Bianca, dan ben je nog wel heel erg jong en onschuldig
Geloof je het zelf......
Citaat:
Sim, superbedden, ik heb heerlijk geslapen
na de daad
bianca1980
Geplaatst: 21-08-11 21:29
Lielle schreef:
Bianca, dan ben je nog wel heel erg jong en onschuldig
kheb toch maar even gegoogled op "aan de handkar gaan"
Had er echt nog niet eerder van gehoord, maar jeminee...wat je dan gelijk boven krijgt van google is ook niet zachtzinnig.....
Lielle @ nu 31 jaar... maar idd geen echt feestbeest op dat gebied. Ik moet wel echt iemand oprecht leuk vinden, willen mijn kleren uitgaan. Soms denk ik weleens what the heck....gewoon doen ben ook maar een mens ...maar ik neem iemand dus niet zomaar mee uit de kroeg...vind dat toch wel erg goedkoop naar mijzelf toe. Maar een lieve Toyboy zou niet verkeerd zijn......wel een echte man..
Leuk paardje om te zien! Hij loopt wel een beetje de grond in van nature.
Ik heb vandaag mijn beugels maar eens aan mijn singel gebonden, kijken of ik mijn voeten in gareel kan krijgen. Dinsdag maar eens testen of ik er ook mee kan springen.
Sim, ondertussen is het niet meer zo warm dus die kans is groot denk ik haha!
Laatst bijgewerkt door EvelienH op 21-08-11 21:48, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik heb er duidelijk geen verstand van. Bedoel je met dat de schoft omlaag loopt ipv omhoog dat ie op de voorhand loopt? Want als ik naar de foto's kijk zie ik niet wat jij bedoelt.
Ik vindt daar dus echt geen ruk aan Slecht achterbeen, geen verbinding in het lijf, weinig tot geen bovenlijn vooral bij de lendenen (en met spier erop blijft hij dat houden.) Hij is wel zwart met een mooie kop en vooral daarom duur.