Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
... Beetje balen. Volgende keer weer les van Lucinda
.. Daarna overigens nog heerlijk gezwommen met de paarden, ik ben er ook nog even op gesprongen, leuk filmpje van ook
.
Ze was hem nog gepeerd naar een ander stukje land, naast het merrieland, met hoog gras, allemaal zandhopen lagen er ook, zij crossen en gek doen, over zo'n zandbergje klauteren en half springen, heb haar even laten gaan, was echt leuk, blij paard
, heb dat toch wel gemist
.. Ik had ons voor 20 september opgegeven voor een crosstraining, ik laat die nog maar wel even staan.. ik kijk wel hoe ze is als ik terug kom van vakantie en we hebben dan ook weer een week trailertraining gehad als het goed is.
Hij is ontzettend fijn op de hulp en leert heel snel. Ik rijd 2 of 3 keer per week 25 minuten en dat is genoeg zo fijn als hij loopt.
De Fries doet dan ook mee, maar die doe ik dan Z proberen. Ze hebben namelijk een officieel jurylid dus dan kan je gelijk zien wat goed gaat en niet en dan hangt er ook niks aan vast.
daar ben ik echt blij mee. Kan ik met Bull volgende week mijn eerste lesje bespreken, dat wil ik dan 1 maal per maand gaan doen, maar dan rijd ik tenminste gelijk alle foutjes eruit als die erin sluipen.
.
Het is hier trouwens een beetje benauwd en bewolkt, hoe is het bij jullie?
.
. waren wel 5
7-08-09
,
.
...
ik mag morgen ook weer
. Een half uur later dan gepland, en ipv 2 manches zouden ze 1 parcours doen en dan barrage op stijl. En uiteindelijk werd het 1 parcours direct op stijl
. Vond ik erg jammer. Maargoed ik mag niet zeuren. We waren foutloos met 54 voor stijl, en dit bleek goed genoeg te zijn om kampioen te worden
!

.
! Gefeliciteerd!
Voor je paard en konijn!