van uit Haha! )

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-07 08:56

MissMuts: doemdenker!

nelis

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 09:04

mm oei spannend....

ik zou ook dat soort visioenen hebben... Clown

WestBest

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 09:05

Dat is mijn enige ervaring van gebroken polsen. Bij mijn tante is het 3 keer gezet en toen alsnog gebroken, omdat het niet helemaal goed ging.
Ik ga er vanuit dat ik vanavond weer te paard zit Clown (rustig staprondje, want paard-lief kan nog niet veel)

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 09:14

oh gatsie missmuts....nou laten we daar niet vanuit gaan.... Lachen gewoon lekker het gips er van af Haha!

ik moest die test doen voor mijn E rijbewijs Verward Bloos

nelis: jeetje wat apart...ga me dan wel afvragen of het uberhaupt een hoefzweer is... idd toch maar even naar een kliniek ofzo...