[SGW] [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

CoriienRN

Re: [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 07:47

Pb idd geen camera's voor julie :P pff.. loop je met je kinderen tussen alle crossende paarden hele horde fotograven achter je aan lijkt me ook niks :n

Wl geloof idd wel dat het luxe is om elke dag naar de vlietlanden te kunnen :j

Zo lekker op de brom naar werk.. ben ik ook snel weer thuis :P

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 07:52

Goeiemorgen!
@Corien: Gefeliciteerd met je eerste plaats in Vrouwenpolder!!
@Mistid: Fijn dat Kino weer lekker ging op wedstrijd!
@Billy en PB: Zo te lezen hebben jullie het naar je zin gehad in Tongeren ;) En beiden ook nog eens lekker gereden, nu nog aan het bijkomen van het weekend zeker??
@Lotte: Wolin pakt weer lekker aan zo te lezen. Hebben jullie alweer een crosstraining gepland binnenkort?
@Tientjeh: Fijn dat je zo lekker hebt kunnen springen met Uk en dat zijn been weer normaal is. Veel plezier vandaag in Hernen!

Ik heb gisteren nog pinksterconcours gehad, was weer erg gezellig en we hadden er lekker weer bij. Springen was ik 2 keer foutloos en 9e, dressuur had ik me weer eens verkeken op de tijd en daardoor te weinig losgereden. Jipje was nog niet fijn aan de hulpen en dat zorgde weer voor stress dus geen geweldige proeven, maar volgende keer weer beter...
Nu ben ik braaf aan het wachten op mijn vriedin die mee gaat naar het ziekenhuis vandaag, wordt weer geopereerd aan mijn hand en moet zeggen dat ik er echt als een berg tegenop zie :o Maar ja, moet gebeuren dus zal mezelf er toch overheen moeten zetten...

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 07:54

Benthe veel succes vandaag en super van je 9de plaats!!

Ik ga richting werk :wave:

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 08:23

Snoekiej, Dank je wel. Ik heb ze opgeslagen!

Pff, dat zal wel weer wennen zijn zo op 't werk na zo'n mooi weekend. School en werk ze iedereen.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 08:43

Goedemorgen!
@ Corien: van harte gefeliciteerd met je eerste plaats!
@ Snoek: oefencross bij Naber is inderdaad al geweest! Wel jammer dat ik het (denk ik) niet meer red om een rondje Vlietlanden te doen. Het is voor ons ook best een stukje rijden..
@ Benthe: veel sterkte vandaag!
@ PB & Billy: fijn dat jullie een lekker weekend hebben gehad in Tongeren én tevreden zijn met de resultaten!! :)
@ Evie: Bam beetje vettig? Komt dat niet gewoon door het gras of staat hij niet de hele dag buiten? Dat zie ik ook wel aan Jer hoor. Die staat nu van 8 tot 8 zo'n beetje te schransen. Maar hij krijgt ook minder krachtvoer: 2 x een schep biks en na het rijden een schep Pavo Sportfit muesli.
WL heeft een fijne buitenrit gemaakt :)
Mo(otje) heeft een nieuwe naam, ik dacht er toevallig van de week ook aan (om dezelfde redenen). Zal eens kijken wat nog beschikbaar is!

Ik heb dit weekend lekker van de zon genoten. Met mijn moeder naar de tuinfair hier in het dorp geweest, wordt steeds mooier en groter. Leuk tuinbankje gekocht (voor de tuin die ik nog niet heb ;)). Daarna wilde ik met Jer een stukje langs de weg stappen, maar daar was Jer het helaas niet mee eens. We moeten dan langs het land stappen en zijn harem (Jer is de enige man op stal) begon te roepen. Dus rechtsomkeert en niet meer meer normaal vooruit willen. Stukje aan de hand gelopen, maar toen wilde hij tijdens het opstijgen wegrennen. :( Pardon?! Weer verder gelopen en toen kon ik nog een klein stukje normaal stappen en zijn we weer omgedraaid. Normaal is hij best braaf, maar hij had er duidelijk geen zin in zondag. Nou ja, volgende x beter. Gister had ie een vrije dag en vanavond gaan we weer aan de slag! Verder twee avonden uiteten geweest, dus zit nu als een soort walrus achter mijn bureau ;)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 08:48

Wat een naamsveranderingen in dit topic!
Noor, je foto's van Jer en jou in het Z gezien te hebben, kunnen twee etentjes er toch wel van af ;)

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 08:52

Poeh, nou dan zou je het filmpje van de clinic van Henk van Bergen eens moeten zien! Volgens mij heb ik nog nooit zo'n rode kop gehad!! ;)

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 09:15

Goeiemorgen!! :wave:

Zo naar school, rij met een vriendinnetje mee, wel gezellig ;) .. Vanmiddag even lekker shoppen en aan de studie, vanavond weer lekker rijden met Wotekind.

@Benthe: Ja, op 20 juni en op 4 juli staan er weer twee crosstrainingen gepland!! 8-) Of het lukt is een tweede, aangezien we nog wel met de trailer even aan de gang moeten en ik ook nog heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel druk bezig ben met het afstuderen.. Ik bekijk het allemaal even na deze week, hopelijk ben ik dan alweer een heel stuk verder met mijn diff :D .. Misschien dat ik later ergens een keer naar Ede ga met haar.
@Noor: Ook een 'nieuwe' naam ;) ..

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 09:21

WL, welk niveau heb je opgegeven voor 20 juni? Misschien zitten we wel in dezelfde groep? Ik heb alleen nog niets van Donna teruggehad.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 09:24

In de puppygroep, voor 4 juli de beginners :) .
Anders moet je haar even bellen?

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 09:30

Ik stuur zo nog wel een mailtje!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 10:28

Goeiemorgen!
Ik heb mijn eerste tentamen erop zitten! Cognitieve Psychologie. Ik had er genoeg aan gedaan, dus het was te doen. Ik moet in totaal nog maar 2 vakken halen voordat ik dit jaar gehaald heb, dus dat moet wel gaan lukken!

Super van je foutloze parcours Benthe! En sterkte vandaag. Kan me voorstellen dat je er tegen op ziet.
Asjeblieft hoor Mootje :)
Noor, als de crosstraining in Oudkarspel zo goed ging, zal het in de Vlietlanden ook wel goed komen :) Ik ga van de week ook alleen maar ff het water in. Ben de laatste paar keer ook niet in het wedstrijd-water geweest, omdat het steeds druk was. Wel achteraan bij het 'legale' plekkie.
Veel plezier op school Lotte!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 10:35

Ik heb er ook wel vertrouwen in moet ik zeggen! Ik moet gewoon blijven rijden en niet gaan zitten mutsen!!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 10:41

_Noor schreef:
Ik heb er ook wel vertrouwen in moet ik zeggen! Ik moet gewoon blijven rijden en niet gaan zitten mutsen!!

That's the spirit :D!!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 10:45

Noor, volgens mij heeft iedereen hier last van!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 10:51

:D

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 11:07

_Noor schreef:

+:)+

Iedereen veranderd hier ineen haar namen :P .

Ik zit alweer een poosje op school. Kwam gisteravond om 11 uur nog van Cuby af, die was gisterochtend weer thuis gekomen. Liep echt niet fijn (steeds bokken, stilstaan en huppen) en heeft een wond(je) aan zijn achterpoot, had bij de eigenaar tijdens het rijden over de bakrand geschopt. Wel beetje zonde, hij deed helemaal niet meer zulke dingen onder het zadel.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 11:32

Joehoe, ik heb van de 40 vragen maar 8 fout! Die heb ik vast wel gehaald :D Nu verder met Bio & Neuropsychologie!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 11:32

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 11:33

Super Shanouk!!!

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 11:33

Ego berichtje

Merrie is drachtig *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* ! In 1x

Ga nu snel verder

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 11:39

Snoekiej schreef:
Joehoe, ik heb van de 40 vragen maar 8 fout! Die heb ik vast wel gehaald :D Nu verder met Bio & Neuropsychologie!

Super!!! :D

Mooie foto's PB!
Goed nieuws Caroline! Gefeliciteerd!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 11:41

Caroline: gefeliciteerd!!! Toppie!
Snoek: ook super gedaan! :)

Mooie foto's PB. Wat heeft Maat zijn been eng op die eerste foto (in de link)! Superlenig paard ;)
Edit: lijkt zo door de creme op zijn been denk ik! :D
Laatst bijgewerkt door _Noor op 25-05-10 11:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 11:42

Shanouk, gefeliciteerd!
Caro, Dat is goed nieuws, gefeliciteerd
PB, Wat een gave foto's. Ik ben echt verliefd op Amati <3 :)

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 11:46

Goeiemorgen!!

Lees een aantal sombere verslagen en ook een aantal goeie!!

Gave foto's PB!!
Shanouk super van je tentamen!!
Benthe, gefeliciteerd met je prijs in het springen, jammer van dressuur!

Ik heb ook nog wedstrijd gehad, zelfs nog een mooie winstpunt en een 3e prijs in het M2 :D

En de merrie van mn vriend voor het eerst mee gehad in de BB, 1e rondje 1 balkje en 2e rondje foutloos. Echt super, wat een geweldig paard!!

Mn eigen heb ik L gestart door gebrek aan training en begeleiding. Maar 1e rondje een balkje in de barrage maar wel snelste van iedereen en nog een 5e prijs. 2e rondje ook een balkje en weer de snelste :D Echt fijne rondjes gereden en geen spanning na de balkjes dus helemaal tevreden!!