[SGW] [hk] SGW deel 17: Zon of regen, SGW'ers kom je overal tegen.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

daNiielle_

Re: [hk] SGW deel 17: Zon of regen, SGW'ers kom je overal tegen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 18:54

Wat gaaf floor !
Anthea, sorry helemaal overheen gelezen... Goed gedaan zeg, super!

Op naar stal door het donkere bos...

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 18:55

Tnx allemaal :)

Floor: Dat is heel erg gaaf!

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 18:55

Floor dat is wel heel stoer
San filmpje wil ik graag zien al kan ik normaal op film slecht de hoogte beoordelen

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 19:24

:wave:
Ik sluit mij even aan bij alle bijleesacties. Heb lekker bijgelezen maar weinig onthouden. Begin bijholteontsteking te krijgen. Ben heerlijk verkouden, alles zit verstopt en mijn kaak klopt. Op mijn werk is bijna iedereen ernstig verkouden en nu ben ik aan de beurt. Pfff
Morgen ga ik kijken of schimmel weer fit is en misschien zondag er even op. Ik wilde nog wel lekker veel starten deze indoor maar helaas....

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 19:27

Nijkerk valt zeker mee qua hoogte hoor Joki. Kun je prima starten. Fijne parcoursen (en vaak kun je er 2 starten) en heel grote losrijbak.

Sannnn hoe was je eindgesprek? Pb van vanmorgen beantwoord ik later nog hoor! Ben net thuus!
Kris, echt balen van de zwarte. Snap dat prijsverschil echt niet.....
Snoek, ai! Je kunt je slaap zo goed gebruiken en dan een nacht doorhalen.... Die zul je wel voelen morgen.
Wat een gaaf aanbod Vief!
Rest niet onthouden, sorry. Eerst even wat eten om weer tot de mensen te komen.
Laatst bijgewerkt door Sim op 09-12-11 20:08, in het totaal 1 keer bewerkt

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 20:07

Sim, heb je een vrijdagsborrel gehad??

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 20:09

texelse schreef:
Sim, heb je een vrijdagsborrel gehad??

^) Ik drink niet/mag geen alcohol.
Weet niet wat er mis ging, maar heb het al aangepast. :D

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 20:11

Gaaf aanbod Vief!
Wat leuk ook Floor, succes alvast. :D
Is goed hoor Sim, zie hem wel tegemoet vanavond. :)
Hier is ie Joki: http://www.youtube.com/watch?v=bupl1VRC ... ture=g-upl Was vorig jaar rond deze tijd. Laatste wedstrijd ooit met Vero. <3
Nijkerk is vrijwel nooit 2 parcoursen hoor! Of je moet flexibel springen, maar bijna altijd is het er maar 1. Ze hebben altijd wel heel veel deelnemers, maar de barrage is altijd ingebouwd of het is 2- fasen.

Beoordeling was heel positief! Voor een 1e stage deed ik het super, ze hebben me beoordeeld als beginnend fysiotherapeut. Dus hoe ik eind juni, einde van mijn opleiding, moet zijn. Conclusie was positief, geen 1 onvoldoende en zelfs een paar uitstekend's! Als ik nu als beginnend fysiotherapeute in de praktijk zou moeten beginnen zou ik me goed redden zeiden ze. Dat is echt fijn om te horen. :) Stagebegeleider van school kwam ook nog langs en die was ook positief. Ben in een goed humeur dus, drink er vanavond 1 op. ;)
Laatst bijgewerkt door Sannnn op 09-12-11 20:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 20:13

Anthea gefeliciteerd, dat is mooi!
Floor wauw dat is gaaf!
Sannn mooi dat je beoordeling positief was!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 20:17

Wat een leuke nieuwtjes hier allemaal!
Gefeliciteerd Anthea, wat gaaf Floor en wat super om te horen San!

Ik heb even de aflevering van The Mentalist van gister gezien, en ga zo denk ik mijn bedje in :P
Misschien eerst nog New Girl kijken, een nieuwe serie die me wel leuk leek.

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 20:21

Ja new girl was leuk! Die serie die erna kwam ook wel trouwens! :)

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 20:24

Wat een goede beoordeling Sannnn! Daar mag je trots op zijn!
Geen 2 parcoursen in Nijkerk?? Ben ik zeker in de war..... zal wel komen dat ik dat dacht omdat ik daar een paar keer BB voorafgaand aan het B heb gesprongen.
Laatst bijgewerkt door Sim op 09-12-11 20:36, in het totaal 1 keer bewerkt

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 20:31

New Girl heb ik ook gezien. Vind ik ook leuk :D

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 20:39

Mooie beoordeling Sann! +:)+

New Girl heb ik niet gezien. Heb bijna geen tv gekeken deze week.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 20:43

Avond :)

Wauw Vief, dat is wel een gaaf aanbod!
Balen dat je zo verbrand bent Eef!
Gefeliciteerd Anthea!
Floor, dat is vet :D !
Beterschap Caro!
Super beoordeling Sann!
Op welke zender was New Girl? Ik heb die natuurlijk weer gemist.

Ik ga morgen met de Vos naar Emmen op concours. Gaan het Z even proberen, eerst een rondje M. Heb alleen vanaf maandag niet meer op paard gezeten en ben er toen flink afgeknapt, dus ben benieuwd hoe het gaat. Zusje traint Vos gelukkig doordeweeks (wat een luxe, ik hoef hem alleen maar op concours te rijden en af en toe doordeweeks eens :o ). Beau heeft ff een weekje vakantie gehad dus.
Verder ben ik aan het nadenken wat ik wil, omdat de kans natuurlijk bestaat dat ze in het zkh gaan zeggen dat ik een bepaalde tijd niet meer mag rijden. Zeker als het een half jaar of langer is. Moeilijk moeilijk.

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 20:50

Succes morgen Mirthe!
Zou wel heel erg balen zijn als je zolang niet mag rijden! Wanneer moet je naar het zkh, of is dat niet bekend?

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 20:53

22 december. Ik start Zuidbroek hoe dan ook nog wel, haha :+

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 21:05

Ik had niet anders van je verwacht :P
En ach die ene keer dat je dan nog wel zou rijden, maakt denk ik ook niet zoveel uit.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 21:28

Klopt haha! Maarja, dan ben ik ook nog wel zo dat ik dan iets heb van "Beilen, Hardenberg en de kampioenschappen moeten ook nog". Nouja eerst maar afwachten. Pijnstillers helpen overigens niet meer, heb vandaag 750mg Naproxen achter elkaar geslikt en het helpt gewoon niet. En om me nou elke dag klem te zuipen... :+ naah dat wordt 'm niet.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 21:32

Ik snap wel dat je graag wil blijven rijden Mistid, maar ik zou toch een beetje om jezelf denken. Je hebt maar 1 rug...... En aangezien pijnstillers al niet meer helpen, is er toch iets aan de hand wat je serieus moet nemen imo. Springen lijkt me echt not done op dit moment, maar begrijp enigszins wel je eigenwijsheid om toch door te rijden.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 21:37

hou Sim haar wijze woorden in het achterhoofd Mirthe. Wij lijken wel wat op elkaar, zoals jij leeft en doet, komt wel wat in de buurt met het leven dat ik leidde op jouw leeftijd. Niets was te gek, alles kon en vooral niet op mezelf passen. Dat heb ik moeten bezuren en flink ook. Op mijn 32e is mijn rug al vast gezet omdat ik ook consequent door ben blijven lopen en de pijn genegeerd heb, tot er dagen waren dat ik alleen nog maar kon liggen. En toen was het te laat. Hierdoor zijn ook andere lichaams(onder)delen verkeerd gebruikt en dus raar gesleten. Je hoeft niet veel voorstellingsvermogen te hebben hoe dat lichaam dan ongeveer slijt en hoeveel last ik daar van heb. Dus luister naar je eigen lichaam, des te langer kun je je lijf weer laten doen wat je graag wil. Zo einde "betweter-ouwe-oma-raadgeving".

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 21:40

Wijze woorden.
Je kunt ook denken: Beilen, Hardenberg en de kampioenschappen zijn er volgend jaar ook nog wel. Als zelfs die medicatie al niet meer helpt, is het denk ik niet onverstandig om even rustig aan te doen.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 21:46

Mistid, bel de HAP en zeg dat je niet kunt plassen... Vind het schandalig dat je zolang moet wachten!
Sannn, wat een ontzettend goede beoordeling!! Daar kun je trots op zijn :j

Wat en ontzettend k*tweer!

Ik heb vandaag maar weer eens om mijn functieomschrijving gevraagd, want hij is gemaakt, samen met een nieuw organogram, maar is blijkbaar onvindbaar.... Heb, als het goed is :+ , binnenkort mijn functioneringsgesprek (moest voor 1-11) maar dat gaat een beetje moeilijk als je niet zwart op wit hebt wat je hoort te doen!

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 22:16

@ Mirthe luister naar alle wijze mensen! Je bent jong en als dit niet goed geneest of wordt behandeld ben je straks er de rest van je leven zoet mee. Is moeilijk want ik ga ook gewoon door. Mijn arts is iedere keer weer verbaasd dat ik fulltime werk en cross. Met mijn medicatie zou ik niet meer dan parttime kunnen werken..
Succes morgen in Emmen. Zou ook starten maar heb ik weer af moeten zeggen.
@ Mootje ik heb in de 1,5 jaar dat ik bij deze baas zit geen functionering of evaluatiegesprek gehad :o . Er was niks te melden en zou alles op papier krijgen want volgens hem kan hij wel 100x zeggen dat ik goed werk maar ga ik het pas geloven als het zwart op wit staat. Helaas nog niks gezien...

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 22:21

Caro, mijn leidinggevende is op de vingers getikt want de afgelopen 6 jaar doet hij er niet aan... De afdeling die nu geen leidinggevende heeft en waar hij interim is, zijn naar personeelszaken toegestapt :+